Wczytuję dane...
Gwarancja: 2 lata
Realizacja zamówienia: 99 dni
Producent: Grohe
Cena:
1299,00 PLN
Dostępność: Na zamówienie
Koszt wysyłki od: 25.00 PLN
Informacje o produkcie:
  • Kolekcja: 

    New Tempesta

  • Montaż: 

    Natynkowy

  • Rodzaj: 

    Termostatyczna

  • Kolor: 

    Chrom

  • EAN: 

    4005176923364

Symulator rat:

New Tempesta Cosmopolitan System prysznicowy z termostatem do montażu ściennego marki Grohe
Kod produktu:  27922000
kolor: chrom
elementy składowe :
poziome obrotowe ramię 390 mm
Termostat natynkowy z Aquadimmerem pozwala na przełączanie pomiędzy prysznic górny Euphoria (28 232 000) z przegubem kulowym, kąt obrotu ± 15° a prysznicem ręcznym II (27 571 000)
regulowany uchwyt prysznica
wąż prysznicowy Silverflex 1750 mm (28 388 000)
min. przepływ 7 l/min.
głowica termostatyczna z Grohe TurboStat®
Grohe EcoJoy® technologia dla zmniejszenia zużycia wody
Grohe DreamSpray®
powłoka chromowa z Grohe StarLight®
SpeedClean system przeciw osadom wapiennym
wewnętrzny kanał wodny
przystosowany do podgrzewaczy przepływowych o mocy min. 18 kW.

Nie zakłócony przepływ wody i stała
temperatura dzięki GROHE TurboStat®
Precyzyjna technologia budowy termostatu, pozwala mu w ciągu ułamków
sekund reagować na zmiany temperatury i ciśnienia
wody w instalacji, utrzymując ich stały poziom na wyjściu z baterii.

Powłoka bezpieczna przed przegrzaniem i popękaniem

Dokładna izolacja dróg wodnych wewnątrz prysznica
chroni jego powierzchnię przed nagrzaniem, dlatego
nigdy nie będzie ona zbyt gorąca aby jej dotknąć. Jednocześnie chroniona
jest chromowana powłoka, co jeszcze bardziej zwiększa wytrzymałość prysznica.

Technologia SpeedClean - łatwe usuwanie osadów

Nazwa mówi wszystko - technologia Speed Clean pozwala na
szybkie usunięcie osadów wapiennych z silikonowych dysz prysznica -
wystarczy przetrzeć je ręką. Oszczędza mnóstwo czasu i energii!

Producent Grohe udziela gwarancji:
- 5 lat na swoje produkty za wyjątkiem stelaży podtynkowych
- 10 lat na stelaże podtynkowyce
W przypadku niezastosowania się do instrukcji montażu reklamacja może zostać rozpatrzona negatywnie. 
Zakres zastosowania gwarancji:
1. Gwarancja obejmuje wyłącznie oryginalne produkty marki Grohe (dalej: Produkt), które zostały zakupione i znajdują się w czasie zgłaszania i rozpatrywania reklamacji na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
2. Gwarancja na sprzedany wyrób konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.
3. Gwarancja podlega prawu polskiemu. 
Deklaracja gwarancji:
1. Producent (dalej zwany Gwarant) potwierdza zgodność Produktów z oznakowaniem oraz przeznaczeniem, jeżeli ich montaż i użytkowanie są zgodne z zasadami i wymaganiami określonymi w Instrukcji pielęgnacji oraz danych technicznych dotyczących montażu, użytkowania i konserwacji (dalej: Instrukcja), przekazanej Kupującemu wraz z Produktem.
2. Gwarant oświadcza, że wyroby zostały dopuszczone do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie zgodnie z wymaganiami prawnymi.3.3. Gwarant odpowiada za wady Produktu ujawnione w trakcie ich odbioru (przed montażem) lub w trakcie używania Produktów, a będące skutkiem błędów produkcyjnych, konstrukcyjnych lub niewłaściwej jakości materiałów użytych do produkcji.
4. Gwarant nie odpowiada za wady Produktów wynikające z montażu, użytkowania lub konserwacji wykonanych niezgodnie z Instrukcją. Kupujący jest zobowiązany sprawdzić kompletność i brak uszkodzeń Produktu w momencie jego odbioru oraz brak widocznych wad Produktu przed montażem.
5. W przypadku gdy produkty zostały zakupione przez Kupującego nie będącego Konsumentem i są wykorzystane w zakładach produkcyjnych lub obiektach użyteczności publicznej, gwarancja wygasa jeżeli Produkty nie były objęte udokumentowanym, przeprowadzonym przynajmniej raz w roku, przeglądem technicznym i konserwacją przez autoryzowanego serwisanta Gwaranta.
Wyłączenia odpowiedzialności Gwaranta:
Odpowiedzialność Gwaranta z tytułu gwarancji zostaje wyłączona w przypadku:
1.Zakupu wyrobu niepełnowartościowego, ekspozycyjnego lub po obniżonej cenie, tj. Produktu który posiadał wady,(ze względu na które to wady, dokonano obniżenia ceny Produktu) stwierdzone przez Kupującego przy wydaniu Produktu, i na które Kupujący wyraził zgodę i które to wady zostały opisane na niniejszej Karcie Gwarancyjnej.
2.Wad powstałych na skutek montażu niezgodnego z Instrukcją i sztuką budowlaną oraz niezgodnie z przeznaczeniem, jak również powstałych na skutek montażu dokonanego przy użyciu sprzętu lub materiałów niezgodnego z Instrukcją.
3.Wad powstałych w wyniku spadków temperatury poniżej 0 stopni Celsjusza w pomieszczeniu lub montażu na zewnątrz obiektu.
4. Uszkodzeń mechanicznych Produktu lub wad powstałych w trakcie transportu, przeładunku oraz w wyniku niewłaściwego przechowywania Produktów przez Kupującego. Wad powstałych na skutek niewłaściwego zabezpieczenia Produktu na czas prowadzenia prac budowlanych (itp. stosowanie niewłaściwych materiałów zabezpieczających, uszkodzeń powłok przez zabrudzenie zaprawą, tynkiem, farbą, silikonem, itp.).
5. Naturalnego zużycia Produktu w trakcie eksploatacji, wad nieistotnych, tzn. takich, które pozostają niewidoczne po zamontowaniu wyrobu i nie mają wpływu na jego wartość użytkową.
6.Wad produktu powstałych w wyniku używania lub konserwacji Produktu niezgodnego z zasadami określonymi w Instrukcji.
7. Uszkodzeń powierzchni i powłok Produktu powstałych w wyniku niewłaściwej pielęgnacji Produktu niezgodnej z zasadami określonymi w Instrukcji (użycie do mycia niewłaściwych środków pielęgnacyjnych: czyszczenia gąbkami i środkami szorującymi, środkami czyszczącymi zawierającymi rozpuszczalniki lub kwasy, preparatów do usuwania osadów wapiennych, kwasu octowego i octu spożywczego) a także innych nie przeznaczonych do pielęgnacji określonego typu Produktów np. silnych zasad i detergentów.
8.Wad produktu powstałych przez nieodpowiednią jakość wody i osady wapienne (np. uszkodzeń sitek, perlatorów, natrysków, automatycznych przełączników wannowych).
9.Wad powstałych na skutek zdarzeń losowych i klęsk żywiołowych oraz uszkodzeń mechanicznych Produktu spowodowanych przez użytkownika i osoby trzecie.
10. Ingerencji w Produkt dokonanej przez osoby, które nie są autoryzowanymi serwisantami Gwaranta

TELEFON:
67 263 21 71
OBSŁUGA SKLEPU:
sklep@plytki-lazienki.pl
DZIAŁ PŁYTEK:
plytki@plytki-lazienki.pl

Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 19:00
W sobote w godz. 9:00 - 13:00

KLAUZULA INFORMACYJNA