Wczytuję dane...
Gwarancja: 7 lat
Realizacja zamówienia: od 5 do 21 dni
Producent: Poolspa
Cena:
2965,00 PLN
Dostępność: od 5 do 21 dni
Koszt wysyłki od: 129.00 PLN
Informacje o produkcie:
  • Kolekcja: 

    Persja

  • Wymiar: 

    150x150 cm

  • Materiał: 

    Akryl

  • EAN: 

    5901128124645

Symulator rat:

Wanna symetryczna PERSJA firmy Poolspa
- kod produktu: PWSH610ZS000000
- Wymiary: 150x150 cm
- stelaż wanny w komplecie
- Pojemność: 250 l
- Głębokość: 44 cm
Do kompletowania z:
- Obudowa do wanny PWOEC10OW000000
- Przelew chrom (do wanny) PD5000201
- Przelew chrom z wylotem wody (do wanny) PD5000203
- Poduszka żelowa Pico czarna PD0000047
- Poduszka żelowa Pico jasnoniebieska PD0000049
- Poduszka żelowa Pico jasnoszara PD0000048 

Producent udziela Klientom następujących gwarancji na wyroby firmy:
Wanna akrylowa- PA 7 lat, PE 2 LATA
Wanna z hydromasażem- PA 7 lat, PE 2 LATA
Przenośna wanna SPA- PA 7 lat, PE 2 LATA
Wanna SPA- PA 7 lat, PE 2 LATA
Kabina masażowo-parowa- PA 7 lat, PE 2 LATA
Kabina prysznicowa i parawan nawannowy- 2 LATA
Brodzik prysznicowy- PA 7 lat, PE 2 LATA
Panel masażowy- 2 LATA
Pokrywa termiczna- 2 LATA
*PA- powierzchnia akrylowa ( akryl ) 
*PE- pozostałe elementy ( np. nogi, zagłówki itp. )
W przypadku kabiny masażowo-parowej i wanny SPA warunkiem ważności gwarancji jest montaż wyrobu przez serwisanta przeszkolonego przez POOLSPA
(wykaz dostępny u sprzedawcy).

PRODUCENT NIE ZWRACA KOSZTÓW ZWIĄZANYCH Z USZKODZENIAMI POWIERZCHNI ŚCIAN I POSADZKI -
(NP. GLAZURA I TERAKOTA) SPOWODOWANYMI BEZPOŚREDNIO KONIECZNOŚCIĄ DOKONANIA NAPRAWY WYROBU.
Warunki gwarancji:
a) W przypadku wanny z hydromasażem warunkiem ważności gwarancji jest jej montaż przez instalatora z uprawnieniami elektrycznymi.
b) W przypadku kabiny masażowo-parowej i wanny SPA warunkiem ważności gwarancji jest montaż wyrobu przez serwisanta przeszkolonego przez POOLSPA (wykaz dostępny u sprzedawcy).
Adnotacja na temat montażu powinna zostać umieszczona w stosownym miejscu na Karcie Gwarancyjnej.
Bieg terminów gwarancji rozpoczyna się od dnia sprzedaży wyrobu wynikającego z faktury zakupu wyrobu.
3. Gwarant zapewnia, iż nabyty towar jest zgodny (odpowiada) z umową.
4. Zauważone wady i uszkodzenia wyrobu należy zgłaszać sprzedawcy w terminie 7 dni od ich wystąpienia pod rygorem utraty gwarancji. W przypadku braku kontaktu ze sprzedawcą należy powiadomić Dział Serwisu ROCA POOL-SPA w Gryficach w formie pisemnej, w terminie określonym powyżej.
5. Wady lub uszkodzenia wyrobu ujawnione w okresie gwarancji i niezawinione przez Użytkownika będą usuwane nieodpłatnie w terminie 21 dni od przyjęcia zgłoszenia wady od Klienta, chyba że usunięcie wady będzie wymagało sprowadzenia części zamiennej, której termin dostawy będzie, z przyczyn niezależnych od Producenta, dłuższy niż 21 dni.
6. Wszelkie naprawy wykonywane są u Klienta.
7. Klient traci gwarancję w przypadku:
- uszkodzenia mechanicznego osprzętu,
- uszkodzenia mechanicznego powierzchni wyrobu,
- samodzielnych napraw i przeróbek,
- montażu na wyrobie innych urządzeń (z wyjątkiem baterii zainstalowanych na wannach w miejscach do tego przeznaczonych),
- konserwacji w sposób sprzeczny z zaleceniami zawartymi w instrukcji obsługi.
8. Dokument gwarancyjny jest nieważny, jeżeli sprzedawca w dniu zakupu produktu, na który udzielono gwarancji, nie potwierdzi faktu sprzedaży podpisem, pieczątką i datą na Karcie Gwarancyjnej.
9. Producent nie zwraca kosztów związanych z uszkodzeniami powierzchni ścian i posadzki (np. glazura, terakota, boazeria itd.), spowodowanymi bezpośrednio koniecznością dokonania naprawy wyrobu.
10. Gwarancja nie obejmuje przepalonych żarówek w wyrobach z zainstalowaną lampą halogenową.
11. W przypadku produktów ekspozycyjnych ROCA POOL-SPA Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do udzielenia gwarancji jakości pod warunkiem wykonani odpłatnego przeglądu przez autoryzowany serwis.
12. Gwarancja jest ważna na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
13. Po upływie terminu gwarancji ROCA POOL-SPA zapewnia odpłatny serwis pogwarancyjny.
14. Niniejsza gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Klienta wynikających z niezgodności towaru z umową.
15. W przypadku niezastosowania się do instrukcji montażu reklamacja może zostać rozpatrzona negatywnie. 

TELEFON:
67 263 21 71
OBSŁUGA SKLEPU:
sklep@plytki-lazienki.pl
DZIAŁ PŁYTEK:
plytki@plytki-lazienki.pl

Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 19:00
W sobote w godz. 9:00 - 13:00

KLAUZULA INFORMACYJNA