-
Kolekcja:
-
Rodzaj:
Do ścianki bocznej
-
Szerokość wnęki:
Nietypowe
-
Wysokość:
Nietypowe
-
Wejście:
Uchylne
-
Strona:
Lewa
-
Kolor profili - okuć:
Chrom
-
Powłoka:
-
Kolor szkła:
Intimato (pas satynowy)
-
Wypełnienie:
Szkło hartowane
-
EAN:
6425436005414
SanSwiss Drzwi jednoczęściowe do kabiny pięciokątnej - PUR51
!! W CENIE SAME DRZWI BEZ ŚCIANEK BOCZNYCH !!
- chromowane zawiasy z funkcją unoszenia
- zawiasy fabrycznie przykręcone do szyb
- idealnie gładka powierzchnia od wewnątrz - konstrukcja zawiasów zapewnia łatwe czyszczenie szyb
- uszczelka magnetyczna
- 8mm szkło hartowane
- uszlachetnienie szkła łatwo myjącą powłoką Aquaperle w cenie
- otwierane tylko na zewnątrz
- poprzeczka stabilizacyjna komplecie
Wysokość: wymiary specjalne 200 cm
Szerokość brodzika C: wymiary specjalne 45-100 cm
Szerokość wejścia: szerokość C minus 5 cm
Możliwość zamówienia z wysokością specjalną do 230 cm za dopłatą
strona montażu: lewa
profil: chrom
kolor szkła: Pas satynowy poziomy
kod towaru: PUR51GSM21051
Do kompletowania z:
- Ścianka boczna do kabiny pięciokątnej Ronal PUR - PUT51P (montaż z profilem przyściennym) lub
- Ścianka boczna do kabiny pięciokątnej Ronal PUR - PUT51 (montaż bezprofilowy)
Drzwi dostępne również w wersji o wysokości standardowej 200 cm
Możliwość wykonania ukosów/wycinków w szkle
Opcjonalne kolory szkła: 07 Szkło przejrzyste, 22 Durulux 200, 30 Master Carré, 44 Krople, 49 Satyna,
51 pas satynowy poziomy, 53 Efekt lustrzany, 54 Cieniowanie niebieskie, 55 Cieniowanie czarne
Opcjonalne kolory profili: tylko chrom
Producent udziela następującej gwarancji na swoje produkty:
1. 2 lata na kabiny prysznicowe oraz brodziki akrylowe.
2. 2 lata na brodziki z litego marmuru ( Marblemate ).
3. Termin gwarancji liczony jest od dnia sprzedaży produktu przez firmę SANSWISS POLSKA Sp. z o.o.
4. Podstawą rozpatrzenia reklamacji jest ważna karta gwarancyjna wraz z dokumentem potwierdzającym zakup.
5. Wady produktów (kabin, brodzików) ujawnione w okresie gwarancji zostaną usunięte przez serwis firmowy SANSWISS w ciągu 14 dni roboczych od dnia pisemnego zgłoszenia w firmie SANSWISS POLSKA Sp. z o.o. W uzasadnionych przypadkach z uwagi na zakres stwierdzonych wad termin naprawy może zostać przedłużony.
6. Gwarancja obejmuje właściwe zamontowany towar zgodnie z załączoną instrukcją montażu.
Wyłączenie gwarancji
1 Gwarancja nie obejmuje
1.1. Uszkodzeń mechanicznych wyrobu (pęknięcia, wygięcia, zarysowania itp.) powstałych wskutek niewłaściwego obchodzenia się z produktem,
1.2. Części ulegających zużyciu podczas normalnego użytkowania,
1.3. Czynności związanych z konserwacją, czyszczeniem oraz regulacją produktu
1.4. Wad i uszkodzeń spowodowanych:
- montażem niezgodnym z instrukcją montażu,
- dokonywaniem samodzielnych napraw i przeróbek,
- wytrącaniem się osadów z wody,
- nieodpowiednią pielęgnacją wyrobów np. stosowaniem do czyszczenia niewłaściwych środków chemicznych,
- niewłaściwą eksploatacją wyrobu tj. niezgodną z instrukcją użytkowania i przeznaczeniem produktu.
2. Producent udziela gwarancji, o której mowa powyżej pod warunkiem bezwzględnego przestrzegania zasad konserwacji określonych w niniejszej karcie.
3. Przed montażem należy bezwzględnie sprawdzić produkt pod kątem kompletności i ewentualnych uszkodzeń wynikających z niezgodnego z wymogami technicznymi transportu lub składowania, a także starannie sprawdzić powierzchnię zamontowanych tafli (szkło). Wszelkie uszkodzenia zauważone przed montażem winny być reklamowane przed jego rozpoczęciem.
4. Należy starannie sprawdzić kabinę w terminie 30 dni od momentu zakupu w przeciwnym razie prawo do reklamacji z tytułu niekompletności i ewentualnych szkód powstałych w transporcie wygasa (nie dotyczy to wad ukrytych).
5. Za szkody powstałe podczas montażu oraz stwierdzone po zamontowaniu (z wyłączeniem wad ukrytych), nasza firma nie ponosi odpowiedzialności. Nie ponosimy również kosztów montażu i demontażu kabiny, jeśli uszkodzenia zostaną stwierdzone po jej zamontowaniu a mogły być z łatwością stwierdzone niezwłocznie.
6. Zauważone wady należy zgłaszać w miejscu zakupu towaru.
7. Wady lub uszkodzenia towaru stwierdzone przez Klienta podczas eksploatacji będą usuwane w okresie trwania gwarancji w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty zgłoszenia reklamacji firmie SanSwiss Polska.
8. Podstawą rozpatrzenia reklamacji jest dowód zakupu, karta gwarancyjna i kupon gwarancyjny, opieczętowany w punkcie sprzedaży, z naniesionym modelem i numerem artykułu towaru, datą sprzedaży i podpisem Klienta potwierdzającym akceptację zasad gwarancji zakupionego towaru.
9. Klient ma prawo do wymiany towaru na nowy, gdy:
- ujawnionej wady nie można usunąć,
- w okresie trwania gwarancji dokonano 3 potwierdzonych kuponem gwarancyjnym lub protokołem serwisowym napraw tego samego podzespołu a naprawiany towar nadal wykazuje wady uniemożliwiające jego stosowanie zgodnie z przeznaczeniem.
10. Klient traci gwarancję w przypadku nie zgłoszenia sprzedającemu wady w terminie 2 miesięcy od ujawnienia się wady.
11. Wezwanie i przyjazd serwisu w sytuacjach całkowicie nieuzasadnionych będą skutkować obciążeniem Klienta kosztami dojazdu i naprawy.
12. W przypadku niezastosowania się do instrukcji montażu reklamacja może zostać rozpatrzona negatywnie.