-
Załączniki bezpieczeństwa
Załczniki do produktuZałączniki dotyczące bezpieczeństwa produktu zawierają informacje o opakowaniu produktu i mogą dostarczać kluczowych informacji dotyczących bezpieczeństwa konkretnego produktu
-
Informacje o producencie
Informacje o producencieInformacje dotyczące produktu obejmują adres i powiązane dane producenta produktu.
-
Osoba odpowiedzialna w UE
Osoba odpowiedzialna w UEPodmiot gospodarczy z siedzibą w UE zapewniający zgodność produktu z wymaganymi przepisami.
-
Kolekcja:
-
Dłuższy bok:
-
Krótszy bok:
-
Materiał:
-
Nogi/stelaż:
-
Odpływ:
-
Pojemność:
-
Obudowa:
-
Zestaw odpływowo-przelewowy:
-
EAN:
8714148424063
Wanna Miami prostokątna marki Riho
Seria: Miami
Kod produktu: BB62
Kolor: biały
Materiał: akryl
Pojemność: ok. 105 l. z 1 os.
Długość: 170cm
Szerokość: 70cm
Do kompletowania z:
- nóżki Riho 01U
- zagłówek AH01
- zagłówek AH09
- zagłówek AH13
- syfon McAlpine AMC55
- panel P170
- panel P073
Gwarancja producenta
Wanny Riho charakteryzują się dużą trwałością, Miami to obszerna, wanna firmy Riho, wykonana z dobrej jakości grubego akrylu.Jej prostokątny kształt sprawi, że Miami będzie ozdobą każdej łazienki.Pokaźne rozmiary (170x70) zapewnią wyjątkowy komfort i wygodę.Wszystkie wanny marki Riho objęte są 10cio-letnią gwarancją producenta.
Powierzchnia wanny jest gładka oraz nieporowata dzięki czemu |
|
Dzięki zastosowaniu wysokiej jakości płyty akrylowej sanitarnej wanna jest odporna na działanie promieniowania UV. Oznacza to, że jeśli będzie miała kontakt ze światłem słonecznym – nie zmieni swojego odcienia. |
|
Wannę wzmocniono włóknem szklanym co sprawia, że jest trwała, odporna na zarysowania, a zarazem lekka. |
|
Materiał akrylowy jest przyjemny w dotyku, dobrze izoluje ciepło oraz tłumi dźwięk spadającej wody podczas korzystania z natrysku. |
Okresy gwarancji na produkty Riho:
- wanny akrylowe i brodziki (na trwałość koloru i kształtu) – 10 lat
- brodziki i umywalki z marmuru syntetycznego – 5 lat
- wanny z hydromasażem (na poprawne działanie i powierzchnię widocznych elementów) – 2 lata
- kabiny prysznicowe, drzwi do wnęk, parawany nawannowe (na dobre wykonanie i materiały) – 5 lat
- kabiny prysznicowe z serii Lucena i Hamar (na dobre wykonanie i materiały) – 2 lata
- meble łazienkowe (wraz z wyposażeniem typu lustra, oświetlenie) – 5 lat
- akcesoria – 2 lata
Gwarancja nie obowiązuje w przypadku:
• niezastosowania się do instrukcji montażu
• zniszczenia lub uszkodzenia urządzenia spowodowanego siłą wyższą,
• zniszczenia lub uszkodzenia urządzenia w sposób mechaniczny lub termiczny
• zniszczenia lub uszkodzenia urządzenia w wyniku nieprzestrzegania zasad eksploatacji oraz montażu podanych w Instrukcji Obsługi i Montażu,
• zniszczenia lub uszkodzenia urządzenia z powodu przepięć lub spadku napięcia w sieci elektroenergetycznej
• stwierdzenia samodzielnych nieautoryzowanych napraw i przeróbek lub zastosowania nieoryginalnych części,
• zabudowy wanny w sposób uniemożliwiający wentylację oraz swobodny dostęp do urządzeń zainstalowanych pod wanną
• montażu na wannie innych urządzeń (za wyjątkiem baterii nawannowych i parawanów w miejscach do tego przeznaczonych)
• zużycia towaru wynikającego z normalnej jego eksploatacji
• uszkodzenia produktu wynikłego na skutek osadzania się kamienia oraz stosowania środków czyszczących i konserwujących o właściwościach ściernych lub szkodliwym składzie.
• gwarancją nie są ponadto objęte materiały eksploatacyjne (np. żarówki, uszczelki itp.)
• gwarancja na wanny i brodziki ważna jest tylko przy montażu na oryginalnych nóżkach/stelażu.
• reklamacje uszkodzeń zewnętrznych powierzchni, zgłoszone po odebraniu lub zamontowaniu towaru, nie będą uznawane.
Absolutnie ODRADZAM zakup wanny firmy RIHO !!! Swoją wannę mam od kilku miesięcy. Juz po miesiącu zaczęły pojawiać się na dnie wanny pojedyncze żółte plamy, które nie zmywały się środkami do mycia wanien akrylowych. Z czasem plam zaczęło przybywać. Dziś jest ich około 40 różnej wielkości. Poza tym dno w ogóle jest matowe. Korzystam z wanny kilka razy w tygodniu, na co dzień z prysznica.Po wizycie serwisu "dowiedziałam się", że " na pewno było coś wylane, polane i to na pewno jest moja wina". Tłumaczenie panom, że absolutnie nic nie było wylewane, a wanna do ostatniej chwili była ofoliowana, to jak mówienie do obrazu. Panowie serwisanci z góry założyli, że tak było i nie przyjmowali żadnej innej wersji. Reklamowanie towaru w Riho to kpina.Gwarancja takich przebarwień nie obejmuje, więc mogę sobie teraz sama na własny koszt wannę odnowić. Wanna Riho to bubel, a obsługa serwisowa to totalna porażka.Także wywaliłam kilkaset złotych na wannę, która po kilku miesiącach wygląda gorzej niż taka żeliwna, którą miałam w PRLu przez 20 lat.
Wiek powyżej 40 lat
Ocena 0.33
Jakość : | |
Wygląd : | |
Stosunek ceny do jakości: | |