-
Kolekcja:
-
Dłuższy bok:
-
Krótszy bok:
-
Materiał:
-
Pojemność:
-
EAN:
8714148461556
Wanna prostokątna Lusso Plus marki Riho
Seria: Lusso Plus
Kod produktu: BA12
Kolor: biały
Pojemność: ok. 215l. ( z 1 os.)
Materiał: akryl
Długość: 170cm
Szerokość: 80cm
W komplecie:
- nóżki Riho 01U
- syfon z korkiem automatycznym Viega 495121
Do kompletowania z:
- zagłówek AH01
- zagłówek AH09
- zagłówek AH12
- panel długi P170
- panel krótki P083
Gwarancja producenta
Wanny Riho charakteryzują się dużą trwałością, Lusso Plus to obszerna, wanna firmy Riho, wykonana z dobrej jakości grubego akrylu.Jej prostokątny kształt sprawi, że Lusso Plus będzie ozdobą każdej łazienki.Pokaźne rozmiary (170x80) zapewnią wyjątkowy komfort i wygodę.Wszystkie wanny marki Riho objęte są 10cio-letnią gwarancją producenta.
Powierzchnia wanny jest gładka oraz nieporowata dzięki czemu |
|
Dzięki zastosowaniu wysokiej jakości płyty akrylowej sanitarnej wanna jest odporna na działanie promieniowania UV. Oznacza to, że jeśli będzie miała kontakt ze światłem słonecznym – nie zmieni swojego odcienia. |
|
Wannę wzmocniono włóknem szklanym co sprawia, że jest trwała, odporna na zarysowania, a zarazem lekka. |
|
Materiał akrylowy jest przyjemny w dotyku, dobrze izoluje ciepło oraz tłumi dźwięk spadającej wody podczas korzystania z natrysku. |
Okresy gwarancji na produkty Riho:
- wanny akrylowe i brodziki (na trwałość koloru i kształtu) – 10 lat
- brodziki i umywalki z marmuru syntetycznego – 5 lat
- wanny z hydromasażem (na poprawne działanie i powierzchnię widocznych elementów) – 2 lata
- kabiny prysznicowe, drzwi do wnęk, parawany nawannowe (na dobre wykonanie i materiały) – 5 lat
- kabiny prysznicowe z serii Lucena i Hamar (na dobre wykonanie i materiały) – 2 lata
- meble łazienkowe (wraz z wyposażeniem typu lustra, oświetlenie) – 5 lat
- akcesoria – 2 lata
Gwarancja nie obowiązuje w przypadku:
• niezastosowania się do instrukcji montażu
• zniszczenia lub uszkodzenia urządzenia spowodowanego siłą wyższą,
• zniszczenia lub uszkodzenia urządzenia w sposób mechaniczny lub termiczny
• zniszczenia lub uszkodzenia urządzenia w wyniku nieprzestrzegania zasad eksploatacji oraz montażu podanych w Instrukcji Obsługi i Montażu,
• zniszczenia lub uszkodzenia urządzenia z powodu przepięć lub spadku napięcia w sieci elektroenergetycznej
• stwierdzenia samodzielnych nieautoryzowanych napraw i przeróbek lub zastosowania nieoryginalnych części,
• zabudowy wanny w sposób uniemożliwiający wentylację oraz swobodny dostęp do urządzeń zainstalowanych pod wanną
• montażu na wannie innych urządzeń (za wyjątkiem baterii nawannowych i parawanów w miejscach do tego przeznaczonych)
• zużycia towaru wynikającego z normalnej jego eksploatacji
• uszkodzenia produktu wynikłego na skutek osadzania się kamienia oraz stosowania środków czyszczących i konserwujących o właściwościach ściernych lub szkodliwym składzie.
• gwarancją nie są ponadto objęte materiały eksploatacyjne (np. żarówki, uszczelki itp.)
• gwarancja na wanny i brodziki ważna jest tylko przy montażu na oryginalnych nóżkach/stelażu.
• reklamacje uszkodzeń zewnętrznych powierzchni, zgłoszone po odebraniu lub zamontowaniu towaru, nie będą uznawane.