Wysyłka towaru za pośrednictwem Pekaes od plytki-lazienki.pl
Wczytuję dane...
Wysyłka towaru za pośrednictwem Pekaes/GEODIS

Państwa zamówienie zostało wysłane za pośrednictwem firmy Pekaes/GEODIS 


Jak sprawdzić status przesyłki ?
Status przesyłki można śledzić w systemie Pekaes/GEODIS na stronie https://strefaklienta.pekaes.geodis.pl/pl/W celu sprawdzenia aktualnego statusu przesyłki w miejscu wpisz numer przesyłki proszę podać numer który otrzymali Państwo od nas e-mailem.

Oznaczenia statusów:

W dostawie - przesyłka w danym dniu zostanie dostarczona do klienta.
W przewozie - przesyłka znajduję się w przewozie między oddziałami firmy spedycyjnej.
Dostawa nie udana - przesyłka która była już w dostawie lecz nie doszło do dostarczenia towaru z przyczyn zależnych od firmy kurierskiej.

Status przesyłki może być widoczny z opóźnieniem, najpóźniej powinien być widoczny na drugi dzień od wysyłki do godziny 8:00.

Jak uzyskać numer telefonu do firmy kurierskiej ?
Kontakt z firmą Pekaes/GEODIS odbywa się pod numerem +48 22 460 26 26. Oddział doręczający znajdą Państwo na stronie po wpisaniu kod pocztowego w górnej kolumnie: https://geodis.com/pl/locations

Ważne informacje:
Do przesyłki dołączona jest Faktura VAT.

Firmy kurierskie którymi są dostarczane zamówione towary dają Klientowi możliwość sprawdzenia przesyłki przy odbiorze dlatego w przypadku stwierdzenia braków ilościowych lub uszkodzeń mechanicznych należy przy odbiorze sporządzić z kurierem protokół niezgodności wraz z wpisaną datą odbioru. W przypadku sporządzenia protokołu prosimy o niezwłoczny kontakt z biurem obsługi klienta na numer 67 263 21 71. Dany protokół będzie pomocny przy rozpatrywaniu reklamacji.

W przypadku płatności "za pobraniem" zgodnie z regulaminem firm kurierskich należy uiścić opłatę pobraniową, pokwitować odbiór i po tym można sprawdzić towar i w przypadku niezgodności spisać protokół reklamacyjny.

Nadmieniamy iż kurier nie ma obowiązku wniesienia wanien i kabin prysznicowych do mieszkania tylko pod pierwsze drzwi budynku.

Zgodnie z ustawą mają Państwo możliwość zwrotu towaru w terminie do 14 dni od dnia jego otrzymania. Formularz odstąpienia od umowy mogą Państwo pobrać ze strony: http://plytki-lazienki.pl/_cms/view/44/formularz-odstapienia-od-umowy.html

Regulamin sklepu dostępny jest na stronie internetowej: http://plytki-lazienki.pl/_cms/view/-7/regulamin.html

baner_kohlman

ODDZWANIAMY!

Masz pytania? Zostaw nam swój numer kontaktowy. Oddzwonimy i pomożemy zrealizować zamówienie.

KLAUZULA INFORMACYJNA
Zatwierdź
TELEFON:
67 263 21 71
OBSŁUGA SKLEPU:
sklep@plytki-lazienki.pl
DZIAŁ PŁYTEK:
plytki@plytki-lazienki.pl

Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 19:00
W sobote w godz. 9:00 - 13:00

KLAUZULA INFORMACYJNA