Wczytuję dane...
Gwarancja: 2 lata
Realizacja zamówienia: do 28 dni
Producent: Elita
Cena:
1975,00 PLN
Dostępność: do 28 dni
Koszt wysyłki od: 59.00 PLN
Informacje o produkcie:
  • Kolekcja: 

    Split

  • Szerokość [cm]: 

    100

  • Wysokość [cm]: 

    63

  • Głębokość [cm]: 

    46

  • Kolor: 

    Biały

  • Rodzaj: 

    Wisząca

  • Cichy domyk: 

    Tak

  • EAN: 

    5907546870003

Symulator rat:

Elita Split szafka podumywalkowa
Kod produktu: 168156
Kolor: biały mat
Wisząca
Prowadnice z cichym domykiem
Trzy szuflady z pełnym wysuwem
Eleganckie frezowane uchwyty
Front i korpus wykonane z płyty 16 mm
Metalowe boki szuflad zwiększają ich wytrzymałość
Wykonana z materiałów odpornych na działanie wilgoci
Gwarancja producenta
Wymiar szafki:
Szerokość: 100 cm
Wysokość: 63,5 cm
Głębokość: 45,8 cm.

Producent Elita udziela na swoje produktu gwarancji na okres 24 miesiący od dnia wydania Kupującemu przedmiotu zakupu.

Producent zapewnia Kupującemu dobrą jakość i prawidłowe funkcjonowanie produktów na które udzielono gwarancji pod warunkiem prawidłowego używania wyrobów, zgodnie z ich przeznaczeniem oraz zachowaniem zasad prawidłowej konserwacji w oparciu o zawarte w Karcie wytyczne.

Producent zapewnia, że w szczególności ponosić będzie odpowiedzialność w przypadkach występowania następujących wad: wady konstrukcyjne wyrobu, wady materiału tkwiące w rzeczy, usterki wykonawcze wyrobu

Gwarancja obejmuje wyłącznie wyroby sprzedane na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i znajdujące się na tym terytorium w czasie załatwiania reklamacji.

W ramach udzielonej gwarancji Producent dokonywać będzie naprawy rzeczy lub według swojego uznania dokona jej wymiany na nową z zastrzeżeniem dalszej treści Karty gwarancyjnej.

Gwarancją nie są objęte:
1. uszkodzenia powstałe w wyniku niewłaściwego, nieostrożnego używania, przewozu i przenoszenia towaru, które powodują powstanie uszkodzeń mechanicznych gdy wyrób został przekazany Kupującemu (zgodnie z treścią art. 548 Kodeksu cywilnego).
2. uszkodzenia powstałe w wyniku niewłaściwego oraz niezgodnego z zasadami używania przechowywania i konserwacji towaru, działania wilgoci, silnego ogrzewania (wysokich temperatur), stosowania niewłaściwych środków konserwujących, itp.
3. uszkodzenia wynikające z przeróbki lub naprawy towaru wykonane przez Kupującego lub na jego zlecenie przez warsztat nie będący autoryzowanym.
4. jakiekolwiek konsekwencje działania z premedytacją naruszające warunki zawartej pomiędzy stronami umowy, w tym niedbalstwo użytkownika mające wpływ na możliwość powstania wady.
5. wady i uszkodzenia powstałe w wyniku niestosowania się do zasad użytkowania mebli i konserwacji zawartych w niniejszej Karcie gwarancyjnej.
6. wady i uszkodzenia w wyniku których obniżono cenę wyrobu zgodnie z § 6 ust. 2 niniejszej Karty gwarancyjnej.

Możesz jeszcze potrzebować:
TELEFON:
67 263 21 71
OBSŁUGA SKLEPU:
sklep@plytki-lazienki.pl
DZIAŁ PŁYTEK:
plytki@plytki-lazienki.pl

Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 19:00
W sobote w godz. 9:00 - 13:00

KLAUZULA INFORMACYJNA