-
Kolekcja:
-
Rodzaj:
Do wnęki
-
Szerokość wnęki:
100 cm
-
Wysokość:
195 cm
-
Wejście:
Uchylne
-
Strona:
Uniwersalne
-
Kolor profili - okuć:
Czarny matowy
-
Powłoka:
-
Kolor szkła:
Przejrzyste
-
Wypełnienie:
Szkło hartowane
-
EAN:
5907805397043
Sanplast Prestige III DJ2/PRIII drzwi skrzydłowe 100x195 cm czarny matowy 600-073-0790-59-401
Kod produktu: 600-073-0790-59-401
Typ: DJ2/PRIII
Seria: Prestige III
Rodzaj: Kabiny skrzydłowe
Kolor profili: czarny matowy
Wzór szyby przejrzyste
Powłoka: Glass Protect
Szkło hartowane o grubości: 6 mm
Stronność: uniwersalna
Wymiary brodzika: 1000 mm
Wysokość A: 1950 mm
Zakres regulacji Bmin-max: 990-1005 mm
Szerokość wejścia X: 677 mm
Wymiar D: 265 mm
Wymiar E: 686 mm
W standardzie:
- drzwi skrzydłowe,
- zestaw montażowy,
- instrukcja montażu
Montaż na posadzce: Tak
Montaż na brodziku: Tak
Brodzik w komplecie: Nie
Rodzaj drzwi: 1-częściowe
Otwieranie drzwi: Uchylne
Rodzaj uchwytu: dwupunktowy
Rodzaj zawiasu: z funkcją unoszenia.
Drzwi prysznicowe skrzydłowe ze ścianką stałą serii Prestige - DJ2/PRIII mogą być także opisane jako drzwi wahadłowe z uwagi na możliwość ich otwarcia także do środka miejsca prysznicowego. Połączenie minimalnej ilości detali oraz 6mm szkła hartowanego z modyfikacją powierzchni szkła Glass Protect ułatwia utrzymanie drzwi w czystości, co sprzyja oszczędności. Drzwi są otwierane za pomocą dwupunktowego, poziomo montowanego uchwytu. Obrotowy zawias pozwala na pełne otwarcie drzwi, a regulowany profil przyścienny niweluje krzywiznę ściany. Produkt wyposażony jest w uszczelkę magnetyczną, zamocowaną na dolnej krawędzi drzwi uszczelką oraz listwą. Wszystko to zapewnia odprowadzenie wody z powierzchni szkła wewnątrz kabiny i zabezpiecza przed rozpryskiwaniem poza jej obszar. Wybierając drzwi do prysznica, należy skupić uwagę na komforcie przestrzeni prysznicowej. Drzwi Prestige mogą być montowane zarówno po prawej jak i po lewej stronie, co daje szersze pole do popisu przy aranżacji wnętrza.
Glass protect to innowacyjny system modyfikujący chemiczno-fizyczne właściwości powierzchni szkła, wpływający na obniżenie wartości jego energii. W rezultacie krople wody spływają natychmiast z powierzchni szkła, pozostawiając minimalną ilość osadu. |
Okres gwarancji:
- na niezmienność barwy akrylu oraz inne wady powierzchni akrylu wynosi 84 miesiące
- na pozostałe elementy okres gwarancji wynosi 24 miesiące
- reklamacje wyrobów produkowanych przez producenta należy zgłaszać bezpośrednio u sprzedawcy towaru
- w przypadku niezastosowania się do instrukcji montażu reklamacja może zostać rozpatrzona negatywnie.
Warunki gwarancji (dla towarów zakupionych od 25.12.2014 roku):
1. Okres gwarancji na niezmienność barwy akrylu oraz inne wady powierzchni akrylu wynosi 84 miesiące. Na pozostałe elementy okres gwarancji wynosi 24 miesiące.
2. Zasięg ochrony gwarancyjnej obejmuje obszar Rzeczypospolitej Polskiej.
3. Okres gwarancji rozpoczyna się z chwilą dokonania zakupu wyrobu.
4. Gwarancja nie obejmuje:
a) wyrobów używanych, ekspozycyjnych, (widocznie naruszonych).
b) uszkodzeń mechanicznych i termicznych wyrobów (otarcia, wygięcia, pęknięcia, zarysowania itp.) powstałych na skutek niewłaściwego obchodzenia się z produktem.
c) części ulegających naturalnemu zużyciu podczas użytkowania (w szczególności elementy jezdne produktów, uszczelki itp.)
d) czynności związanych z konserwacją, czyszczeniem i regulacją produktu opisanych w instrukcji obsługi
e) wad i uszkodzeń spowodowanych:
- montażem niezgodnym z instrukcją montażu i użytkowania załączoną przez producenta do wyrobu
- dokonaniem samodzielnych napraw i przeróbek
- wytrącaniem się osadów z użytkowanej wody (zaleca się stosowanie odpowiednich filtrów)
- nieodpowiednią pielęgnacją wyrobów np. stosowaniem do czyszczenia niewłaściwych środków chemicznych
- niewłaściwą eksploatacją wyrobu tj. niezgodną z instrukcją użytkowania i przeznaczeniem produktu.
5. W przypadku stwierdzenia wady należy zaprzestać użytkowania wyrobu w celu uniknięcia powstania większych szkód.
6. Towar będący przedmiotem reklamacji należy udostępnić do dyspozycji serwisu „Sanplast” SA. Nie udostępnienie towaru będącego przedmiotem reklamacji upoważnia firmę „Sanplast” SA do odmowy uznania reklamacji.
7. W każdym przypadku wyrób udostępniony do naprawy musi być czysty i zgodny z podstawowymi wymaganiami higienicznymi.
8. W przypadku zasadnego zgłoszenia reklamacji firma „Sanplast” SA zobowiązuje się do:
a) dokonania naprawy w możliwie najkrótszym, uzgodnionym z klientem terminie,
b) wymiany towaru na wolny od wad, jeżeli naprawa jest niemożliwa lub wymaga nadmiernych kosztów.
9. Producent nie ponosi kosztów demontażu lub uszkodzenia elementów utrudniających dostęp do wyrobu (np. glazury, czy innych materiałów zastosowanych do obudowy wyrobu).
10. Ingerencja lub dokonanie zmian konstrukcyjnych wyrobu przez osoby nieupoważnione przez firmę producenta powodują wygaśnięcie gwarancji.
11. Reklamacje wyrobów produkowanych przez producenta należy zgłaszać na adres mailowy serwis@sanplast.pl, lub pisemnie na adres Sanplast S.A. Wymysłowice 1 88-320 Strzelno.