Wczytuję dane...
Gwarancja: 2 lata
Realizacja zamówienia: do 10 dni
Producent: Excellent
Cena:
949,05 PLN
999,00 PLN
Najniższa cena produktu z ostatnich 30 dni: 899.10 PLN
Dostępność: do 10 dni
Wysyłka gratis!
Informacje o produkcie:
  • Dłuższy bok: 

    170 cm

  • Krótszy bok: 

    70 cm

  • Materiał: 

    Akryl

  • Nogi/stelaż: 

    Nie

  • Odpływ: 

    Z boku

  • Zintegrowana obudowa: 

    Nie

  • Obudowa: 

    Nie

  • Zestaw odpływowo-przelewowy: 

    Nie

  • EAN: 

    5901750231506

Symulator rat:

Wanna prostokątna Excellent AVA 170x70 biała WAEX.AVA17WH
 AVA
Kod produktu: WAEX.AVA17WH
Rozmiar: 1700 x 705 mm
Pojemność do przelewu: 230 l.
Poj. min. dla hydro: 160 l.
Dł. przelewu: 570 mm
Bateria ścienna, minimalna długość wylewki: 120 mm
Bateria nawannowa, max ilość otworów: 5
Typ zabudowy: Do zabudowy 
Wanna z otworem przelewowym
Wanna nie posiada nóżek w zestawie. Nogi do zakupienia oddzielnie.

Gamę produktów tej marki tworzą wanny z hydromasażem i wanny standardowe, a także brodziki, panele natryskowe oraz kabiny. Wszystkie wanny Excellent posiadają 20-letnią gwarancję na trwałość barwy powłoki akrylowej.

Excellent S.A udziela następujących gwarancji na swoje produkty:
WANNY, OBUDOWY DO WANIEN:
- 20 lat- trwałość barwy powłoki akrylowej wanien Excellent (za wyjątkiem wanien wolnostojących)
- 2 lata- wanny wolnostojące Excellent
- 5 lat- trwałość barwy powłoki akrylowej wanien Actima
- 2 lata- pozostałe elementy (w tym obudowy Excellent i Actima)
HYDROMASAŻ, KABINY NATRYSKOWE, BRODZIKI:
- 2 lata- wszystkie elementy (Excellent i Actima)
CERAMIKA:
- 5 lat- ceramiczne elementy Actima
- 2 lata- deski sedesowe
ARMATURA:
- 5 lat- gwarancja ogólna
- 2 lata- panele prysznicowe, zestawy prysznicowe, deszczownice, dodatki, głowice ceramiczne, głowice termostatyczne, perlatory, przełączniki, odpływy z korkami, węże, słuchawki prysznicowe
- w przypadku niezastosowania się do instrukcji montażu reklamacja może zostać rozpatrzona negatywnie. 
Warunki gwarancji Excellent SA
Producent udziela gwarancji na prawidłowo zainstalowany, eksploatowany, konserwowany i serwisowany produkt. Jedynym dokumentem uprawniającym do zgłoszenia reklamacji jest dowód zakupu (faktura, rachunek lub paragon). Warunkiem uznania reklamacji na produkt jest jego użytkowanie zgodne z przeznaczeniem, określone przez aktualnie obowiązującą normę, oraz okresowe czyszczenie (min. raz na kwartał) oraz konserwacja zgodnie z instrukcją. Stwierdzenie zanieczyszczeń spowodowanych nieprawidłowym użytkowaniem oraz konserwacją będzie skutkować odrzuceniem ewentualnej reklamacji.
Gwarancja nie obejmuje:
- skutków samowolnych, dokonywanych przez użytkownika lub inne nieupoważnione osoby, napraw, przeróbek lub zmian konstrukcyjnych
- uszkodzeń mechanicznych oraz chemicznych powłoki, w tym wynikających z zastosowania środków żrących oraz ściernych,
- skutków nie stosowania się do instrukcji obsługi, ze szczególnym uwzględnieniem ostrzeżeń dotyczących instalacji, użytkowania i serwisowania produktu
- uszkodzeń powstałych w wyniku zastosowania niezgodnego z przeznaczeniem
- uszkodzeń i niepoprawnego działania produktu, wynikających z braku wymaganej konserwacji i pielęgnacji produktu.
Szczegółowe informacje zawarte są w kartach gwarancyjnych oraz instrukcjach montażu produktów.

Możesz jeszcze potrzebować:
TELEFON:
67 263 21 71
OBSŁUGA SKLEPU:
sklep@plytki-lazienki.pl
DZIAŁ PŁYTEK:
plytki@plytki-lazienki.pl

Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 19:00
W sobote w godz. 9:00 - 13:00

KLAUZULA INFORMACYJNA