Producent: SanSwiss
Kolekcja Top-Line

Dostępność: od 5 do 30 dni

Gwarancja: 2 lat
Realizacja zamówienia: od 5 do 30 dni
Producent: SanSwiss
Cena:
783,75 PLN
825,00 PLN
Wysyłka gratis!
Dostawa i płatność
Symulator rat:

SanSwiss Top-Line TOPV Ścianka boczna do parawanu nawannowego 
Szerokość: 70cm 
wysokość: 150cm 
4mm szkło hartowane
uszczelka magnetyczna
uszlachetnienie szkła łatwo myjącą powłoką Aquaperl w cenie
wymiary przewidziane do montażu na brodziku
kolor szkła: szkło przejrzyste
kod towaru: TOPV07000107
profil: srebrny mat
Cena za ściankę
Do kompletowania z parawanem nawannowym Ronal TOPB2
Za dopłatą dostępne inne warianty szkła - (22 (Durlux 200), 30 (Master Carré), 44 (Krople), 51 (Pas satynowy poziomy)
Profile dostępne m.in w kolorach: srebrny mat, biały, połysk, oraz innych kolorach na indywidualne zamówienie. 
  Podstawową cechą serii TOP-LINE jest prostota i nowoczesność, a dzięki dużym wyborze modeli, szerokim zakresie 
rozmiarów i wzorów szkła seria ta z pewnością spełni oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientów.   

  • Kolekcja: 

    Top-Line

Producent udziela następującej gwarancji na swoje produkty:
1. 2 lata na kabiny prysznicowe oraz brodziki akrylowe.
2. 2 lata na brodziki z litego marmuru ( Marblemate ).
3. Termin gwarancji liczony jest od dnia sprzedaży produktu przez firmę SANSWISS POLSKA Sp. z o.o.
4. Podstawą rozpatrzenia reklamacji jest ważna karta gwarancyjna wraz z dokumentem potwierdzającym zakup.
5. Wady produktów (kabin, brodzików) ujawnione w okresie gwarancji zostaną usunięte przez serwis firmowy SANSWISS w ciągu 14 dni roboczych od dnia pisemnego zgłoszenia w firmie SANSWISS POLSKA Sp. z o.o. W uzasadnionych przypadkach z uwagi na zakres stwierdzonych wad termin naprawy może zostać przedłużony.
6. Gwarancja obejmuje właściwe zamontowany towar zgodnie z załączoną instrukcją montażu.
WYŁĄCZENIE GWARANCJI
1 Gwarancja nie obejmuje
1.1. Uszkodzeń mechanicznych wyrobu (pęknięcia, wygięcia, zarysowania itp.) powstałych wskutek niewłaściwego obchodzenia się z produktem,
1.2. Części ulegających zużyciu podczas normalnego użytkowania,
1.3. Czynności związanych z konserwacją, czyszczeniem oraz regulacją produktu
1.4. W przypadku niezastosowania się do instrukcji montażu reklamacja może zostać rozpatrzona negatwynie. 

ODDZWANIAMY!

Masz pytania? Zostaw nam swój numer kontaktowy. Oddzwonimy i pomożemy zrealizować zamówienie.

Zatwierdź
ŁUKASZ
501 543 791
sklep@plytki-lazienki.pl
KATARZYNA
883 943 791
wyceny@plytki-lazienki.pl
TOMASZ
67 263 21 71
plytki@plytki-lazienki.pl