Huppe Purano Nóżki do brodzika 508063000 - plytki-lazienki
Wczytuję dane...
Gwarancja: 2 lat
Realizacja zamówienia: 99 dni
Producent: Huppe
Cena:
1212,00 PLN
Dostępność: Na zamówienie
Koszt wysyłki od: 25.00 PLN
Informacje o produkcie:
  • EAN: 

    4052089809780

Symulator rat:

Huppe Purano nóżki do brodzika

Kod produktu: 508063000
Seria: Purano
W zestawie 7 nóżek
Nóżki do brodzika ≥ 1200 mm

 

Huppe udziela Nabywcy:
- 24 (słownie: dwudziestocztero) - miesięcznej gwarancji na zakupiony towar z wyjątkiem profili uszczelniających i magne-tycznych, wózków jezdnych, rolek oraz ślizgów, na które Sprzedawca udziela Nabywcy 12 (słownie: dwunasto) – miesięcznej gwarancji za zakupiony towar
- Okres gwarancji liczy się od dnia, w którym odpowiedzialność za zamówiony towar przeszła na Nabywcę. 
Gwarancja, o której mowa w ust. 1 obejmuje niezmienną jakość (w tym np. kolor oraz inne standardowe parametry towaru określone we wzorcach katalo-gowych) pod warunkiem używania towaru zgodnie z jego przeznaczeniem o-raz stosowaniem się użytkownika do instrukcji i informacji.
- Gwarancja nie o-bejmuje w szczególności wszelkiego rodzaju uszkodzeń mechanicznych towa-ru oraz innych uszkodzeń powstałych w wyniku jego nieprawidłowej eksploa-tacji albo nie stosowania się użytkownika do instrukcji i informacji
- W przypadku niezastosowania się do instrukcji montażu reklamacja może zostać rozpatrzona negatywnie.  
Warunki i wykluczenia
Warunkiem obowiązywania niniejszej gwarancji jest prawidłowa instalacja i konserwacja produktu zgodnie z instrukcją eksploatacji oraz zgodnie z uznanymi regułami techniki (np. przez zakład mistrzowski lub autoryzowany warsztat specjalistyczny) oraz przestrzeganie instrukcji obsługi i stosowanie produktów HÜPPE zgodnie z instrukcjami technicznymi oraz instrukcjami pielęgnacji HÜPPE. Instrukcje montażu, instrukcje użytkowania i pielęgnacji są dołączone do każdego produktu oraz są dostępne na stronie www.hueppe.com. Gwarancja obowiązuje – z zastrzeżeniem innych postanowień – tylko do użytku danego produktu w domu / użytku prywatnego i tylko tak długo, jak długo pierwszy klient (użytkownik) jest właścicielem lub posiadaczem nieruchomości (dom / mieszkanie), w której kabina prysznicowa została po raz pierwszy zainstalowana.
Gwarancja nie obejmuje:
• normalnego zużycia produktu / części ulegających zużyciu, jak np. uszczelki
• rozbitego / potłuczonego szkła;
• zadrapań;
• powłoki Anti-Plaque;
• dekoracji, szkła lustrzanego, dekoracji chromowanych;
• nieznacznych odchyleń produktów HÜPPE od ich zadanych właściwości, które nie mają żadnego wpływu na wartość użytkową produktu;
• osadów wapnia, błędów w eksploatacji i obsłudze, szkód powstałych na skutek agresywnych wpływów otoczenia, chemikaliów, środków czyszczących;
• wad produktu spowodowanych przez instalację, transport i próbną eksploatację zakupionej rzeczy;
• szkód spowodowanych przez wadliwy produkt HÜPPE;
• produktów wystawowych itp.;
• dobudowanych elementów oraz uszkodzeń produktu, spowodowanych przez takie elementy;
• wad, które można usunąć przez konserwację (np. wstawienie zawiasów / drzwi itp.);
• wad spowodowanych przez późniejszą przebudowę.
Gwarancja traci ważność w razie:
• nieprzestrzegania dostarczonych instrukcji montażu, pielęgnacji i konserwacji;
• montażu, konserwacji, naprawy lub pielęgnacji przez osoby niefachowe;
• uszkodzenia produktu spowodowanego przez sprzedawcę, instalatora lub osoby trzecie;
• szkód, które można zakwalifikować jako normalne zużycie lub umyślne uszkodzenie;
• nieprawidłowej instalacji lub uruchomienia;
• braku konserwacji lub niewłaściwej konserwacji;
• użytkowania produktu, które miało miejsce lub ma miejsce niezgodnie z przewidzianym celem;
• szkód spowodowanych przez siłę wyższą lub katastrofy żywiołowe, w szczególności, ale bez ograniczenia w razie powodzi lub pożaru.
Wykluczenie gwarancji
Jeżeli konsument po poinformowaniu, że wada nie jest objęta gwarancją oraz po poinformowaniu o przewidywanych kosztach naprawy nadal będzie chciał wykonania naprawy, wówczas poniesie koszty części zamiennych oraz koszty robocizny. Jeżeli wada nie powstała z przyczyn tkwiących w sprzedanym produkcie, wówczas HÜPPE decyduje w indywidualnych przypadkach, czy wada zostanie usunięta na zasadzie grzecznościowej. W takim przypadku konsumentowi nie przysługuje roszczenie prawne o usunięcie wady.

ODDZWANIAMY!

Masz pytania? Zostaw nam swój numer kontaktowy. Oddzwonimy i pomożemy zrealizować zamówienie.

KLAUZULA INFORMACYJNA
Zatwierdź
TELEFON:
67 263 21 71
OBSŁUGA SKLEPU:
sklep@plytki-lazienki.pl
DZIAŁ PŁYTEK:
plytki@plytki-lazienki.pl

Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 19:00
W sobote w godz. 9:00 - 13:00

KLAUZULA INFORMACYJNA