Wczytuję dane...
Gwarancja: 5 lat
Realizacja zamówienia: od 5 do 30 dni
Producent: Hansgrohe
Cena:
3307,00 PLN
Dostępność: od 5 do 30 dni
Koszt wysyłki od: 25.00 PLN
Informacje o produkcie:
  • Kolekcja: 

    Starck

  • Rodzaj: 

    Termostatyczna

  • Kolor: 

    Chrom

  • EAN: 

    4011097478425

Symulator rat:

Bateria Axor Starck termostatowa podtynkowa High Flow marki Hansgrohe
Seria: Axor Starck
Kod produktu: 10715000
Bardzo duża wielkość przepływu 59 l/min. przy 3 bar
Uwaga: tylko do regulacji temperatury, do sterowania przepływem
i zamykania wody należy zastosować zawór odcinający
W zestawie:
- uchwyt,
- osłona,
- rozeta,
- blok funkcyjny, wkład MTC.

Okres gwarancji:
Producent Hansgrohe udziela gwarancji na okres 5 lat od daty zakupu produktu przez Konsumenta, jednak nie dłużej niż 6 lat od daty produkcji. Gwarancja na części zamienne do produktów, o których mowa w paragrafie I, wynosi 2 lata.
Warunki i wykluczenia:
Warunkiem obowiązywania gwarancji jest instalacja produktu wykonana przez fachowca zgodnie z instrukcją montażu a także odpowiednia pielęgnacja według zaleceń pielęgnacji, jak również dotrzymanie warunków zastosowania.
Instrukcje montażu, obsługi i zalecenia pielęgnacji dołączone są do każdego produktu w języku polskim, a także dostępne są na stronie internetowej www.hansgrohe.pl.
Gwarancja nie obejmuje :
- części zużywających się zamontowanych w produkcie, np. uszczelek;
- części kruchych w produkcie, np. szkła, żarówek;
- materiałów eksploatacyjnych, np. baterii zasilających, filtrów czy perlatorów;
- niewielkich odchyleń produktów Hansgrohe od cech wymaganych, które nie mają wpływu na wartość użytkową produktu;
- zabrudzeń, zarysowań, uszkodzeń mechanicznych,itp.
- wad powstałych w wyniku wpływu wody, w szczególności wody ciepłej, osadów wapiennych, itp.
- wad powstałych w wyniku błędów w eksploatacji lub obsługi, szkód wywołanych przez agresywne działanie warunków zewnętrznych, chemikaliów, środków czyszczących,
niewłaściwej pielęgnacji;
- wad produktu powstałych w wyniku niezgodnej z instrukcją instalacji, pielęgnacji, konserwacji lub eksploatacji produktu, itp.
- uszkodzeń powstałych w czasie nieodpowiedniego transportu,
- wad powstałych w wyniku działania siły wyższej, katastrof naturalnych, powodzi, pożarów, lub wskutek działania niekorzystnych czynników atmosferycznych, w tym mrozu, itp.

TELEFON:
67 263 21 71
OBSŁUGA SKLEPU:
sklep@plytki-lazienki.pl
DZIAŁ PŁYTEK:
plytki@plytki-lazienki.pl

Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 19:00
W sobote w godz. 9:00 - 13:00

KLAUZULA INFORMACYJNA