Wczytuję dane...
Gwarancja: 2 lat
Realizacja zamówienia: do 14 dni
Producent: Riho
Cena:
6335,00 PLN
Dostępność: do 14 dni
Wysyłka gratis!
Informacje o produkcie:
  • Kolekcja: 

    Doppio

  • Kształt: 

    Narożna asymetryczna

  • Dłuższy bok: 

    180 cm

  • Krótszy bok: 

    130 cm

  • System hydromasażu: 

    Wodny

  • EAN: 

    8714148583050

Symulator rat:

Riho Doppio wanna z hydromasażem Pneumatic
Kod produktu: BA90-PNE-P
Długość: 180 cm
Szerokość: 130 cm
Strona: prawa 

Pojemność ok. 315 litrów
Kolor: biały
Materiał: akryl sanitarny
W komplecie zamontowany syfon oraz nóżki 
Zakres regulacji wysokości nóżek: 12-17 cm
Solidna konstrukcja ze wzmocnionym dnem
Powierzchnia odporna na zarysowania oraz przebarwienia
Hydromasaż:
System PNEUMATIC
Sterowanie: pneumatyczne
Dopowietrzacz hydromasażu: tak
Pompa: o zwiększonej przepustowości wody
Przelew automatyczny
Masaż wodny: 12 dysz hydromasażu z regulacją punktową w tym:
- 4 microdysze na plecy (możliwość dokupienia dysz w przypadku użytkowania wanny przez dwie osoby jednocześnie)
- 2 microdysze na nogi
- 6 dysz euro po bokach


 

Okresy gwarancji na produkty Riho:
- wanny akrylowe i brodziki (na trwałość koloru i kształtu) – 10 lat
- brodziki i umywalki z marmuru syntetycznego – 5 lat
- wanny z hydromasażem (na poprawne działanie i powierzchnię widocznych elementów) – 2 lata
- kabiny prysznicowe, drzwi do wnęk, parawany nawannowe (na dobre wykonanie i materiały) – 5 lat
- kabiny prysznicowe z serii Lucena i Hamar (na dobre wykonanie i materiały) – 2 lata
- meble łazienkowe (wraz z wyposażeniem typu lustra, oświetlenie) – 5 lat
- akcesoria – 2 lata
Gwarancja nie obowiązuje w przypadku:
• niezastosowania się do instrukcji montażu
• zniszczenia lub uszkodzenia urządzenia spowodowanego siłą wyższą,
• zniszczenia lub uszkodzenia urządzenia w sposób mechaniczny lub termiczny
• zniszczenia lub uszkodzenia urządzenia w wyniku nieprzestrzegania zasad eksploatacji oraz montażu podanych w Instrukcji Obsługi i Montażu,
• zniszczenia lub uszkodzenia urządzenia z powodu przepięć lub spadku napięcia w sieci elektroenergetycznej
• stwierdzenia samodzielnych nieautoryzowanych napraw i przeróbek lub zastosowania nieoryginalnych części,
• zabudowy wanny w sposób uniemożliwiający wentylację oraz swobodny dostęp do urządzeń zainstalowanych pod wanną
• montażu na wannie innych urządzeń (za wyjątkiem baterii nawannowych i parawanów w miejscach do tego przeznaczonych)
• zużycia towaru wynikającego z normalnej jego eksploatacji
• uszkodzenia produktu wynikłego na skutek osadzania się kamienia oraz stosowania środków czyszczących i konserwujących o właściwościach ściernych lub szkodliwym składzie.
• gwarancją nie są ponadto objęte materiały eksploatacyjne (np. żarówki, uszczelki itp.)
• gwarancja na wanny i brodziki ważna jest tylko przy montażu na oryginalnych nóżkach/stelażu. 
• reklamacje uszkodzeń zewnętrznych powierzchni, zgłoszone po odebraniu lub zamontowaniu towaru, nie będą uznawane.

Możesz jeszcze potrzebować:
TELEFON:
67 263 21 71
OBSŁUGA SKLEPU:
sklep@plytki-lazienki.pl
DZIAŁ PŁYTEK:
plytki@plytki-lazienki.pl

Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 19:00
W sobote w godz. 9:00 - 13:00

KLAUZULA INFORMACYJNA