-
Kolekcja:
-
Dłuższy bok:
160 cm
-
Krótszy bok:
90 cm
-
Materiał:
Kompozyt
-
Kolor:
Cappucino
-
EAN:
5903357222185
Excellent Arda Brodzik 160x90 cappucino Slim biały
Model: Arda
Kod produktu: BREX.1503.160.090.CAN
Materiał: kompozyt
Kolor: Cappucino
Średnica syfonu Ø: 90 mm
Wymiary: 160x90 cm
Wysokość rantu: 1,8 cm
Brodziki kompozytowe Arda organizują strefę prysznica, zabezpieczając posadzkę przed wodą i zapewniają prawidłowy spływ wody do syfonu brodzikowego. Brodziki Arda są bardzo niskie, dzięki temu, można je traktować jak "płytkę" i zlicować z pozostałymi płytkami w łazience bez konieczności wykonania dodatkowego obniżenia poziomu wylewki. Jeśli istnieje potrzeba, aby brodzik był montowany bezpośrednio na posadzce, to jest to również możliwe.
Brodziki wyprodukowane są w nowej technologii PLM - Poly Lite Minerals zawierającej kompozyty mineralne, warstwa nośna pokryta jest kompozytem polimerowym EnaCoat. Brodziki z łatwością można docinać, dopasowując je do przestrzeni w łazience.
ZALETY BRODZIKÓW ARDA
Excellent S.A udziela następujących gwarancji na swoje produkty:
WANNY, OBUDOWY DO WANIEN:
- 20 lat- trwałość barwy powłoki akrylowej wanien Excellent (za wyjątkiem wanien wolnostojących)
- 2 lata- wanny wolnostojące Excellent
- 5 lat- trwałość barwy powłoki akrylowej wanien Actima
- 2 lata- pozostałe elementy (w tym obudowy Excellent i Actima)
HYDROMASAŻ, KABINY NATRYSKOWE, BRODZIKI:
- 2 lata- wszystkie elementy (Excellent i Actima)
CERAMIKA:
- 5 lat- ceramiczne elementy Actima
- 2 lata- deski sedesowe
ARMATURA:
- 5 lat- gwarancja ogólna
- 2 lata- panele prysznicowe, zestawy prysznicowe, deszczownice, dodatki, głowice ceramiczne, głowice termostatyczne, perlatory, przełączniki, odpływy z korkami, węże, słuchawki prysznicowe
- w przypadku niezastosowania się do instrukcji montażu reklamacja może zostać rozpatrzona negatywnie.
Warunki gwarancji Excellent SA
Producent udziela gwarancji na prawidłowo zainstalowany, eksploatowany, konserwowany i serwisowany produkt. Jedynym dokumentem uprawniającym do zgłoszenia reklamacji jest dowód zakupu (faktura, rachunek lub paragon). Warunkiem uznania reklamacji na produkt jest jego użytkowanie zgodne z przeznaczeniem, określone przez aktualnie obowiązującą normę, oraz okresowe czyszczenie (min. raz na kwartał) oraz konserwacja zgodnie z instrukcją. Stwierdzenie zanieczyszczeń spowodowanych nieprawidłowym użytkowaniem oraz konserwacją będzie skutkować odrzuceniem ewentualnej reklamacji.
Gwarancja nie obejmuje:
- skutków samowolnych, dokonywanych przez użytkownika lub inne nieupoważnione osoby, napraw, przeróbek lub zmian konstrukcyjnych
- uszkodzeń mechanicznych oraz chemicznych powłoki, w tym wynikających z zastosowania środków żrących oraz ściernych,
- skutków nie stosowania się do instrukcji obsługi, ze szczególnym uwzględnieniem ostrzeżeń dotyczących instalacji, użytkowania i serwisowania produktu
- uszkodzeń powstałych w wyniku zastosowania niezgodnego z przeznaczeniem
- uszkodzeń i niepoprawnego działania produktu, wynikających z braku wymaganej konserwacji i pielęgnacji produktu.
Szczegółowe informacje zawarte są w kartach gwarancyjnych oraz instrukcjach montażu produktów.