Wczytuję dane...
Gwarancja: 2 lata
Realizacja zamówienia: od 5 do 15 dni
Producent: Actima
Cena:
1299,00 PLN
Dostępność: od 5 do 15 dni
Koszt wysyłki od: 25.00 PLN
Informacje o produkcie:
  • Termostat: 

    Nie

  • Z baterią: 

    Tak

  • Kolor: 

    Stal szlachetna

  • EAN: 

    5905133796507

Symulator rat:

Panel More prysznicowy marki Actima
Seria: More
Kod produktu: ARAC.ML9304E
Kolor: stal szlachetna
Bateria zwykła
Słuchawka prysznicowa 1-funkcyjna z uchwytem
Materiał: stal szlachetna
Wymiary:
Wysokość korpusu: 150cm
Szerokość korpusu: 18cm
Wysięg korpusu: 44cm
Wąż Regular o długości: 150cm
Grupa akustyczna: grupa II
2 zintegrowane dysze górne  z kaskadą
3 zintegrowane dysze boczne
Klasa przepływu dysz: Klasa ZZ (0,025 l/s - Q - 0.12 l/s)
Klasa przepływu głowicy: Klasa Z z(0,025 l/s < Q < 0,12 l/s)
Z wylewką
Montaż: ścienny (możliwość montażu narożnego)
Gwarancja producenta
Dla tych klientów, którzy wysoką jakość chcą połączyć z dogodną ceną, Excellent wykreował markę Actima. Gamę produktów tej marki tworzą wanny z hydromasażem i wanny standardowe, a także brodziki, panele natryskowe oraz kabiny.Wszystkie wanny Actima oraz Excellent posiadają 20-letnią gwarancję na trwałość barwy powłoki akrylowej.

Producent udziela następujących gwarancji na swoje produkty:
WANNY, OBUDOWY DO WANIEN:
- 5 lat- trwałość barwy powłoki akrylowej wanien Actima
- 2 lata- pozostałe elementy (w tym obudowy)
HYDROMASAŻ, KABINY NATRYSKOWE, BRODZIKI:
- 2 lata- wszystkie elementy
CERAMIKA:
- 5 lat- ceramiczne elementy Actima
- 2 lata- deski sedesowe
ARMATURA:
- 5 lat- gwarancja ogólna
- 2 lata- panele prysznicowe, zestawy prysznicowe, deszczownice, dodatki, głowice ceramiczne, głowice termostatyczne, perlatory, przełączniki, odpływy z korkami, węże, słuchawki prysznicowe
- w przypadku niezastosowania się do instrukcji montażu reklamacja może zostać rozpatrzona negatywnie.
Warunki gwarancji Excellent SA
Producent udziela gwarancji na prawidłowo zainstalowany, eksploatowany, konserwowany i serwisowany produkt. Jedynym dokumentem uprawniającym do zgłoszenia reklamacji jest dowód zakupu (faktura, rachunek lub paragon). Warunkiem uznania reklamacji na produkt jest jego użytkowanie zgodne z przeznaczeniem, określone przez aktualnie obowiązującą normę, oraz okresowe czyszczenie (min. raz na kwartał) oraz konserwacja zgodnie z instrukcją. Stwierdzenie zanieczyszczeń spowodowanych nieprawidłowym użytkowaniem oraz konserwacją będzie skutkować odrzuceniem ewentualnej reklamacji.
Gwarancja nie obejmuje:
- skutków samowolnych, dokonywanych przez użytkownika lub inne nieupoważnione osoby, napraw, przeróbek lub zmian konstrukcyjnych
- uszkodzeń mechanicznych oraz chemicznych powłoki, w tym wynikających z zastosowania środków żrących oraz ściernych,
- skutków nie stosowania się do instrukcji obsługi, ze szczególnym uwzględnieniem ostrzeżeń dotyczących instalacji, użytkowania i serwisowania produktu
- uszkodzeń powstałych w wyniku zastosowania niezgodnego z przeznaczeniem
- uszkodzeń i niepoprawnego działania produktu, wynikających z braku wymaganej konserwacji i pielęgnacji produktu.
Szczegółowe informacje zawarte są w kartach gwarancyjnych oraz instrukcjach montażu produktów.

TELEFON:
67 263 21 71
OBSŁUGA SKLEPU:
sklep@plytki-lazienki.pl
DZIAŁ PŁYTEK:
plytki@plytki-lazienki.pl

Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 19:00
W sobote w godz. 9:00 - 13:00

KLAUZULA INFORMACYJNA