Wczytuję dane...
Gwarancja: 5 lat
Realizacja zamówienia: od 5 do 30 dni
Producent: Excellent
Cena:
664,05 PLN
699,00 PLN
Najniższa cena produktu z ostatnich 30 dni: 629.10 PLN
Dostępność: od 5 do 30 dni
Wysyłka gratis!
Informacje o produkcie:
  • Kolekcja: 

    Horos

  • EAN: 

    5905133792288

Symulator rat:

Excellent Horos 121 grzejnik łazienkowy szary metalik
Kod produktu: GREX.HO121.GR
Seria: Horos 
Kolor: szary metalik
Wydajność (75/65/20): 418 W
Wysokość 1210 mm
Szerokość 500 mm
Podłączenie ZS o rozstawie 50 mm dla podłączenia dolnego środkowego
Podłączenie ZS o rozstawie 470 mm dla przyłącza dolnego znajdującego się z osiach pionowych kolektorów grzejnika
Dzięki podłączeniu grzałki elektrycznej Excellent, grzejnik pełni funkcję całorocznej suszarki na ręczniki
Prosta nowoczesna stylistyka
Regularny układ profili
Gwarancja 8 lat na szczelność i powłokę
Waga 11,2 kg
Pojemność 3,46 dm3
Temperatura pracy 95 stopni C
Ciśnienie robocze 0,6 Mpa
Materiał stal niskowęglowa
Prostota oraz regularny układ profili łączący nowoczesną stylistykę z klasycznym ideałem piękna.



Excellent S.A udziela następujących gwarancji na swoje produkty:
WANNY, OBUDOWY DO WANIEN:
- 20 lat- trwałość barwy powłoki akrylowej wanien Excellent (za wyjątkiem wanien wolnostojących)
- 2 lata- wanny wolnostojące Excellent
- 5 lat- trwałość barwy powłoki akrylowej wanien Actima
- 2 lata- pozostałe elementy (w tym obudowy Excellent i Actima)
HYDROMASAŻ, KABINY NATRYSKOWE, BRODZIKI:
- 2 lata- wszystkie elementy (Excellent i Actima)
CERAMIKA:
- 5 lat- ceramiczne elementy Actima
- 2 lata- deski sedesowe
ARMATURA:
- 5 lat- gwarancja ogólna
- 2 lata- panele prysznicowe, zestawy prysznicowe, deszczownice, dodatki, głowice ceramiczne, głowice termostatyczne, perlatory, przełączniki, odpływy z korkami, węże, słuchawki prysznicowe
- w przypadku niezastosowania się do instrukcji montażu reklamacja może zostać rozpatrzona negatywnie. 
Warunki gwarancji Excellent SA
Producent udziela gwarancji na prawidłowo zainstalowany, eksploatowany, konserwowany i serwisowany produkt. Jedynym dokumentem uprawniającym do zgłoszenia reklamacji jest dowód zakupu (faktura, rachunek lub paragon). Warunkiem uznania reklamacji na produkt jest jego użytkowanie zgodne z przeznaczeniem, określone przez aktualnie obowiązującą normę, oraz okresowe czyszczenie (min. raz na kwartał) oraz konserwacja zgodnie z instrukcją. Stwierdzenie zanieczyszczeń spowodowanych nieprawidłowym użytkowaniem oraz konserwacją będzie skutkować odrzuceniem ewentualnej reklamacji.
Gwarancja nie obejmuje:
- skutków samowolnych, dokonywanych przez użytkownika lub inne nieupoważnione osoby, napraw, przeróbek lub zmian konstrukcyjnych
- uszkodzeń mechanicznych oraz chemicznych powłoki, w tym wynikających z zastosowania środków żrących oraz ściernych,
- skutków nie stosowania się do instrukcji obsługi, ze szczególnym uwzględnieniem ostrzeżeń dotyczących instalacji, użytkowania i serwisowania produktu
- uszkodzeń powstałych w wyniku zastosowania niezgodnego z przeznaczeniem
- uszkodzeń i niepoprawnego działania produktu, wynikających z braku wymaganej konserwacji i pielęgnacji produktu.
Szczegółowe informacje zawarte są w kartach gwarancyjnych oraz instrukcjach montażu produktów.

Możesz jeszcze potrzebować:
TELEFON:
67 263 21 71
OBSŁUGA SKLEPU:
sklep@plytki-lazienki.pl
DZIAŁ PŁYTEK:
plytki@plytki-lazienki.pl

Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 19:00
W sobote w godz. 9:00 - 13:00

KLAUZULA INFORMACYJNA