Rea Ferrano wanna wolnostojąca 170x77 cm REA-W0106 - plytki-lazienki
Wczytuję dane...
Gwarancja: 2 lata
Realizacja zamówienia: 99 dni
Producent: Rea
Cena:
3359,00 PLN
Dostępność: Na zamówienie
Wysyłka gratis!
Informacje o produkcie:
  • Dłuższy bok: 

    170 cm

  • Krótszy bok: 

    77 cm

  • Materiał: 

    Akryl

  • Kształt: 

    Owalny

  • Kolor: 

    Biały

  • Styl: 

    Nowoczesny

  • EAN: 

    5902557313204

Symulator rat:
Rea Ferrano wanna wolnostojąca 170x77 cm REA-W0106
Kod produktu REA-W0106
Rozmiar 1700x775x720 mm
Pojemność 210 litrów
Materiał akryl
Kolor biały
W komplecie syfon, korek klik-klak
Powłoka ANTI-WIPE
Waga netto 42 kg
Waga brutto 46 kg
Łatwy montaż i  instalacja
Głęboka wanna pozwalajaca na pełne zanużenie
Nowoczesny  kształt
Zawsze przyjemna i  ciepła powłoka
Cena nie dotyczy baterii widocznej na zdjęciach.

Producenta Rea udziela 2 - letniej gwarancji na swoje produkty. 
W przypadku niezastosowania się do instrukcji montażu reklamacja może zostać rozpatrzona negatywnie.
WARUNKI GWARANCJI PRODUCENTA REA
1. Gwarancja dotyczy wad fabrycznych i wad materiału zakupionego artykułu i wynosi 24 miesiące.
2. Okres gwarancji rozpoczyna się z chwilą dokonania zakupu wyrobu. Podstawą gwarancji jest dostarczenie przez zgłaszającego paragonu lub faktury, jako dowodu zakupu konkretnego towaru.
3. Gwarancja nie obejmuje:
a. wyrobów zakupionych jako używane /np. z ekspozycji/;
b. uszkodzeń mechanicznych i termicznych wyrobów /otarcia, wygięcia, pęknięcia, zarysowania itp./ powstałych na skutek niewłaściwego obchodzenia się z produktem oraz niewłaściwego użytkowania;
c. części ulegających zużyciu podczas normalnego użytkowania /rolki, uszczelki, perlatory/;
d. czynności związanych niewłaściwą z konserwacją, czyszczeniem i regulacją produktu opisanych w instrukcji obsługi;
e. wad i uszkodzeń spowodowanych:
- montażem niezgodnym z instrukcją montażu i użytkowania załączoną przez producenta wyrobu,
- dokonywaniem samodzielnych napraw i przeróbek,
- wytrącaniem się osadów z użytkowanej wody i powstających wskutek tego uszkodzeń /zaleca się stosowanie odpowiednich filtrów/,
- nieodpowiednią pielęgnacją wyrobów np. stosowaniem do czyszczenia niewłaściwych środków chemicznych,
- niewłaściwą eksploatacją wyrobu tj. niezgodną z instrukcją użytkowania oraz przeznaczeniem produktu.
4. W przypadku stwierdzenia wady należy zaprzestać użytkowania wyrobu w celu uniknięcia powstania większych szkód.
5. Towar będący przedmiotem reklamacji należy zachować do dyspozycji firmy P.H. Podlasiak A. Cylwik. Nieudostępnienie towaru będącego przedmiotem reklamacji upoważnia firmę P.H. Podlasiak A. Cylwik do odmowy uznania reklamacji.
6. W każdym przypadku wyrób udostępniony do naprawy musi być czysty i zgodny z podstawowymi wymaganiami higienicznymi.
7. W przypadku zasadnego zgłoszenia reklamacji firma Podlasiak zobowiązuje się do:
a. ustosunkowania się do reklamacji w terminie 14 dni od daty jej poprawnego zgłoszenia;
b. dokonania naprawy w możliwie najkrótszym terminie, nie przekraczającym 14 roboczych dni od daty uznania zgłoszenia reklamacyjnego przez serwis firmy P.H. Podlasiak A. Cylwik w uzgodnionym z użytkownikiem terminie /w przypadku konieczności sprowadzenia lub wyprodukowania części termin ten może ulec wydłużeniu/;
c. wymiany towaru na wolny od wad, jeżeli naprawa jest niemożliwa lub wymaga nadmiernych kosztów.
8. Firma P.H. Podlasiak A. Cylwik w żadnym przypadku nie ponosi kosztów demontażu lub uszkodzenia elementówutrudniających dostęp do wyrobu /np. glazury, czy innych materiałów zastosowanych do obudowy wyrobu/. Montaż utrudniający dostęp do produktu jest niezgodny z instrukcją montażu.
9. Ingerencja lub dokonanie zmian konstrukcyjnych wyrobu przez osoby nieupoważnione przez firmę P.H. Podlasiak A. Cylwik powodują wygaśnięcie gwarancji.
10. Gwarancja nie obejmuje przypadków, gdy w umowie zakupu lub innej umowie związanej z wyrobem sprzedawca zobowiązał się wobec nabywcy do świadczeń wykraczających poza ustalenia niniejszych warunków oraz regulację przepisów prawnych obowiązujących w tym zakresie.
11. Reklamacje wyrobów marki Rea należy zgłaszać pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej bezpośrednio u sprzedawcy towaru.
12. Roszczenia gwarancyjne można zgłaszać tylko za okazaniem dowodu zakupu w postaci paragonu lub faktury zakupu.
13. W przypadku zgubienia karty gwarancyjnej producent nie wystawia duplikatu.
14. Jeśli do ustalenia zasadności gwarancji potrzebna jest wizyta Serwisu termin naprawy liczy się od daty dokonania oględzin. Termin dokonania oględzin nie może być dłuższy niż 14 roboczych dni od daty otrzymania przez firmę P.H. Podlasiak A. Cylwik pisemnego zgłoszenia.
15. W przypadku nieuzasadnionego wezwania Serwisu, firma P.H. Podlasiak A. Cylwik zastrzega sobie prawo dochodzenia zwrotu poniesionych kosztów.

Możesz jeszcze potrzebować:

ODDZWANIAMY!

Masz pytania? Zostaw nam swój numer kontaktowy. Oddzwonimy i pomożemy zrealizować zamówienie.

KLAUZULA INFORMACYJNA
Zatwierdź
TELEFON:
67 263 21 71
OBSŁUGA SKLEPU:
sklep@plytki-lazienki.pl
DZIAŁ PŁYTEK:
plytki@plytki-lazienki.pl

Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 19:00
W sobote w godz. 9:00 - 13:00

KLAUZULA INFORMACYJNA