Wczytuję dane...
Gwarancja: 5 lat
Realizacja zamówienia: od 5 do 21 dni
Producent: Riho
Cena:
1053,00 PLN
Dostępność: od 5 do 21 dni
Koszt wysyłki od: 129.00 PLN
Informacje o produkcie:
  • Kolekcja: 

    Lazy

  • Dłuższy bok: 

    180 cm

  • Krótszy bok: 

    80 cm

  • Materiał: 

    Akryl

  • EAN: 

    8714148590379

Symulator rat:

Riho Lazy wanna prostokątna 180x80
Seria: Lazy
Kod produktu: BC41
Kolor biały połysk
Wykonana z akrylu sanitarnego
Długość: 160 cm
Szerokość: 70 cm
Wysokość rantu: 1 cm
Pojemność: 260 L 
Ze zintegrowanymi podłokietnikami
Gwarancja producenta
Super niski rant w wannie Lazy pozwala uzyskać zupełnie nowy efekt wizualny w aranżacjach z wannami akrylowymi.


Wygodne oparcie
Podczas kąpieli układamy się głównie w pozycji półleżącej, dlatego ważne jest, by nasze plecy były podparte na całej powierzchni, również w odcinku lędźwiowym.

Komfortowy relaks
Warto zwracać uwagę na detale decydujące o komfortowym wypoczynku, takie jak wygodne podparcie dla dłoni i przedramion w postaci podłokietników.

Walory zmysłowe
Wanny wykonane z akrylu sanitarnego mają gładką i przyjemną w dotyku powierzchnię. Szybko się nagrzewają i wolno stygną, dzięki czemu można cieszyć się długimi kąpielami.

Dodatkowe akcesoria
Dodatki takie jak zagłówki czy uchwyty wyraźnie podniosą komfort codziennego użytkowania (do zakupienia oddzielnie). Dla jeszcze większego relaksu warto zastanowić się nad zakupem wanny z hydromasażem.

Okresy gwarancji na produkty Riho:
- wanny akrylowe i brodziki (na trwałość koloru i kształtu) – 10 lat
- brodziki i umywalki z marmuru syntetycznego – 5 lat
- wanny z hydromasażem (na poprawne działanie i powierzchnię widocznych elementów) – 2 lata
- kabiny prysznicowe, drzwi do wnęk, parawany nawannowe (na dobre wykonanie i materiały) – 5 lat
- kabiny prysznicowe z serii Lucena i Hamar (na dobre wykonanie i materiały) – 2 lata
- meble łazienkowe (wraz z wyposażeniem typu lustra, oświetlenie) – 5 lat
- akcesoria – 2 lata
Gwarancja nie obowiązuje w przypadku:
• niezastosowania się do instrukcji montażu
• zniszczenia lub uszkodzenia urządzenia spowodowanego siłą wyższą,
• zniszczenia lub uszkodzenia urządzenia w sposób mechaniczny lub termiczny
• zniszczenia lub uszkodzenia urządzenia w wyniku nieprzestrzegania zasad eksploatacji oraz montażu podanych w Instrukcji Obsługi i Montażu,
• zniszczenia lub uszkodzenia urządzenia z powodu przepięć lub spadku napięcia w sieci elektroenergetycznej
• stwierdzenia samodzielnych nieautoryzowanych napraw i przeróbek lub zastosowania nieoryginalnych części,
• zabudowy wanny w sposób uniemożliwiający wentylację oraz swobodny dostęp do urządzeń zainstalowanych pod wanną
• montażu na wannie innych urządzeń (za wyjątkiem baterii nawannowych i parawanów w miejscach do tego przeznaczonych)
• zużycia towaru wynikającego z normalnej jego eksploatacji
• uszkodzenia produktu wynikłego na skutek osadzania się kamienia oraz stosowania środków czyszczących i konserwujących o właściwościach ściernych lub szkodliwym składzie.
• gwarancją nie są ponadto objęte materiały eksploatacyjne (np. żarówki, uszczelki itp.)
• gwarancja na wanny i brodziki ważna jest tylko przy montażu na oryginalnych nóżkach/stelażu. 
• reklamacje uszkodzeń zewnętrznych powierzchni, zgłoszone po odebraniu lub zamontowaniu towaru, nie będą uznawane.

Możesz jeszcze potrzebować:

ODDZWANIAMY!

Masz pytania? Zostaw nam swój numer kontaktowy. Oddzwonimy i pomożemy zrealizować zamówienie.

KLAUZULA INFORMACYJNA
Zatwierdź
TELEFON:
67 263 21 71
OBSŁUGA SKLEPU:
sklep@plytki-lazienki.pl
DZIAŁ PŁYTEK:
plytki@plytki-lazienki.pl

Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 19:00
W sobote w godz. 9:00 - 13:00

KLAUZULA INFORMACYJNA