-
Kolekcja:
-
Rodzaj:
Do wnęki i do ścianki bocznej
-
Szerokość wnęki:
75 cm
-
Wysokość:
200 cm
-
Wejście:
Uchylne
-
Strona:
Lewa
-
Kolor profili - okuć:
Złoty
-
Powłoka:
-
Kolor szkła:
Przejrzyste
-
Wypełnienie:
Szkło hartowane
-
EAN:
7630057535588
SanSwiss Gold Line drzwi prysznicowe
Kod produktu: CA1CG0751207
Seria: Cadura CA1C
Szerokość łączna 73,5-75 cm
Wysokość: 200 cm
Strona: lewa
Szerokość wejścia 63,4 cm
Szkło: przejrzyste
Kolor profili: złoty
Szkło hartowane 6 mm - bezpieczne
Zawiasy z funkcją unoszenia
Otwierane wahadłowo
Uszczelka magnetyczna
Montaż możliwy na brodziku lub bezpośrednio na posadzce
Brodzik do zakupienia opcjonalnie
Montaż na profilu przyściennym
Wersja z listwą progową
W przypadku montażu we wnęce należy domówić zestaw montażowy do wnęki
Polimerowa powłoka Aquaperle ułatwiająca czyszczenie szkła
Możliwość zamówienia kabiny w wymiarach specjalnych
CADURA to nowa linia kabin prysznicowych SanSwiss łącząca w sobie wyszukany design i ergonomię detali, najwyższą jakość materiałów oraz nowe funkcjonalności
Modele z kolekcji GOLD LINE są wszechstronne i łatwo integrowalne z różnymi stylami wnętrz. GOLD LINE to udane połączenie wyrafinowanego projektu, przyjaznej dla użytkownika ergonomii, wysokiej funkcjonalności i ekskluzywności wizualnej.
Powłoka Aquaperle w standardzie | Jakość potwierdzona normą EN 14428:2008+A1 | Podwyższony komfort czyszczenia | Wysokość standardowa 2000 mm |
Producent udziela następującej gwarancji na swoje produkty:
1. 2 lata na kabiny prysznicowe oraz brodziki akrylowe.
2. 2 lata na brodziki z litego marmuru ( Marblemate ).
3. Termin gwarancji liczony jest od dnia sprzedaży produktu przez firmę SANSWISS POLSKA Sp. z o.o.
4. Podstawą rozpatrzenia reklamacji jest ważna karta gwarancyjna wraz z dokumentem potwierdzającym zakup.
5. Wady produktów (kabin, brodzików) ujawnione w okresie gwarancji zostaną usunięte przez serwis firmowy SANSWISS w ciągu 14 dni roboczych od dnia pisemnego zgłoszenia w firmie SANSWISS POLSKA Sp. z o.o. W uzasadnionych przypadkach z uwagi na zakres stwierdzonych wad termin naprawy może zostać przedłużony.
6. Gwarancja obejmuje właściwe zamontowany towar zgodnie z załączoną instrukcją montażu.
Wyłączenie gwarancji
1 Gwarancja nie obejmuje
1.1. Uszkodzeń mechanicznych wyrobu (pęknięcia, wygięcia, zarysowania itp.) powstałych wskutek niewłaściwego obchodzenia się z produktem,
1.2. Części ulegających zużyciu podczas normalnego użytkowania,
1.3. Czynności związanych z konserwacją, czyszczeniem oraz regulacją produktu
1.4. Wad i uszkodzeń spowodowanych:
- montażem niezgodnym z instrukcją montażu,
- dokonywaniem samodzielnych napraw i przeróbek,
- wytrącaniem się osadów z wody,
- nieodpowiednią pielęgnacją wyrobów np. stosowaniem do czyszczenia niewłaściwych środków chemicznych,
- niewłaściwą eksploatacją wyrobu tj. niezgodną z instrukcją użytkowania i przeznaczeniem produktu.
2. Producent udziela gwarancji, o której mowa powyżej pod warunkiem bezwzględnego przestrzegania zasad konserwacji określonych w niniejszej karcie.
3. Przed montażem należy bezwzględnie sprawdzić produkt pod kątem kompletności i ewentualnych uszkodzeń wynikających z niezgodnego z wymogami technicznymi transportu lub składowania, a także starannie sprawdzić powierzchnię zamontowanych tafli (szkło). Wszelkie uszkodzenia zauważone przed montażem winny być reklamowane przed jego rozpoczęciem.
4. Należy starannie sprawdzić kabinę w terminie 30 dni od momentu zakupu w przeciwnym razie prawo do reklamacji z tytułu niekompletności i ewentualnych szkód powstałych w transporcie wygasa (nie dotyczy to wad ukrytych).
5. Za szkody powstałe podczas montażu oraz stwierdzone po zamontowaniu (z wyłączeniem wad ukrytych), nasza firma nie ponosi odpowiedzialności. Nie ponosimy również kosztów montażu i demontażu kabiny, jeśli uszkodzenia zostaną stwierdzone po jej zamontowaniu a mogły być z łatwością stwierdzone niezwłocznie.
6. Zauważone wady należy zgłaszać w miejscu zakupu towaru.
7. Wady lub uszkodzenia towaru stwierdzone przez Klienta podczas eksploatacji będą usuwane w okresie trwania gwarancji w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty zgłoszenia reklamacji firmie SanSwiss Polska.
8. Podstawą rozpatrzenia reklamacji jest dowód zakupu, karta gwarancyjna i kupon gwarancyjny, opieczętowany w punkcie sprzedaży, z naniesionym modelem i numerem artykułu towaru, datą sprzedaży i podpisem Klienta potwierdzającym akceptację zasad gwarancji zakupionego towaru.
9. Klient ma prawo do wymiany towaru na nowy, gdy:
- ujawnionej wady nie można usunąć,
- w okresie trwania gwarancji dokonano 3 potwierdzonych kuponem gwarancyjnym lub protokołem serwisowym napraw tego samego podzespołu a naprawiany towar nadal wykazuje wady uniemożliwiające jego stosowanie zgodnie z przeznaczeniem.
10. Klient traci gwarancję w przypadku nie zgłoszenia sprzedającemu wady w terminie 2 miesięcy od ujawnienia się wady.
11. Wezwanie i przyjazd serwisu w sytuacjach całkowicie nieuzasadnionych będą skutkować obciążeniem Klienta kosztami dojazdu i naprawy.
12. W przypadku niezastosowania się do instrukcji montażu reklamacja może zostać rozpatrzona negatywnie.