Producent: SanSwiss
Kolekcja Top-Line

Dostępność: od 5 do 30 dni

Gwarancja: 2 lat
Realizacja zamówienia: od 5 do 30 dni
Producent: SanSwiss
Cena:
2422,50 PLN
2550,00 PLN
Wysyłka gratis!
Dostawa i płatność
Symulator rat:

SanSwiss Top-Line Kabina prysznicowa półokrągła z rozsuwanymi drzwiami TOPR
szerokość brodzika A: 90cm
promień R: 55cm
wysokość: 190cm 
szerokość wejścia: 55,7cm
4mm i 6mm szkło hartowane 
uszczelka magnetyczna
uszlachetnienie szkła łatwo myjącą powłoką Aquaperl w cenie
wymiary standardowe przewidziane do montażu na brodziku
kolor szkła: szkło przejrzyste
kod towaru: TOPR550905007              
profil: połysk
Możliwość kompletowania z brodzikami Ronal 
Kabina dostępna w tej samej cenie również w wersji szkła 22 (Durlux 200)
Za dopłatą dostępny wariant szkła - 44 (Krople),  oraz inne kolory profili - Manhattan, Szary, Pergamon, Natura, Beż. 
  Podstawową cechą serii TOP-LINE jest prostota i nowoczesność, a dzięki dużym wyborze modeli, szerokim zakresie 
rozmiarów i wzorów szkła seria ta z pewnością spełni oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientów.  

  • Kolekcja: 

    Top-Line

Producent udziela następującej gwarancji na swoje produkty:
1. 2 lata na kabiny prysznicowe oraz brodziki akrylowe.
2. 2 lata na brodziki z litego marmuru ( Marblemate ).
3. Termin gwarancji liczony jest od dnia sprzedaży produktu przez firmę SANSWISS POLSKA Sp. z o.o.
4. Podstawą rozpatrzenia reklamacji jest ważna karta gwarancyjna wraz z dokumentem potwierdzającym zakup.
5. Wady produktów (kabin, brodzików) ujawnione w okresie gwarancji zostaną usunięte przez serwis firmowy SANSWISS w ciągu 14 dni roboczych od dnia pisemnego zgłoszenia w firmie SANSWISS POLSKA Sp. z o.o. W uzasadnionych przypadkach z uwagi na zakres stwierdzonych wad termin naprawy może zostać przedłużony.
6. Gwarancja obejmuje właściwe zamontowany towar zgodnie z załączoną instrukcją montażu.
WYŁĄCZENIE GWARANCJI
1 Gwarancja nie obejmuje
1.1. Uszkodzeń mechanicznych wyrobu (pęknięcia, wygięcia, zarysowania itp.) powstałych wskutek niewłaściwego obchodzenia się z produktem,
1.2. Części ulegających zużyciu podczas normalnego użytkowania,
1.3. Czynności związanych z konserwacją, czyszczeniem oraz regulacją produktu
1.4. W przypadku niezastosowania się do instrukcji montażu reklamacja może zostać rozpatrzona negatwynie. 

Możesz jeszcze potrzebować:

ODDZWANIAMY!

Masz pytania? Zostaw nam swój numer kontaktowy. Oddzwonimy i pomożemy zrealizować zamówienie.

Zatwierdź
ŁUKASZ
501 543 791
sklep@plytki-lazienki.pl
KATARZYNA
883 943 791
wyceny@plytki-lazienki.pl
TOMASZ
67 263 21 71
plytki@plytki-lazienki.pl