Wczytuję dane...
Gwarancja: 2 lata
Realizacja zamówienia: od 5 do 30 dni
Producent: Hansgrohe
Cena:
11407,00 PLN
Dostępność: od 5 do 30 dni
Wysyłka gratis!
Informacje o produkcie:
  • Kolekcja: 

    Raindance

  • Termostat: 

    Tak

  • Z baterią: 

    Tak

  • Kolor: 

    Chrom mat

  • EAN: 

    4011097691886

Symulator rat:

Panel prysznicowy Raindance Lift 180 2jet DN15 marki Hansgrohe
Kod produktu:  27008 000
Kolor: chrom mat / chrom
Raindance Rainfall 180 AIR 2jet z dwoma strumieniami:
Rain AIR 180 mm szerokości
Rain Flow 170 mm szerokości
Główka prysznicowa PuraVida 120 1jet (#28558400)
Uchwyt prysznicowy Porter’S (#28331000)
Wąż Isiflex 1,6 m (#28276000)
Regulacja wysokości 200 mm
Termostat z zabezpieczeniem 40OC
Zawór odcinająco-przełączający
Rozstaw przyłączy 150 mm.

Okres gwarancji:
Producent Hansgrohe udziela gwarancji na okres 5 lat od daty zakupu produktu przez Konsumenta, jednak nie dłużej niż 6 lat od daty produkcji. Gwarancja na części zamienne do produktów, o których mowa w paragrafie I, wynosi 2 lata.
Warunki i wykluczenia:
Warunkiem obowiązywania gwarancji jest instalacja produktu wykonana przez fachowca zgodnie z instrukcją montażu a także odpowiednia pielęgnacja według zaleceń pielęgnacji, jak również dotrzymanie warunków zastosowania.
Instrukcje montażu, obsługi i zalecenia pielęgnacji dołączone są do każdego produktu w języku polskim, a także dostępne są na stronie internetowej www.hansgrohe.pl.
Gwarancja nie obejmuje :
- części zużywających się zamontowanych w produkcie, np. uszczelek;
- części kruchych w produkcie, np. szkła, żarówek;
- materiałów eksploatacyjnych, np. baterii zasilających, filtrów czy perlatorów;
- niewielkich odchyleń produktów Hansgrohe od cech wymaganych, które nie mają wpływu na wartość użytkową produktu;
- zabrudzeń, zarysowań, uszkodzeń mechanicznych,itp.
- wad powstałych w wyniku wpływu wody, w szczególności wody ciepłej, osadów wapiennych, itp.
- wad powstałych w wyniku błędów w eksploatacji lub obsługi, szkód wywołanych przez agresywne działanie warunków zewnętrznych, chemikaliów, środków czyszczących,
niewłaściwej pielęgnacji;
- wad produktu powstałych w wyniku niezgodnej z instrukcją instalacji, pielęgnacji, konserwacji lub eksploatacji produktu, itp.
- uszkodzeń powstałych w czasie nieodpowiedniego transportu,
- wad powstałych w wyniku działania siły wyższej, katastrof naturalnych, powodzi, pożarów, lub wskutek działania niekorzystnych czynników atmosferycznych, w tym mrozu, itp.

TELEFON:
67 263 21 71
OBSŁUGA SKLEPU:
sklep@plytki-lazienki.pl
DZIAŁ PŁYTEK:
plytki@plytki-lazienki.pl

Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 19:00
W sobote w godz. 9:00 - 13:00

KLAUZULA INFORMACYJNA