Wczytuję dane...
Gwarancja: 2 lat
Realizacja zamówienia: do 28 dni
Producent: Riho
Cena:
4135,00 PLN
Dostępność: do 28 dni
Koszt wysyłki od: 89.00 PLN
Informacje o produkcie:
  • Kolekcja: 

    Lyra

  • Kształt: 

    Narożna asymetryczna

  • Dłuższy bok: 

    153 cm

  • Krótszy bok: 

    100 cm

  • System hydromasażu: 

    Wodno-powietrzny

  • EAN: 

    8714148094891

Symulator rat:

Riho Lyra wanna asymetryczna z hydromasażem 
Kolor: biały
Materiał: akryl
Wersja: lewa
Długość: 153,5 cm
Szerokość: 100,5 cm
Kod produktu: BA68H2
Pojemność ok. 150 litrów (z 1 os.)
W komplecie syfon oraz nóżki 
Zakres regulacji wysokości nóżek: 12-17 cm
Solidna konstrukcja
Odporna na zarysowania
Hydromasaż:
System HIT Hydro 6+4+2
Kod: H2
Kolor przycisków: chrom
Sterownik mechaniczny M2

System Hydro zapewnia efektywny masaż całego ciała oraz umożliwia masaż miejscowy wybranych partii. W dłuższych ścianach wanny zamontowano 6 dysz hydro, przez które pompowane są woda i powietrze. Dysze te wspomagane są przez zestaw 4 mini-dysz na plecy oraz 2 mini-dysz na stopy, które można skierować w dowolną stronę (dysze typu Eye-ball). Intensywność masażu w systemie Hydro HIT można regulować poprzez zwiększanie lub zmniejszanie ilości doprowadzanego powietrza.


Okresy gwarancji na produkty Riho:
- wanny akrylowe i brodziki (na trwałość koloru i kształtu) – 10 lat
- brodziki i umywalki z marmuru syntetycznego – 5 lat
- wanny z hydromasażem (na poprawne działanie i powierzchnię widocznych elementów) – 2 lata
- kabiny prysznicowe, drzwi do wnęk, parawany nawannowe (na dobre wykonanie i materiały) – 5 lat
- kabiny prysznicowe z serii Lucena i Hamar (na dobre wykonanie i materiały) – 2 lata
- meble łazienkowe (wraz z wyposażeniem typu lustra, oświetlenie) – 5 lat
- akcesoria – 2 lata
Gwarancja nie obowiązuje w przypadku:
• niezastosowania się do instrukcji montażu
• zniszczenia lub uszkodzenia urządzenia spowodowanego siłą wyższą,
• zniszczenia lub uszkodzenia urządzenia w sposób mechaniczny lub termiczny
• zniszczenia lub uszkodzenia urządzenia w wyniku nieprzestrzegania zasad eksploatacji oraz montażu podanych w Instrukcji Obsługi i Montażu,
• zniszczenia lub uszkodzenia urządzenia z powodu przepięć lub spadku napięcia w sieci elektroenergetycznej
• stwierdzenia samodzielnych nieautoryzowanych napraw i przeróbek lub zastosowania nieoryginalnych części,
• zabudowy wanny w sposób uniemożliwiający wentylację oraz swobodny dostęp do urządzeń zainstalowanych pod wanną
• montażu na wannie innych urządzeń (za wyjątkiem baterii nawannowych i parawanów w miejscach do tego przeznaczonych)
• zużycia towaru wynikającego z normalnej jego eksploatacji
• uszkodzenia produktu wynikłego na skutek osadzania się kamienia oraz stosowania środków czyszczących i konserwujących o właściwościach ściernych lub szkodliwym składzie.
• gwarancją nie są ponadto objęte materiały eksploatacyjne (np. żarówki, uszczelki itp.)
• gwarancja na wanny i brodziki ważna jest tylko przy montażu na oryginalnych nóżkach/stelażu. 
• reklamacje uszkodzeń zewnętrznych powierzchni, zgłoszone po odebraniu lub zamontowaniu towaru, nie będą uznawane.

Możesz jeszcze potrzebować:

ODDZWANIAMY!

Masz pytania? Zostaw nam swój numer kontaktowy. Oddzwonimy i pomożemy zrealizować zamówienie.

KLAUZULA INFORMACYJNA
Zatwierdź
TELEFON:
67 263 21 71
OBSŁUGA SKLEPU:
sklep@plytki-lazienki.pl
DZIAŁ PŁYTEK:
plytki@plytki-lazienki.pl

Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 19:00
W sobote w godz. 9:00 - 13:00

KLAUZULA INFORMACYJNA