-
Kolekcja:
-
Szerokość [cm]:
120
-
Wysokość [cm]:
63
-
Głębokość [cm]:
46
-
Kolor:
Biały
-
Rodzaj:
Wisząca
-
Cichy domyk:
-
EAN:
5907546870249
Elita Split szafka podumywalkowa
Kod produktu: 168180
Kolor: biały mat
Wisząca
Prowadnice z cichym domykiem
Trzy szuflady z pełnym wysuwem
Eleganckie frezowane uchwyty
Front i korpus wykonane z płyty 16 mm
Metalowe boki szuflad zwiększają ich wytrzymałość
Wykonana z materiałów odpornych na działanie wilgoci
Gwarancja producenta
Wymiar szafki:
Szerokość: 120 cm
Wysokość: 63,5 cm
Głębokość: 45,8 cm.
Producent Elita udziela na swoje produktu gwarancji na okres 24 miesiący od dnia wydania Kupującemu przedmiotu zakupu.
Producent zapewnia Kupującemu dobrą jakość i prawidłowe funkcjonowanie produktów na które udzielono gwarancji pod warunkiem prawidłowego używania wyrobów, zgodnie z ich przeznaczeniem oraz zachowaniem zasad prawidłowej konserwacji w oparciu o zawarte w Karcie wytyczne.
Producent zapewnia, że w szczególności ponosić będzie odpowiedzialność w przypadkach występowania następujących wad: wady konstrukcyjne wyrobu, wady materiału tkwiące w rzeczy, usterki wykonawcze wyrobu
Gwarancja obejmuje wyłącznie wyroby sprzedane na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i znajdujące się na tym terytorium w czasie załatwiania reklamacji.
W ramach udzielonej gwarancji Producent dokonywać będzie naprawy rzeczy lub według swojego uznania dokona jej wymiany na nową z zastrzeżeniem dalszej treści Karty gwarancyjnej.
Gwarancją nie są objęte:
1. uszkodzenia powstałe w wyniku niewłaściwego, nieostrożnego używania, przewozu i przenoszenia towaru, które powodują powstanie uszkodzeń mechanicznych gdy wyrób został przekazany Kupującemu (zgodnie z treścią art. 548 Kodeksu cywilnego).
2. uszkodzenia powstałe w wyniku niewłaściwego oraz niezgodnego z zasadami używania przechowywania i konserwacji towaru, działania wilgoci, silnego ogrzewania (wysokich temperatur), stosowania niewłaściwych środków konserwujących, itp.
3. uszkodzenia wynikające z przeróbki lub naprawy towaru wykonane przez Kupującego lub na jego zlecenie przez warsztat nie będący autoryzowanym.
4. jakiekolwiek konsekwencje działania z premedytacją naruszające warunki zawartej pomiędzy stronami umowy, w tym niedbalstwo użytkownika mające wpływ na możliwość powstania wady.
5. wady i uszkodzenia powstałe w wyniku niestosowania się do zasad użytkowania mebli i konserwacji zawartych w niniejszej Karcie gwarancyjnej.
6. wady i uszkodzenia w wyniku których obniżono cenę wyrobu zgodnie z § 6 ust. 2 niniejszej Karty gwarancyjnej.