-
Załączniki bezpieczeństwa
Załczniki do produktuZałączniki dotyczące bezpieczeństwa produktu zawierają informacje o opakowaniu produktu i mogą dostarczać kluczowych informacji dotyczących bezpieczeństwa konkretnego produktu
-
Informacje o producencie
Informacje o producencieInformacje dotyczące produktu obejmują adres i powiązane dane producenta produktu.
-
Osoba odpowiedzialna w UE
Osoba odpowiedzialna w UEPodmiot gospodarczy z siedzibą w UE zapewniający zgodność produktu z wymaganymi przepisami.
-
EAN:
5907805312565
Sanplast Obudowa brodzika OBL 90x180x9 cm 625-400-1610-01-000
Wymiary: 90x180x9 cm
Materiał: aliminium
Obudowy typu L do brodzików kwadratowych lub prostokątnych, wykonane są z aluminium. Wysokość obudów to 9 cm.
Okres gwarancji:
- na niezmienność barwy akrylu oraz inne wady powierzchni akrylu wynosi 84 miesiące
- na pozostałe elementy okres gwarancji wynosi 24 miesiące
- reklamacje wyrobów produkowanych przez producenta należy zgłaszać bezpośrednio u sprzedawcy towaru
- w przypadku niezastosowania się do instrukcji montażu reklamacja może zostać rozpatrzona negatywnie.
Warunki gwarancji (dla towarów zakupionych od 25.12.2014 roku):
1. Okres gwarancji na niezmienność barwy akrylu oraz inne wady powierzchni akrylu wynosi 84 miesiące. Na pozostałe elementy okres gwarancji wynosi 24 miesiące.
2. Zasięg ochrony gwarancyjnej obejmuje obszar Rzeczypospolitej Polskiej.
3. Okres gwarancji rozpoczyna się z chwilą dokonania zakupu wyrobu.
4. Gwarancja nie obejmuje:
a) wyrobów używanych, ekspozycyjnych, (widocznie naruszonych).
b) uszkodzeń mechanicznych i termicznych wyrobów (otarcia, wygięcia, pęknięcia, zarysowania itp.) powstałych na skutek niewłaściwego obchodzenia się z produktem.
c) części ulegających naturalnemu zużyciu podczas użytkowania (w szczególności elementy jezdne produktów, uszczelki itp.)
d) czynności związanych z konserwacją, czyszczeniem i regulacją produktu opisanych w instrukcji obsługi
e) wad i uszkodzeń spowodowanych:
- montażem niezgodnym z instrukcją montażu i użytkowania załączoną przez producenta do wyrobu
- dokonaniem samodzielnych napraw i przeróbek
- wytrącaniem się osadów z użytkowanej wody (zaleca się stosowanie odpowiednich filtrów)
- nieodpowiednią pielęgnacją wyrobów np. stosowaniem do czyszczenia niewłaściwych środków chemicznych
- niewłaściwą eksploatacją wyrobu tj. niezgodną z instrukcją użytkowania i przeznaczeniem produktu.
5. W przypadku stwierdzenia wady należy zaprzestać użytkowania wyrobu w celu uniknięcia powstania większych szkód.
6. Towar będący przedmiotem reklamacji należy udostępnić do dyspozycji serwisu „Sanplast” SA. Nie udostępnienie towaru będącego przedmiotem reklamacji upoważnia firmę „Sanplast” SA do odmowy uznania reklamacji.
7. W każdym przypadku wyrób udostępniony do naprawy musi być czysty i zgodny z podstawowymi wymaganiami higienicznymi.
8. W przypadku zasadnego zgłoszenia reklamacji firma „Sanplast” SA zobowiązuje się do:
a) dokonania naprawy w możliwie najkrótszym, uzgodnionym z klientem terminie,
b) wymiany towaru na wolny od wad, jeżeli naprawa jest niemożliwa lub wymaga nadmiernych kosztów.
9. Producent nie ponosi kosztów demontażu lub uszkodzenia elementów utrudniających dostęp do wyrobu (np. glazury, czy innych materiałów zastosowanych do obudowy wyrobu).
10. Ingerencja lub dokonanie zmian konstrukcyjnych wyrobu przez osoby nieupoważnione przez firmę producenta powodują wygaśnięcie gwarancji.
11. Reklamacje wyrobów produkowanych przez producenta należy zgłaszać na adres mailowy serwis@sanplast.pl, lub pisemnie na adres Sanplast S.A. Wymysłowice 1 88-320 Strzelno.