Wczytuję dane...
Gwarancja: 7 lat
Realizacja zamówienia: od 5 do 21 dni
Producent: Sanplast
Cena:
1059,00 PLN
Dostępność: od 5 do 21 dni
Koszt wysyłki od: 159.00 PLN
Informacje o produkcie:
  • Kolekcja: 

    Prestige III

  • Rodzaj: 

    Jednoczęściowy

  • Szerokość: 

    80 cm

  • Strona: 

    Uniwersalny

  • Wypełnienie: 

    Szkło

  • Powłoka: 

    Tak

  • EAN: 

    5907805397388

Symulator rat:

Sanplast Prestige III KW/PRIII parawan nawannowy 80x150 cm czarny matowy 600-073-1030-59-401
Kod produktu: 600-073-1030-59-401
Typ: KW/PRIII
Seria: Prestige III
Rodzaj: parawan nawannowu
Kolor profili: czarny matowy
Wzór szyby przejrzyste
Powłoka: Glass Protect
Kształt kabiny: Parawan do wanien prostokątnych
Umiejscowienie: Przyścienne
Sposób otwarcia:  Skrzydłowe
Dane techniczne
Kompletne wymiary (mm)
Wymiary podstawowe: 800 mm
Wysokość A: 1500 mm
Zakres regulacji Bmin-max: 790-800 mm
Wymiar E: 726 mm
Wyposażenie standardowe:
- parawan nawannowy,
- zestaw montażowy,
- instrukcja montażu.
Materiał wypełnienia: szkło hartowane
Grubość szkła (mm) 6
Rodzaj uchwytu: dwupunktowy
Rodzaj zawiasu: z funkcją unoszenia
Rodzaj: 1-częściowy.


Wanna z parawanem pozwala zarówno na długą relaksującą kąpiel, jak również na szybki poranny prysznic. Łączy zalety obu najpopularniejszych rozwiązań kąpielowych. W taki sposób połączyć można zalety obu systemów sanitarnych. Kabina nawannowa serii Prestige - KW/PRIII to propozycja dla tych, którzy cenią pełną funkcjonalność produktów, a w ciągu dnia, chcieliby złożyć kabinę na ścianę wanny. Zastosowanie obrotowego zawiasu daje taką możliwość. Co więcej, kabina może być otwarta na zewnątrz i do wewnątrz sfery kąpieli. Regulowany profil przyścienny pozwala na zniwelowanie krzywizny ściany. 150cm wysokość w połączeniu z głębokością wanien naszej marki zapewnia wygodę kąpieli. 6 mm szkło z modyfikacja powierzchni szkła Glass Protect ułatwia utrzymanie kabiny w czystości.


Glass protect to innowacyjny system modyfikujący chemiczno-fizyczne właściwości powierzchni szkła, wpływający na obniżenie wartości jego energii. W rezultacie krople wody spływają natychmiast z powierzchni szkła, pozostawiając minimalną ilość osadu.

Okres gwarancji:
- na niezmienność barwy akrylu oraz inne wady powierzchni akrylu wynosi 84 miesiące
- na pozostałe elementy okres gwarancji wynosi 24 miesiące
- reklamacje wyrobów produkowanych przez producenta należy zgłaszać bezpośrednio u sprzedawcy towaru
- w przypadku niezastosowania się do instrukcji montażu reklamacja może zostać rozpatrzona negatywnie. 
Warunki gwarancji (dla towarów zakupionych od 25.12.2014 roku):
1. Okres gwarancji na niezmienność barwy akrylu oraz inne wady powierzchni akrylu wynosi 84 miesiące. Na pozostałe elementy okres gwarancji wynosi 24 miesiące.
2. Zasięg ochrony gwarancyjnej obejmuje obszar Rzeczypospolitej Polskiej.
3. Okres gwarancji rozpoczyna się z chwilą dokonania zakupu wyrobu. 
4. Gwarancja nie obejmuje:
a) wyrobów używanych, ekspozycyjnych, (widocznie naruszonych).
b) uszkodzeń mechanicznych i termicznych wyrobów (otarcia, wygięcia, pęknięcia, zarysowania itp.) powstałych na skutek niewłaściwego obchodzenia się z produktem.
c) części ulegających naturalnemu zużyciu podczas użytkowania (w szczególności elementy jezdne produktów, uszczelki itp.)
d) czynności związanych z konserwacją, czyszczeniem i regulacją produktu opisanych w instrukcji obsługi
e) wad i uszkodzeń spowodowanych:
- montażem niezgodnym z instrukcją montażu i użytkowania załączoną przez producenta do wyrobu
- dokonaniem samodzielnych napraw i przeróbek
- wytrącaniem się osadów z użytkowanej wody (zaleca się stosowanie odpowiednich filtrów)
- nieodpowiednią pielęgnacją wyrobów np. stosowaniem do czyszczenia niewłaściwych środków chemicznych
- niewłaściwą eksploatacją wyrobu tj. niezgodną z instrukcją użytkowania i przeznaczeniem produktu.
5. W przypadku stwierdzenia wady należy zaprzestać użytkowania wyrobu w celu uniknięcia powstania większych szkód.
6. Towar będący przedmiotem reklamacji należy udostępnić do dyspozycji serwisu „Sanplast” SA. Nie udostępnienie towaru będącego przedmiotem reklamacji upoważnia firmę „Sanplast” SA do odmowy uznania reklamacji.
7. W każdym przypadku wyrób udostępniony do naprawy musi być czysty i zgodny z podstawowymi wymaganiami higienicznymi.
8. W przypadku zasadnego zgłoszenia reklamacji firma „Sanplast” SA zobowiązuje się do:
a) dokonania naprawy w możliwie najkrótszym, uzgodnionym z klientem terminie,
b) wymiany towaru na wolny od wad, jeżeli naprawa jest niemożliwa lub wymaga nadmiernych kosztów.
9. Producent nie ponosi kosztów demontażu lub uszkodzenia elementów utrudniających dostęp do wyrobu (np. glazury, czy innych materiałów zastosowanych do obudowy wyrobu).
10. Ingerencja lub dokonanie zmian konstrukcyjnych wyrobu przez osoby nieupoważnione przez firmę producenta powodują wygaśnięcie gwarancji.
11. Reklamacje wyrobów produkowanych przez producenta należy zgłaszać na adres mailowy serwis@sanplast.pl, lub pisemnie na adres Sanplast S.A. Wymysłowice 1 88-320 Strzelno.

Możesz jeszcze potrzebować:
TELEFON:
67 263 21 71
OBSŁUGA SKLEPU:
sklep@plytki-lazienki.pl
DZIAŁ PŁYTEK:
plytki@plytki-lazienki.pl

Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 19:00
W sobote w godz. 9:00 - 13:00

KLAUZULA INFORMACYJNA