Wczytuję dane...
Gwarancja: 5 lat
Realizacja zamówienia: od 5 do 15 dni
Producent: Excellent
Cena:
930,05 PLN
979,00 PLN
Najniższa cena produktu z ostatnich 30 dni: 881.10 PLN
Dostępność: od 5 do 15 dni
Wysyłka gratis!
Informacje o produkcie:
  • Kolekcja: 

    Shiro

  • Rodzaj: 

    Do miski wiszącej

  • Wysokość: 

    115 cm

  • Zabudowa: 

    Lekka

  • EAN: 

    5903357224974

Symulator rat:

Excellent Shiro Premium stelaż podtynkowy do miski Wc myjącej
Kod produktu: WC INEX.SP1150.500
Do zabudowy w ścianie, ściance z płyt gipsowo-kartonowych oraz szynie nośnej ściany lekkiej
Stelaż dopasowany do wszystkich misek o rozstawie śrub 18 i 23 cm
Testowany udźwig 400kg
Regulowana wysokość (1150-1350mm)
Regulowana głębokość (120-170mm)
I klasa głośności dzięki gwarancją niskiego poziomu hałasu
Stalowa, malowana proszkowo, odporna na korozję rama
Wbudowany system Pure Power
Zbiornik odporny jest na naprężenia termiczne i posiada powłokę antykondensacyjną
Zestaw jest też wyposażony w 2 mocowania Easy-Click 360°, pozwalające na szybsze i bardziej precyzyjne przytwierdzenie stelaża do ściany.


Excellent S.A udziela następujących gwarancji na swoje produkty:
WANNY, OBUDOWY DO WANIEN:
- 20 lat- trwałość barwy powłoki akrylowej wanien Excellent (za wyjątkiem wanien wolnostojących)
- 2 lata- wanny wolnostojące Excellent
- 5 lat- trwałość barwy powłoki akrylowej wanien Actima
- 2 lata- pozostałe elementy (w tym obudowy Excellent i Actima)
HYDROMASAŻ, KABINY NATRYSKOWE, BRODZIKI:
- 2 lata- wszystkie elementy (Excellent i Actima)
CERAMIKA:
- 5 lat- ceramiczne elementy Actima
- 2 lata- deski sedesowe
ARMATURA:
- 5 lat- gwarancja ogólna
- 2 lata- panele prysznicowe, zestawy prysznicowe, deszczownice, dodatki, głowice ceramiczne, głowice termostatyczne, perlatory, przełączniki, odpływy z korkami, węże, słuchawki prysznicowe
- w przypadku niezastosowania się do instrukcji montażu reklamacja może zostać rozpatrzona negatywnie. 
Warunki gwarancji Excellent SA
Producent udziela gwarancji na prawidłowo zainstalowany, eksploatowany, konserwowany i serwisowany produkt. Jedynym dokumentem uprawniającym do zgłoszenia reklamacji jest dowód zakupu (faktura, rachunek lub paragon). Warunkiem uznania reklamacji na produkt jest jego użytkowanie zgodne z przeznaczeniem, określone przez aktualnie obowiązującą normę, oraz okresowe czyszczenie (min. raz na kwartał) oraz konserwacja zgodnie z instrukcją. Stwierdzenie zanieczyszczeń spowodowanych nieprawidłowym użytkowaniem oraz konserwacją będzie skutkować odrzuceniem ewentualnej reklamacji.
Gwarancja nie obejmuje:
- skutków samowolnych, dokonywanych przez użytkownika lub inne nieupoważnione osoby, napraw, przeróbek lub zmian konstrukcyjnych
- uszkodzeń mechanicznych oraz chemicznych powłoki, w tym wynikających z zastosowania środków żrących oraz ściernych,
- skutków nie stosowania się do instrukcji obsługi, ze szczególnym uwzględnieniem ostrzeżeń dotyczących instalacji, użytkowania i serwisowania produktu
- uszkodzeń powstałych w wyniku zastosowania niezgodnego z przeznaczeniem
- uszkodzeń i niepoprawnego działania produktu, wynikających z braku wymaganej konserwacji i pielęgnacji produktu.
Szczegółowe informacje zawarte są w kartach gwarancyjnych oraz instrukcjach montażu produktów.

Możesz jeszcze potrzebować:
TELEFON:
67 263 21 71
OBSŁUGA SKLEPU:
sklep@plytki-lazienki.pl
DZIAŁ PŁYTEK:
plytki@plytki-lazienki.pl

Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 19:00
W sobote w godz. 9:00 - 13:00

KLAUZULA INFORMACYJNA