Wczytuję dane...
Gwarancja: 7 lat
Realizacja zamówienia: od 5 do 21 dni
Producent: Sanplast
Cena:
1977,00 PLN
Dostępność: od 5 do 21 dni
Koszt wysyłki od: 159.00 PLN
Informacje o produkcie:
  • Kolekcja: 

    Prestige III

  • Wymiar: 

    80x80 cm

  • Wysokość: 

    195 cm

  • Wejście: 

    Drzwi uchylne

  • Strona: 

    Dwuskrzydłowa

  • Kolor profili - okuć: 

    Biały

  • Powłoka: 

    Tak

  • Kolor szkła: 

    Przejrzyste

  • EAN: 

    5907805258122

Symulator rat:

Sanplast kabina narożna kwadratowa 80x80x195 cm KN2/PRIII-80 biały/przejrzyste 600-073-0420-01-401
Kod produktu: 600-073-0420-01-401
Wypełnienie: szkło hartowane przejrzyste
Kolor profili: biały EW
Powłoka Glass Protect w cenie produktu
Wymiary:
Wymiary podstawowe: 80x80cm
Wysokość A: 1950 mm
Zakres regulacji Bmin-max: 776-790mm
Zakres regulacji Cmin-max: 776-790mm
Szerokość wejścia X: 97cm
Wymiar E: 69cm
Nowoczesna kabina narożna kwadratowa KN2/PRIII z drzwiami skrzydłowymi jednoelementowymi wykonana jest z bezpiecznego szkła hartowanego o grubości 6mm. Konstrukcja o wysokości 195cm wyposażona jest w drzwi z mechanizmem unoszenia zapewniającym wygodne otwieranie i szczelne zamykanie kabiny.

Glass protect to innowacyjny system modyfikujący chemiczno-fizyczne właściwości powierzchni szkła, wpływający na obniżenie wartości jego energii. W rezultacie krople wody spływają natychmiast z powierzchni szkła, pozostawiając minimalną ilość osadu.

Okres gwarancji:
- na niezmienność barwy akrylu oraz inne wady powierzchni akrylu wynosi 84 miesiące
- na pozostałe elementy okres gwarancji wynosi 24 miesiące
- reklamacje wyrobów produkowanych przez producenta należy zgłaszać bezpośrednio u sprzedawcy towaru
- w przypadku niezastosowania się do instrukcji montażu reklamacja może zostać rozpatrzona negatywnie. 
Warunki gwarancji (dla towarów zakupionych od 25.12.2014 roku):
1. Okres gwarancji na niezmienność barwy akrylu oraz inne wady powierzchni akrylu wynosi 84 miesiące. Na pozostałe elementy okres gwarancji wynosi 24 miesiące.
2. Zasięg ochrony gwarancyjnej obejmuje obszar Rzeczypospolitej Polskiej.
3. Okres gwarancji rozpoczyna się z chwilą dokonania zakupu wyrobu. 
4. Gwarancja nie obejmuje:
a) wyrobów używanych, ekspozycyjnych, (widocznie naruszonych).
b) uszkodzeń mechanicznych i termicznych wyrobów (otarcia, wygięcia, pęknięcia, zarysowania itp.) powstałych na skutek niewłaściwego obchodzenia się z produktem.
c) części ulegających naturalnemu zużyciu podczas użytkowania (w szczególności elementy jezdne produktów, uszczelki itp.)
d) czynności związanych z konserwacją, czyszczeniem i regulacją produktu opisanych w instrukcji obsługi
e) wad i uszkodzeń spowodowanych:
- montażem niezgodnym z instrukcją montażu i użytkowania załączoną przez producenta do wyrobu
- dokonaniem samodzielnych napraw i przeróbek
- wytrącaniem się osadów z użytkowanej wody (zaleca się stosowanie odpowiednich filtrów)
- nieodpowiednią pielęgnacją wyrobów np. stosowaniem do czyszczenia niewłaściwych środków chemicznych
- niewłaściwą eksploatacją wyrobu tj. niezgodną z instrukcją użytkowania i przeznaczeniem produktu.
5. W przypadku stwierdzenia wady należy zaprzestać użytkowania wyrobu w celu uniknięcia powstania większych szkód.
6. Towar będący przedmiotem reklamacji należy udostępnić do dyspozycji serwisu „Sanplast” SA. Nie udostępnienie towaru będącego przedmiotem reklamacji upoważnia firmę „Sanplast” SA do odmowy uznania reklamacji.
7. W każdym przypadku wyrób udostępniony do naprawy musi być czysty i zgodny z podstawowymi wymaganiami higienicznymi.
8. W przypadku zasadnego zgłoszenia reklamacji firma „Sanplast” SA zobowiązuje się do:
a) dokonania naprawy w możliwie najkrótszym, uzgodnionym z klientem terminie,
b) wymiany towaru na wolny od wad, jeżeli naprawa jest niemożliwa lub wymaga nadmiernych kosztów.
9. Producent nie ponosi kosztów demontażu lub uszkodzenia elementów utrudniających dostęp do wyrobu (np. glazury, czy innych materiałów zastosowanych do obudowy wyrobu).
10. Ingerencja lub dokonanie zmian konstrukcyjnych wyrobu przez osoby nieupoważnione przez firmę producenta powodują wygaśnięcie gwarancji.
11. Reklamacje wyrobów produkowanych przez producenta należy zgłaszać na adres mailowy serwis@sanplast.pl, lub pisemnie na adres Sanplast S.A. Wymysłowice 1 88-320 Strzelno.

Możesz jeszcze potrzebować:
TELEFON:
67 263 21 71
OBSŁUGA SKLEPU:
sklep@plytki-lazienki.pl
DZIAŁ PŁYTEK:
plytki@plytki-lazienki.pl

Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 19:00
W sobote w godz. 9:00 - 13:00

KLAUZULA INFORMACYJNA