Wczytuję dane...
Gwarancja: 10 lat
Realizacja zamówienia: do 10 dni
Producent: Piramida
Cena:
360,00 PLN
Dostępność: do 10 dni
Koszt wysyłki od: 59.00 PLN
Informacje o produkcie:
  • Kolekcja: 

    Diper II

  • Dłuższy bok: 

    90 cm

  • Krótszy bok: 

    90 cm

  • Materiał: 

    Akryl

  • Kolor: 

    Biały

  • Promień tylko symetryczne: 

    R55

  • EAN: 

    5908239681630

Symulator rat:

Brodzik Diper II półokrągły pod zabudowe marki Piramida
Seria: Diper II
Kod produktu: #BAD-90-II
Wymiary: 90x90cm
Promień: R55
Brodzik akrylowy z właściwościami antypoślizgowymi
Powłoka antybakteryjna
Odporny na zarysowania
Powierzchnia akrylowa jest łatwa w utrzymaniu czystości i długo utrzymuje temperaturę
Nie żółknie po długim użytkowaniu
Stelaż, nogi i elementy montażowe w komplecie
Gwarancja producenta
Za dopłatą można zamówić produkt z powłoką antypoślizgową BeSafe, która zapewnia komfort i bezpieczeństwo kąpieli. Delikatna struktura BeSafe gwarantuje łatwe utrzymanie czystości i wpływa korzystnie na wygląd produktu. Przy zakupie brodzika z powłoką termin wysyłki wydłuża się do 15 dni roboczych.

Producent Piramida udziela gwarancji na produkty:
- 10 lat na wanny i brodziki akrylowe (dotyczy kształtu wyrobu, utrzymanie stałego koloru i odcieni wanny)
- 2 lata na pozostałe elementy
- Gwarancja ważna na terenie Rzeczypospolitej Polskiej
Gwarancja nie obejmuje zakupionych produktów, w których uszkodzenia powstały na skutek:
a. niewłaściwej, niestarannej obsługi lub eksploatacji niezgodnej z przeznaczeniem lub na skutek niewiedzy kupującego,
b. mechanicznego uszkodzenia produktu będącego następstwem niewłaściwego przechowywania lub transportu,
c. uderzenia ostrym lub twardym przedmiotem, zarysowania, otarcia itp.,
d. kontaktu z rozpuszczalnikami organicznymi i innymi środkami chemicznymi,
e. kontaktu z ogniem lub innymi źródłami ciepła,
f. uszkodzenia wynikłe wskutek osadzania się kamienia kotłowego,
g. mechanicznego uszkodzenia produktu powstałego w wyniku przeciążenia i wywołanych nim wad,
h. naturalnego zużycia będącego konsekwencją użytkowania rzeczy w trakcie prawidłowej eksploatacji,
i. czynności konserwacyjno-naprawczych dokonanych przez osoby do tego nieupoważnione w wyniku których wada powstała
j. używania nieoryginalnych części zamiennych bądź stosowania materiałów konserwacyjno-czyszczących nie przeznaczonych do używania z danym produktem,
k. zamontowania produktu niezgodnie z zaleceniami montaŜu, dołączonymi do niniejszej karty gwarancyjnej. 

Możesz jeszcze potrzebować:
TELEFON:
67 263 21 71
OBSŁUGA SKLEPU:
sklep@plytki-lazienki.pl
DZIAŁ PŁYTEK:
plytki@plytki-lazienki.pl

Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 19:00
W sobote w godz. 9:00 - 13:00

KLAUZULA INFORMACYJNA