Wczytuję dane...
Gwarancja: 2 lata
Realizacja zamówienia: od 5 do 30 dni
Producent: SanSwiss
Cena:
4350,00 PLN
Dostępność: od 5 do 30 dni
Wysyłka gratis!
Informacje o produkcie:
  • Wymiar: 

    120 cm

  • Wysokość: 

    200 cm

  • Strona: 

    Prawa

  • Kolor profili - okuć: 

    Biały mat

  • Powłoka: 

    Tak

  • Kolor szkła: 

    Przejrzyste

  • Kolekcja: 

    Cadura White Line

  • EAN: 

    7630057527866

Symulator rat:

SanSwiss White Line kabina Walk-in
Kod produktu: CADUOD1200907

Seria: Cadura 
Szerokość łączna: 118,5-120 cm
Szerokość ścianki ruchomej: 44 cm
Wysokość: 200 cm
Wysokość całkowita łącznie z poprzeczką stabilizacyjną 202,4 cm
Strona: Prawa
Ruchoma ścianka 180°
Szkło: przejrzyste
Kolor profili: biały mat
Szkło hartowane 6 mm - bezpieczne
Montaż możliwy na brodziku lub bezpośrednio na posadzce
Brodzik do zakupienia opcjonalnie
Poprzeczka stabilizacyjna o długości 150 cm w komplecie
Polimerowa powłoka Aquaperle ułatwiająca czyszczenie szkła
Możliwość zamówienia kabiny w wymiarach specjalnych
CADURA WHITE LINE to kolekcja kabin prysznicowych SanSwiss z elementami w tonacji matowej bieli. Stanowi doskonałe połączenie maksymalnej funkcjonalności produktu z minimalistyczną estetyką formy. Ujęty w linie, kształty i proporcje tworzy kompozycje idealne, harmonijnie współgrające z każdym rodzajem wnętrza. Jest klasyką trendów i ekstrawagancją współczesnego designu.

Powłoka Aquaperle w standardzie Jakość potwierdzona normą EN 14428:2008+A1 Podwyższony komfort czyszczenia Wysokość standardowa 2000 mm


Producent udziela następującej gwarancji na swoje produkty:
1. 2 lata na kabiny prysznicowe oraz brodziki akrylowe.
2. 2 lata na brodziki z litego marmuru ( Marblemate ).
3. Termin gwarancji liczony jest od dnia sprzedaży produktu przez firmę SANSWISS POLSKA Sp. z o.o.
4. Podstawą rozpatrzenia reklamacji jest ważna karta gwarancyjna wraz z dokumentem potwierdzającym zakup.
5. Wady produktów (kabin, brodzików) ujawnione w okresie gwarancji zostaną usunięte przez serwis firmowy SANSWISS w ciągu 14 dni roboczych od dnia pisemnego zgłoszenia w firmie SANSWISS POLSKA Sp. z o.o. W uzasadnionych przypadkach z uwagi na zakres stwierdzonych wad termin naprawy może zostać przedłużony.
6. Gwarancja obejmuje właściwe zamontowany towar zgodnie z załączoną instrukcją montażu.
Wyłączenie gwarancji
1 Gwarancja nie obejmuje
1.1. Uszkodzeń mechanicznych wyrobu (pęknięcia, wygięcia, zarysowania itp.) powstałych wskutek niewłaściwego obchodzenia się z produktem,
1.2. Części ulegających zużyciu podczas normalnego użytkowania,
1.3. Czynności związanych z konserwacją, czyszczeniem oraz regulacją produktu
1.4. Wad i uszkodzeń spowodowanych:
- montażem niezgodnym z instrukcją montażu,
- dokonywaniem samodzielnych napraw i przeróbek,
- wytrącaniem się osadów z wody,
- nieodpowiednią pielęgnacją wyrobów np. stosowaniem do czyszczenia niewłaściwych środków chemicznych,
- niewłaściwą eksploatacją wyrobu tj. niezgodną z instrukcją użytkowania i przeznaczeniem produktu.
2. Producent udziela gwarancji, o której mowa powyżej pod warunkiem bezwzględnego przestrzegania zasad konserwacji określonych w niniejszej karcie.
3. Przed montażem należy bezwzględnie sprawdzić produkt pod kątem kompletności i ewentualnych uszkodzeń wynikających z niezgodnego z wymogami technicznymi transportu lub składowania, a także starannie sprawdzić powierzchnię zamontowanych tafli (szkło). Wszelkie uszkodzenia zauważone przed montażem winny być reklamowane przed jego rozpoczęciem.
4. Należy starannie sprawdzić kabinę w terminie 30 dni od momentu zakupu w przeciwnym razie prawo do reklamacji z tytułu niekompletności i ewentualnych szkód powstałych w transporcie wygasa (nie dotyczy to wad ukrytych).
5. Za szkody powstałe podczas montażu oraz stwierdzone po zamontowaniu (z wyłączeniem wad ukrytych), nasza firma nie ponosi odpowiedzialności. Nie ponosimy również kosztów montażu i demontażu kabiny, jeśli uszkodzenia zostaną stwierdzone po jej zamontowaniu a mogły być z łatwością stwierdzone niezwłocznie.
6. Zauważone wady należy zgłaszać w miejscu zakupu towaru.
7. Wady lub uszkodzenia towaru stwierdzone przez Klienta podczas eksploatacji będą usuwane w okresie trwania gwarancji w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty zgłoszenia reklamacji firmie SanSwiss Polska.
8. Podstawą rozpatrzenia reklamacji jest dowód zakupu, karta gwarancyjna i kupon gwarancyjny, opieczętowany w punkcie sprzedaży, z naniesionym modelem i numerem artykułu towaru, datą sprzedaży i podpisem Klienta potwierdzającym akceptację zasad gwarancji zakupionego towaru.
9. Klient ma prawo do wymiany towaru na nowy, gdy:
- ujawnionej wady nie można usunąć,
- w okresie trwania gwarancji dokonano 3 potwierdzonych kuponem gwarancyjnym lub protokołem serwisowym napraw tego samego podzespołu a naprawiany towar nadal wykazuje wady uniemożliwiające jego stosowanie zgodnie z przeznaczeniem.
10. Klient traci gwarancję w przypadku nie zgłoszenia sprzedającemu wady w terminie 2 miesięcy od ujawnienia się wady.
11. Wezwanie i przyjazd serwisu w sytuacjach całkowicie nieuzasadnionych będą skutkować obciążeniem Klienta kosztami dojazdu i naprawy.
12. W przypadku niezastosowania się do instrukcji montażu reklamacja może zostać rozpatrzona negatywnie. 

TELEFON:
67 263 21 71
OBSŁUGA SKLEPU:
sklep@plytki-lazienki.pl
DZIAŁ PŁYTEK:
plytki@plytki-lazienki.pl

Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 19:00
W sobote w godz. 9:00 - 13:00

KLAUZULA INFORMACYJNA