Wczytuję dane...
Gwarancja: 5 lat
Realizacja zamówienia: od 5 do 30 dni
Producent: Hansgrohe
Cena:
1115,00 PLN
Dostępność: od 5 do 30 dni
Koszt wysyłki od: 25.00 PLN
Informacje o produkcie:
  • Kolor: 

    Chrom

  • Kolekcja: 

    Starck

  • EAN: 

    4011097594316

Symulator rat:

Zawór Axor Starck odcinający DN15 marki Hansgrohe
Seria: Axor Starck
Kod produktu: 10972000
Przy instalacji bezpośrednio (w odstępie 1 cm) z produktami:
#10751000, #10651000, #28491000, #40871000,
#40872000, #40873000 lub #40874000 zaleca się wykorzystanie
zestawu podtynkowego #10971180
Przy instalacji oddzielnie – możliwe jest wykorzystanie
zestawu podtynkowego #15973180, #15974180 lub #15970180
W zestawie:
- rozeta
- uchwyt
- osłona.

    Okres gwarancji:
    Producent Hansgrohe udziela gwarancji na okres 5 lat od daty zakupu produktu przez Konsumenta, jednak nie dłużej niż 6 lat od daty produkcji. Gwarancja na części zamienne do produktów, o których mowa w paragrafie I, wynosi 2 lata.
    Warunki i wykluczenia:
    Warunkiem obowiązywania gwarancji jest instalacja produktu wykonana przez fachowca zgodnie z instrukcją montażu a także odpowiednia pielęgnacja według zaleceń pielęgnacji, jak również dotrzymanie warunków zastosowania.
    Instrukcje montażu, obsługi i zalecenia pielęgnacji dołączone są do każdego produktu w języku polskim, a także dostępne są na stronie internetowej www.hansgrohe.pl.
    Gwarancja nie obejmuje :
    - części zużywających się zamontowanych w produkcie, np. uszczelek;
    - części kruchych w produkcie, np. szkła, żarówek;
    - materiałów eksploatacyjnych, np. baterii zasilających, filtrów czy perlatorów;
    - niewielkich odchyleń produktów Hansgrohe od cech wymaganych, które nie mają wpływu na wartość użytkową produktu;
    - zabrudzeń, zarysowań, uszkodzeń mechanicznych,itp.
    - wad powstałych w wyniku wpływu wody, w szczególności wody ciepłej, osadów wapiennych, itp.
    - wad powstałych w wyniku błędów w eksploatacji lub obsługi, szkód wywołanych przez agresywne działanie warunków zewnętrznych, chemikaliów, środków czyszczących,
    niewłaściwej pielęgnacji;
    - wad produktu powstałych w wyniku niezgodnej z instrukcją instalacji, pielęgnacji, konserwacji lub eksploatacji produktu, itp.
    - uszkodzeń powstałych w czasie nieodpowiedniego transportu,
    - wad powstałych w wyniku działania siły wyższej, katastrof naturalnych, powodzi, pożarów, lub wskutek działania niekorzystnych czynników atmosferycznych, w tym mrozu, itp.

    TELEFON:
    67 263 21 71
    OBSŁUGA SKLEPU:
    sklep@plytki-lazienki.pl
    DZIAŁ PŁYTEK:
    plytki@plytki-lazienki.pl

    Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 19:00
    W sobote w godz. 9:00 - 13:00

    KLAUZULA INFORMACYJNA