Wczytuję dane...
Gwarancja: 5 lat
Realizacja zamówienia: od 5 do 21 dni
Producent: Excellent
Cena:
949,05 PLN
999,00 PLN
Najniższa cena produktu z ostatnich 30 dni: 899.10 PLN
Dostępność: od 5 do 21 dni
Wysyłka gratis!
Informacje o produkcie:
  • Kolekcja: 

    Doto

  • Kołnierz: 

    NIe

  • Montaż: 

    Wiszący

  • EAN: 

Symulator rat:

Excellent Doto Pur Rimm Miska wisząca z deską wolnoopadającą
Seria Doto
Kod produktu: CEEX.1404.545.WH
Rodzaj: miska wisząca
Miska bez kołnierzowa Pur Rimm
Materiał miski: ceramika sanitarna
W komplecie deska wolnoopadająca
Długość: 55 cm
Szerokość: 36,5 cm
Wysokość: 33 cm
Kolor miski biały
System Power Flush (spłukiwanie 4,5 litra) zapewnia ekonomiczne zużycie wody
Ukryte mocowania
Miska posiada szereg cech, które podkreślają jej wyjątkowość.
Produkt posiada nierysującą się deskę z możliwością jej szybkiego wypięcia. Metalowe zawiasy zapewniają stabilność

Do jakich stelaży pasują miski Excellent?

Miski Excellent pasują do stelaży marki Grohe, Geberit, Tece, Excellent i innych dostępnych na stronie naszego sklepu.

Excellent S.A udziela następujących gwarancji na swoje produkty:
WANNY, OBUDOWY DO WANIEN:
- 20 lat- trwałość barwy powłoki akrylowej wanien Excellent (za wyjątkiem wanien wolnostojących)
- 2 lata- wanny wolnostojące Excellent
- 5 lat- trwałość barwy powłoki akrylowej wanien Actima
- 2 lata- pozostałe elementy (w tym obudowy Excellent i Actima)
HYDROMASAŻ, KABINY NATRYSKOWE, BRODZIKI:
- 2 lata- wszystkie elementy (Excellent i Actima)
CERAMIKA:
- 5 lat- ceramiczne elementy Actima
- 2 lata- deski sedesowe
ARMATURA:
- 5 lat- gwarancja ogólna
- 2 lata- panele prysznicowe, zestawy prysznicowe, deszczownice, dodatki, głowice ceramiczne, głowice termostatyczne, perlatory, przełączniki, odpływy z korkami, węże, słuchawki prysznicowe
- w przypadku niezastosowania się do instrukcji montażu reklamacja może zostać rozpatrzona negatywnie. 
Warunki gwarancji Excellent SA
Producent udziela gwarancji na prawidłowo zainstalowany, eksploatowany, konserwowany i serwisowany produkt. Jedynym dokumentem uprawniającym do zgłoszenia reklamacji jest dowód zakupu (faktura, rachunek lub paragon). Warunkiem uznania reklamacji na produkt jest jego użytkowanie zgodne z przeznaczeniem, określone przez aktualnie obowiązującą normę, oraz okresowe czyszczenie (min. raz na kwartał) oraz konserwacja zgodnie z instrukcją. Stwierdzenie zanieczyszczeń spowodowanych nieprawidłowym użytkowaniem oraz konserwacją będzie skutkować odrzuceniem ewentualnej reklamacji.
Gwarancja nie obejmuje:
- skutków samowolnych, dokonywanych przez użytkownika lub inne nieupoważnione osoby, napraw, przeróbek lub zmian konstrukcyjnych
- uszkodzeń mechanicznych oraz chemicznych powłoki, w tym wynikających z zastosowania środków żrących oraz ściernych,
- skutków nie stosowania się do instrukcji obsługi, ze szczególnym uwzględnieniem ostrzeżeń dotyczących instalacji, użytkowania i serwisowania produktu
- uszkodzeń powstałych w wyniku zastosowania niezgodnego z przeznaczeniem
- uszkodzeń i niepoprawnego działania produktu, wynikających z braku wymaganej konserwacji i pielęgnacji produktu.
Szczegółowe informacje zawarte są w kartach gwarancyjnych oraz instrukcjach montażu produktów.

TELEFON:
67 263 21 71
OBSŁUGA SKLEPU:
sklep@plytki-lazienki.pl
DZIAŁ PŁYTEK:
plytki@plytki-lazienki.pl

Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 19:00
W sobote w godz. 9:00 - 13:00

KLAUZULA INFORMACYJNA