Wczytuję dane...
Gwarancja: 2 lata
Realizacja zamówienia: do 28 dni
Producent: Elita
Cena:
691,00 PLN
Dostępność: do 28 dni
Koszt wysyłki od: 59.00 PLN
Informacje o produkcie:
  • Kolekcja: 

    Amigo

  • Szerokość [cm]: 

    70

  • Wysokość [cm]: 

    80

  • Głębokość [cm]: 

    35

  • Kolor: 

    Biały

  • Rodzaj: 

    Stojąca

  • Cichy domyk: 

    Tak

  • EAN: 

    5907546851651

Symulator rat:

Elita Amigo szafka podumywalkowa
Kod produktu: 166742
Kolor szafki: biały połysk
Stojąca na nóżkach
Wykonana z materiałów wysokiej jakości
Front i korpus lakierowany
3 drzwi i 2 szuflady
Uchwyty i nóżki metalowe w kolorze chrom
Zawiasy drzwiczek wypinane z funkcją cichego samodomyku
Gwarancja producenta
Wymiar szafki:
Szerokość: 60 cm
Wysokość: 80 cm
Głębokość: 35,2 cm

Drzwiczki szafki wyposażone są w innowacyjny system Soft Close inaczej zwany cichym domykiem, który spowalnia ich zamykanie i dociąga zamknięcia. Dzięki temu szafki nie niszczą się i posłużą przez wiele lat.

Dodatkowa szafka posiada funkcje wypinania zawiasów, która pozwala w łatwy sposób zdjąć drzwiczki.

Producent Elita udziela na swoje produktu gwarancji na okres 24 miesiący od dnia wydania Kupującemu przedmiotu zakupu.

Producent zapewnia Kupującemu dobrą jakość i prawidłowe funkcjonowanie produktów na które udzielono gwarancji pod warunkiem prawidłowego używania wyrobów, zgodnie z ich przeznaczeniem oraz zachowaniem zasad prawidłowej konserwacji w oparciu o zawarte w Karcie wytyczne.

Producent zapewnia, że w szczególności ponosić będzie odpowiedzialność w przypadkach występowania następujących wad: wady konstrukcyjne wyrobu, wady materiału tkwiące w rzeczy, usterki wykonawcze wyrobu

Gwarancja obejmuje wyłącznie wyroby sprzedane na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i znajdujące się na tym terytorium w czasie załatwiania reklamacji.

W ramach udzielonej gwarancji Producent dokonywać będzie naprawy rzeczy lub według swojego uznania dokona jej wymiany na nową z zastrzeżeniem dalszej treści Karty gwarancyjnej.

Gwarancją nie są objęte:
1. uszkodzenia powstałe w wyniku niewłaściwego, nieostrożnego używania, przewozu i przenoszenia towaru, które powodują powstanie uszkodzeń mechanicznych gdy wyrób został przekazany Kupującemu (zgodnie z treścią art. 548 Kodeksu cywilnego).
2. uszkodzenia powstałe w wyniku niewłaściwego oraz niezgodnego z zasadami używania przechowywania i konserwacji towaru, działania wilgoci, silnego ogrzewania (wysokich temperatur), stosowania niewłaściwych środków konserwujących, itp.
3. uszkodzenia wynikające z przeróbki lub naprawy towaru wykonane przez Kupującego lub na jego zlecenie przez warsztat nie będący autoryzowanym.
4. jakiekolwiek konsekwencje działania z premedytacją naruszające warunki zawartej pomiędzy stronami umowy, w tym niedbalstwo użytkownika mające wpływ na możliwość powstania wady.
5. wady i uszkodzenia powstałe w wyniku niestosowania się do zasad użytkowania mebli i konserwacji zawartych w niniejszej Karcie gwarancyjnej.
6. wady i uszkodzenia w wyniku których obniżono cenę wyrobu zgodnie z § 6 ust. 2 niniejszej Karty gwarancyjnej.

Możesz jeszcze potrzebować:
TELEFON:
67 263 21 71
OBSŁUGA SKLEPU:
sklep@plytki-lazienki.pl
DZIAŁ PŁYTEK:
plytki@plytki-lazienki.pl

Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 19:00
W sobote w godz. 9:00 - 13:00

KLAUZULA INFORMACYJNA