Wczytuję dane...
Gwarancja: 7 lat
Realizacja zamówienia: od 5 do 21 dni
Producent: Sanplast
Cena:
2480,00 PLN
Dostępność: od 5 do 21 dni
Koszt wysyłki od: 159.00 PLN
Informacje o produkcie:
  • Kolekcja: 

    Prestige III

  • Wymiar: 

    90x90 cm

  • Wysokość: 

    198 cm

  • Wejście: 

    Drzwi uchylne

  • Strona: 

    Uniwersalna

  • Kolor profili - okuć: 

    Czarny matowy

  • Powłoka: 

    Tak

  • Kolor szkła: 

    Przejrzyste

  • EAN: 

    5907805396695

Symulator rat:

Sanplast Prestige III KNDJ/PRIII kabina kwadratowa 90x90x198 cm czarny matowy 600-073-0040-59-401
Kod produktu: 600-073-0040-59-401
Typ: KNDJ/PRIII
Seria: Prestige III
Rodzaj: Kabiny prysznicowe
Kolor profili: czarny matowy
Wzór szyby przejrzyste
Powłoka: Glass Protect
Szkło hartowane o grubości: 6 mm
Stronność: uniwersalna
Wymiary brodzika: 900x900 mm
Wysokość A: 1980 mm
Zakres regulacji Bmin-max: 864-874 mm
Zakres regulacji Cmin-max: 877-887 mm
Szerokość wejścia X: 777 mm
Wymiar E: 790 mm
W standardzie:
- kabina,
- zestaw montażowy,
- instrukcja montażu
Montaż na posadzce: Tak
Montaż na brodziku: Tak
Kształt: Kwadratowy
Brodzik w komplecie: Nie
Rodzaj drzwi: 1-częściowe
Otwieranie drzwi: Uchylne
Rodzaj uchwytu: dwupunktowy
Rodzaj zawiasu:  z funkcją unoszenia.


Kabiny prysznicowe kwadratowe i prostokątne pojawiające się w serii Prestige są stworzone z najwyższej jakości materiałów. Konkstrucja KNDJ/PRIII to kabina prysznicowa z drzwiami skrzydłowymi wykonana z 6mm szkła hartowanego. Wygodne otwieranie i zamykanie kabiny zapewniają obrotowe zawiasy oraz dwupunktowy uchwyt montowany poziomo. Uszczelka magnetyczna, zamocowane na dolnych krawędziach drzwi transparentne uszczelki oraz listwa odprowadzają wodę z powierzchni szkła wewnątrz kabiny i zabezpieczają przed rozpryskiwaniem poza jej obszar. Regulowane profile przyścienne pozwalają na zniwelowanie krzywizny ściany. Kabiny posiadają wsporniki stabilizujące ich konstrukcję. Możliwość montażu w wersji prawej i lewej, czynią z kabiny jeszcze bardziej uniwersalny produkt. Dodatkowym atutem kabiny jest modyfikacja powierzchni szkła Glass Protect, która ułatwia utrzymanie kabiny w czystości.


Glass protect to innowacyjny system modyfikujący chemiczno-fizyczne właściwości powierzchni szkła, wpływający na obniżenie wartości jego energii. W rezultacie krople wody spływają natychmiast z powierzchni szkła, pozostawiając minimalną ilość osadu.

Okres gwarancji:
- na niezmienność barwy akrylu oraz inne wady powierzchni akrylu wynosi 84 miesiące
- na pozostałe elementy okres gwarancji wynosi 24 miesiące
- reklamacje wyrobów produkowanych przez producenta należy zgłaszać bezpośrednio u sprzedawcy towaru
- w przypadku niezastosowania się do instrukcji montażu reklamacja może zostać rozpatrzona negatywnie. 
Warunki gwarancji (dla towarów zakupionych od 25.12.2014 roku):
1. Okres gwarancji na niezmienność barwy akrylu oraz inne wady powierzchni akrylu wynosi 84 miesiące. Na pozostałe elementy okres gwarancji wynosi 24 miesiące.
2. Zasięg ochrony gwarancyjnej obejmuje obszar Rzeczypospolitej Polskiej.
3. Okres gwarancji rozpoczyna się z chwilą dokonania zakupu wyrobu. 
4. Gwarancja nie obejmuje:
a) wyrobów używanych, ekspozycyjnych, (widocznie naruszonych).
b) uszkodzeń mechanicznych i termicznych wyrobów (otarcia, wygięcia, pęknięcia, zarysowania itp.) powstałych na skutek niewłaściwego obchodzenia się z produktem.
c) części ulegających naturalnemu zużyciu podczas użytkowania (w szczególności elementy jezdne produktów, uszczelki itp.)
d) czynności związanych z konserwacją, czyszczeniem i regulacją produktu opisanych w instrukcji obsługi
e) wad i uszkodzeń spowodowanych:
- montażem niezgodnym z instrukcją montażu i użytkowania załączoną przez producenta do wyrobu
- dokonaniem samodzielnych napraw i przeróbek
- wytrącaniem się osadów z użytkowanej wody (zaleca się stosowanie odpowiednich filtrów)
- nieodpowiednią pielęgnacją wyrobów np. stosowaniem do czyszczenia niewłaściwych środków chemicznych
- niewłaściwą eksploatacją wyrobu tj. niezgodną z instrukcją użytkowania i przeznaczeniem produktu.
5. W przypadku stwierdzenia wady należy zaprzestać użytkowania wyrobu w celu uniknięcia powstania większych szkód.
6. Towar będący przedmiotem reklamacji należy udostępnić do dyspozycji serwisu „Sanplast” SA. Nie udostępnienie towaru będącego przedmiotem reklamacji upoważnia firmę „Sanplast” SA do odmowy uznania reklamacji.
7. W każdym przypadku wyrób udostępniony do naprawy musi być czysty i zgodny z podstawowymi wymaganiami higienicznymi.
8. W przypadku zasadnego zgłoszenia reklamacji firma „Sanplast” SA zobowiązuje się do:
a) dokonania naprawy w możliwie najkrótszym, uzgodnionym z klientem terminie,
b) wymiany towaru na wolny od wad, jeżeli naprawa jest niemożliwa lub wymaga nadmiernych kosztów.
9. Producent nie ponosi kosztów demontażu lub uszkodzenia elementów utrudniających dostęp do wyrobu (np. glazury, czy innych materiałów zastosowanych do obudowy wyrobu).
10. Ingerencja lub dokonanie zmian konstrukcyjnych wyrobu przez osoby nieupoważnione przez firmę producenta powodują wygaśnięcie gwarancji.
11. Reklamacje wyrobów produkowanych przez producenta należy zgłaszać na adres mailowy serwis@sanplast.pl, lub pisemnie na adres Sanplast S.A. Wymysłowice 1 88-320 Strzelno.

Możesz jeszcze potrzebować:
TELEFON:
67 263 21 71
OBSŁUGA SKLEPU:
sklep@plytki-lazienki.pl
DZIAŁ PŁYTEK:
plytki@plytki-lazienki.pl

Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 19:00
W sobote w godz. 9:00 - 13:00

KLAUZULA INFORMACYJNA