Wczytuję dane...
Gwarancja: 2 lata
Realizacja zamówienia: 99 dni
Producent: Excellent
Cena:
47,50 PLN
50,00 PLN
Najniższa cena produktu z ostatnich 30 dni: 45.00 PLN
Dostępność: Na zamówienie
Wysyłka gratis!
Informacje o produkcie:
  • EAN: 

Excellent nóżki uniwersalne do wanien do zabudowy Kod produktu: WAIN.NWT50   
Zestaw składa sie z:
Regulowanych nóżek, szeroki zakres regulacji wysokości stopek (128-180mm)
Stelaża do nóżek wannowych
Elementów montażowych
Wysoka wytrzymałość na obciążenia
Wykonane ze specjalnie wzmocnionego tworzywa

 Uniwersalne dopasowanie do wanien marki Excellent
Gwarancja stabilności wanny
Excellent SA jest uznanym na rynku producentem wanien akrylowych, kabin prysznicowych oraz systemów hydromasażowych. W ofercie  tego dynamicznie rozwijającego się polskiego producenta znajdą Państwo pełny przekrój sprzedawanych na rodzimym rynku wanien. To kilkadziesiąt modeli wanien: prostokątnych, narożnych, asymetrycznych, owalnych, a także modele dwu- i wieloosobowe.
Ponad 20-letnia obecność tej marki na rynku, zaowocowała pozycją jednej z czołowych firm branżowych.

Excellent S.A udziela następujących gwarancji na swoje produkty:
WANNY, OBUDOWY DO WANIEN:
- 20 lat- trwałość barwy powłoki akrylowej wanien Excellent (za wyjątkiem wanien wolnostojących)
- 2 lata- wanny wolnostojące Excellent
- 5 lat- trwałość barwy powłoki akrylowej wanien Actima
- 2 lata- pozostałe elementy (w tym obudowy Excellent i Actima)
HYDROMASAŻ, KABINY NATRYSKOWE, BRODZIKI:
- 2 lata- wszystkie elementy (Excellent i Actima)
CERAMIKA:
- 5 lat- ceramiczne elementy Actima
- 2 lata- deski sedesowe
ARMATURA:
- 5 lat- gwarancja ogólna
- 2 lata- panele prysznicowe, zestawy prysznicowe, deszczownice, dodatki, głowice ceramiczne, głowice termostatyczne, perlatory, przełączniki, odpływy z korkami, węże, słuchawki prysznicowe
- w przypadku niezastosowania się do instrukcji montażu reklamacja może zostać rozpatrzona negatywnie. 
Warunki gwarancji Excellent SA
Producent udziela gwarancji na prawidłowo zainstalowany, eksploatowany, konserwowany i serwisowany produkt. Jedynym dokumentem uprawniającym do zgłoszenia reklamacji jest dowód zakupu (faktura, rachunek lub paragon). Warunkiem uznania reklamacji na produkt jest jego użytkowanie zgodne z przeznaczeniem, określone przez aktualnie obowiązującą normę, oraz okresowe czyszczenie (min. raz na kwartał) oraz konserwacja zgodnie z instrukcją. Stwierdzenie zanieczyszczeń spowodowanych nieprawidłowym użytkowaniem oraz konserwacją będzie skutkować odrzuceniem ewentualnej reklamacji.
Gwarancja nie obejmuje:
- skutków samowolnych, dokonywanych przez użytkownika lub inne nieupoważnione osoby, napraw, przeróbek lub zmian konstrukcyjnych
- uszkodzeń mechanicznych oraz chemicznych powłoki, w tym wynikających z zastosowania środków żrących oraz ściernych,
- skutków nie stosowania się do instrukcji obsługi, ze szczególnym uwzględnieniem ostrzeżeń dotyczących instalacji, użytkowania i serwisowania produktu
- uszkodzeń powstałych w wyniku zastosowania niezgodnego z przeznaczeniem
- uszkodzeń i niepoprawnego działania produktu, wynikających z braku wymaganej konserwacji i pielęgnacji produktu.
Szczegółowe informacje zawarte są w kartach gwarancyjnych oraz instrukcjach montażu produktów.

TELEFON:
67 263 21 71
OBSŁUGA SKLEPU:
sklep@plytki-lazienki.pl
DZIAŁ PŁYTEK:
plytki@plytki-lazienki.pl

Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 19:00
W sobote w godz. 9:00 - 13:00

KLAUZULA INFORMACYJNA