Wczytuję dane...
Gwarancja: 7 lat
Realizacja zamówienia: od 5 do 21 dni
Producent: Sanplast
Cena:
3549,00 PLN
Dostępność: od 5 do 21 dni
Koszt wysyłki od: 159.00 PLN
Informacje o produkcie:
  • Kolekcja: 

    Prestige III

  • Wymiar: 

    100x100 cm

  • Wysokość: 

    195 cm

  • Strona: 

    Dwuskrzydłowa

  • Wejście: 

    Drzwi uchylne

  • Kolor profili - okuć: 

    Czarny matowy

  • Powłoka: 

    Tak

  • Kolor szkła: 

    Przejrzyste

  • EAN: 

    5907805397005

Symulator rat:

Sanplast Prestige III KP4/PRIII kabina narożna półokrągła 100x100x195 cm czarny matowy 600-073-0640-59-401
Kod produktu: 600-073-0640-59-401
Typ: KP4/PRIII
Seria: Prestige III
Rodzaj: Kabiny prysznicowe
Kolor profili: czarny matowy
Wzór szyby przejrzyste
Powłoka: Glass Protect
Szkło hartowane o grubości: 6 mm
Stronność: Dwuskrzydłowa
Wymiary brodzika: 1000x1000 mm
Wysokość A: 1950 mm
Zakres regulacji Bmin-max: 977-987 mm
Zakres regulacji Cmin-max: 977-987 mm
Szerokość wejścia X: 970 mm
Wymiar E: 540 mm
W standardzie:
- kabina,
- zestaw montażowy,
- instrukcja montażu
Montaż na posadzce: Tak
Montaż na brodziku: Tak
Kształt: półokrągła
Brodzik w komplecie: Nie
Rodzaj drzwi: 2-częściowe
Otwieranie drzwi: Uchylne
Rodzaj uchwytu: dwupunktowy
Rodzaj zawiasu:  z funkcją unoszenia.


Seria Prestige oferuje konstrukcję KP4/PRIII, opartą o połączone drzwi skrzydłowe ze ścianką stałą tworzące narożną kabinę półokrągłą. 6mm szkło z modyfikacją powierzchni Glass Protect oraz minimalna ilość detali sprawia, że produkt jest łatwy w utrzymaniu czystości. Pełne otwarcie drzwi zapewnia szerokie wejście do kabiny, co zapewnia pełen komfort użytkowania. Drzwi kabiny prysznicowej KP4/PRIII otwierają się za pomocą obrotowych zawiasów. Regulowane profile przyścienne niwelują krzywiznę ścian. Dwupunktowe uchwyty mocowane poziomo mogą działać dodatkowo jako reling na ręcznik. Uszczelki, także te zamocowane na dolnych krawędziach drzwi oraz listwa odprowadzają wodę z powierzchni szkła wewnątrz i zapobiegają rozpryskiwaniu poza obszar kabiny. Dodatkowym atutem jest możliwość otwarcia drzwi kabiny także do środka, co może zwiększyć powierzchnię użytkową łazienki w ciągu dnia. 


Glass protect to innowacyjny system modyfikujący chemiczno-fizyczne właściwości powierzchni szkła, wpływający na obniżenie wartości jego energii. W rezultacie krople wody spływają natychmiast z powierzchni szkła, pozostawiając minimalną ilość osadu.

Okres gwarancji:
- na niezmienność barwy akrylu oraz inne wady powierzchni akrylu wynosi 84 miesiące
- na pozostałe elementy okres gwarancji wynosi 24 miesiące
- reklamacje wyrobów produkowanych przez producenta należy zgłaszać bezpośrednio u sprzedawcy towaru
- w przypadku niezastosowania się do instrukcji montażu reklamacja może zostać rozpatrzona negatywnie. 
Warunki gwarancji (dla towarów zakupionych od 25.12.2014 roku):
1. Okres gwarancji na niezmienność barwy akrylu oraz inne wady powierzchni akrylu wynosi 84 miesiące. Na pozostałe elementy okres gwarancji wynosi 24 miesiące.
2. Zasięg ochrony gwarancyjnej obejmuje obszar Rzeczypospolitej Polskiej.
3. Okres gwarancji rozpoczyna się z chwilą dokonania zakupu wyrobu. 
4. Gwarancja nie obejmuje:
a) wyrobów używanych, ekspozycyjnych, (widocznie naruszonych).
b) uszkodzeń mechanicznych i termicznych wyrobów (otarcia, wygięcia, pęknięcia, zarysowania itp.) powstałych na skutek niewłaściwego obchodzenia się z produktem.
c) części ulegających naturalnemu zużyciu podczas użytkowania (w szczególności elementy jezdne produktów, uszczelki itp.)
d) czynności związanych z konserwacją, czyszczeniem i regulacją produktu opisanych w instrukcji obsługi
e) wad i uszkodzeń spowodowanych:
- montażem niezgodnym z instrukcją montażu i użytkowania załączoną przez producenta do wyrobu
- dokonaniem samodzielnych napraw i przeróbek
- wytrącaniem się osadów z użytkowanej wody (zaleca się stosowanie odpowiednich filtrów)
- nieodpowiednią pielęgnacją wyrobów np. stosowaniem do czyszczenia niewłaściwych środków chemicznych
- niewłaściwą eksploatacją wyrobu tj. niezgodną z instrukcją użytkowania i przeznaczeniem produktu.
5. W przypadku stwierdzenia wady należy zaprzestać użytkowania wyrobu w celu uniknięcia powstania większych szkód.
6. Towar będący przedmiotem reklamacji należy udostępnić do dyspozycji serwisu „Sanplast” SA. Nie udostępnienie towaru będącego przedmiotem reklamacji upoważnia firmę „Sanplast” SA do odmowy uznania reklamacji.
7. W każdym przypadku wyrób udostępniony do naprawy musi być czysty i zgodny z podstawowymi wymaganiami higienicznymi.
8. W przypadku zasadnego zgłoszenia reklamacji firma „Sanplast” SA zobowiązuje się do:
a) dokonania naprawy w możliwie najkrótszym, uzgodnionym z klientem terminie,
b) wymiany towaru na wolny od wad, jeżeli naprawa jest niemożliwa lub wymaga nadmiernych kosztów.
9. Producent nie ponosi kosztów demontażu lub uszkodzenia elementów utrudniających dostęp do wyrobu (np. glazury, czy innych materiałów zastosowanych do obudowy wyrobu).
10. Ingerencja lub dokonanie zmian konstrukcyjnych wyrobu przez osoby nieupoważnione przez firmę producenta powodują wygaśnięcie gwarancji.
11. Reklamacje wyrobów produkowanych przez producenta należy zgłaszać na adres mailowy serwis@sanplast.pl, lub pisemnie na adres Sanplast S.A. Wymysłowice 1 88-320 Strzelno.

Możesz jeszcze potrzebować:
TELEFON:
67 263 21 71
OBSŁUGA SKLEPU:
sklep@plytki-lazienki.pl
DZIAŁ PŁYTEK:
plytki@plytki-lazienki.pl

Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 19:00
W sobote w godz. 9:00 - 13:00

KLAUZULA INFORMACYJNA