Wczytuję dane...
Gwarancja: 7 lat
Realizacja zamówienia: 1 dni
Producent: Sanplast
Cena:
1137,00 PLN
Dostępność: w magazynie
Koszt wysyłki od: 159.00 PLN
Informacje o produkcie:
  • Wymiar: 

    90x90 cm

  • Materiał: 

    Konglomerat marmurowy

  • Kolor: 

    Biały

  • Kolekcja: 

    Space Mineral

  • EAN: 

    5907805311780

Symulator rat:

Brodzik Space Mineral brodzik pięciokątny BPK-M/SPACE marki Sanplast
Seria: Space Line
Kod produktu: 645-290-0830-01-000
Kolor: biały
Wymiary:
- 90x90cm
Głębokość: 1,5cm
Wymiar A: 90cm
Wymiar B: 90cm
Wymiar C: 45cm
Wymiar D: 63,6cm
W zestawie:
- syfon z pokrywką
Możliwość dokupienia powłoki antypoślizgowej Pro Safe System
Gwarancja producenta
Brodzik pięciokątny BPK-M/SPACE o głębokości 1,5 cm, kompletowane są z syfonem z pokrywką. Cechami charakterystycznymi brodzików jest duża, niezwykle gładka powierzchnia oraz płaskie dno.Konstrukcja brodzików zapewnia łatwy montaż na posadzce lub możliwość wpuszczenia brodzików w posadzkę, tworząc bezbarierowe wejście.Brodziki Space Mineral wykonane z odlewu mineralnego, charakteryzują się znakomitymi właściwościami użytkowymi oraz walorami estetycznymi.Powierzchnie brodzików są niezwykle gładkie, a także łatwe do utrzymania w czystości. Metariał, z którego wykonane są brodziki odporny jest na różnego rodzaju plamy, odbarwienia oraz ścieranie.

Okres gwarancji:
- na niezmienność barwy akrylu oraz inne wady powierzchni akrylu wynosi 84 miesiące
- na pozostałe elementy okres gwarancji wynosi 24 miesiące
- reklamacje wyrobów produkowanych przez producenta należy zgłaszać bezpośrednio u sprzedawcy towaru
- w przypadku niezastosowania się do instrukcji montażu reklamacja może zostać rozpatrzona negatywnie. 
Warunki gwarancji (dla towarów zakupionych od 25.12.2014 roku):
1. Okres gwarancji na niezmienność barwy akrylu oraz inne wady powierzchni akrylu wynosi 84 miesiące. Na pozostałe elementy okres gwarancji wynosi 24 miesiące.
2. Zasięg ochrony gwarancyjnej obejmuje obszar Rzeczypospolitej Polskiej.
3. Okres gwarancji rozpoczyna się z chwilą dokonania zakupu wyrobu. 
4. Gwarancja nie obejmuje:
a) wyrobów używanych, ekspozycyjnych, (widocznie naruszonych).
b) uszkodzeń mechanicznych i termicznych wyrobów (otarcia, wygięcia, pęknięcia, zarysowania itp.) powstałych na skutek niewłaściwego obchodzenia się z produktem.
c) części ulegających naturalnemu zużyciu podczas użytkowania (w szczególności elementy jezdne produktów, uszczelki itp.)
d) czynności związanych z konserwacją, czyszczeniem i regulacją produktu opisanych w instrukcji obsługi
e) wad i uszkodzeń spowodowanych:
- montażem niezgodnym z instrukcją montażu i użytkowania załączoną przez producenta do wyrobu
- dokonaniem samodzielnych napraw i przeróbek
- wytrącaniem się osadów z użytkowanej wody (zaleca się stosowanie odpowiednich filtrów)
- nieodpowiednią pielęgnacją wyrobów np. stosowaniem do czyszczenia niewłaściwych środków chemicznych
- niewłaściwą eksploatacją wyrobu tj. niezgodną z instrukcją użytkowania i przeznaczeniem produktu.
5. W przypadku stwierdzenia wady należy zaprzestać użytkowania wyrobu w celu uniknięcia powstania większych szkód.
6. Towar będący przedmiotem reklamacji należy udostępnić do dyspozycji serwisu „Sanplast” SA. Nie udostępnienie towaru będącego przedmiotem reklamacji upoważnia firmę „Sanplast” SA do odmowy uznania reklamacji.
7. W każdym przypadku wyrób udostępniony do naprawy musi być czysty i zgodny z podstawowymi wymaganiami higienicznymi.
8. W przypadku zasadnego zgłoszenia reklamacji firma „Sanplast” SA zobowiązuje się do:
a) dokonania naprawy w możliwie najkrótszym, uzgodnionym z klientem terminie,
b) wymiany towaru na wolny od wad, jeżeli naprawa jest niemożliwa lub wymaga nadmiernych kosztów.
9. Producent nie ponosi kosztów demontażu lub uszkodzenia elementów utrudniających dostęp do wyrobu (np. glazury, czy innych materiałów zastosowanych do obudowy wyrobu).
10. Ingerencja lub dokonanie zmian konstrukcyjnych wyrobu przez osoby nieupoważnione przez firmę producenta powodują wygaśnięcie gwarancji.
11. Reklamacje wyrobów produkowanych przez producenta należy zgłaszać na adres mailowy serwis@sanplast.pl, lub pisemnie na adres Sanplast S.A. Wymysłowice 1 88-320 Strzelno.

Możesz jeszcze potrzebować:
TELEFON:
67 263 21 71
OBSŁUGA SKLEPU:
sklep@plytki-lazienki.pl
DZIAŁ PŁYTEK:
plytki@plytki-lazienki.pl

Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 19:00
W sobote w godz. 9:00 - 13:00

KLAUZULA INFORMACYJNA