-
Załączniki bezpieczeństwa
Załczniki do produktuZałączniki dotyczące bezpieczeństwa produktu zawierają informacje o opakowaniu produktu i mogą dostarczać kluczowych informacji dotyczących bezpieczeństwa konkretnego produktu
-
Informacje o producencie
Informacje o producencieInformacje dotyczące produktu obejmują adres i powiązane dane producenta produktu.
-
Osoba odpowiedzialna w UE
Osoba odpowiedzialna w UEPodmiot gospodarczy z siedzibą w UE zapewniający zgodność produktu z wymaganymi przepisami.TRES POLSKA Sp. z o.o.Ul Traktorowa 192Lódz,91-218Polska
-
Kształt:
Okrągły
-
Kolor:
Chrom
-
EAN:
8429546425399
Głowica Max do mocowania sufitowego marki Tres
Seria: Max
Kod produktu: 134331
Wymiary: Ø 300 mm
Z ramieniem sufitowym
Kolor chrom
5 lat gwarancji!
Tres jest prężnie rozwijającą się firmą produkującą wysokiej jakości armaturę łazienkową.
Armatura Łazienkowa Tres to połączenie nowoczesnego stylu i elegancji, z wygodą użytkowania.
Duży wybór kolekcji i stylów marki Tres sprawi, że łazienka nabierze oryginalnego i niepowtarzalnego charakteru.
Okres gwarancji produktów producenta Tres:
1. Okres gwarancji na szczelność dla produktów wyposażonych w mieszające głowice ceramiczne wynosi 5 lat.
2. Okres gwarancji na wykończenia powłok chromowanych wynosi 5 lat.
3. Z uwagi na narażenie na działanie agresywnych czynników zewnętrznych w i w zależności od stopnia twardości wody okres gwarancji na wykończenia inne niż chrom, w szczególności powłoki złocone, stalowe, miedziane, stary mosiądz, chrom matowy, elementy z drzewa naturalnego, jak również na armatury elektroniczne, termostatyczne, panele z termostatami, baterie czasowe – wynosi 2 lata.
4. Pozostałe produkty objętę są 2-letnią gwarancją
Warunki gwarancji:
1. Uprawnienia z tytułu gwarancji przysługują po okazaniu dowodu zakupu i karty gwarancyjnej.
2. Kupujący ma obowiązek zabezpieczyć instalację zaworami z filtrem z siatkowym oraz przepłukać instalację przed montażem armatury.
3. Montaż armatury powinien być wykonany przez wykwalifikowanego instalatora.
4. W razie naprawy kupujący powinien udostępnić łatwy dostęp do armatury bez konieczności demontażu innych urządzeń lub istniejącej zabudowy.
5. Gwarancja nie dotyczy wady wynikającej z niewłaściwego rozładunku i przechowywania.
6. Gwarancja nie dotyczy szkód powstałych w wyniku zaniedbania podczas montażu.
7. Gwarancja nie dotyczy uszkodzeń spowodowanych zanieczyszczeniami wody wewnatrz instalacji i armatur lub odkładaniem się kamienia wodnego na powłokach armatur.
8. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji kupujący pokrywa wszelkie koszty związane z procedurą reklamacyjną, w tym koszty wszelkich przesyłek.
9. Zakres gwarancji nie obejmuje szkód spowodowanych niewłaściwym użyciem, wadliwym montażem, normalnym zużyciem lub zastosowaniem niewłaściwych środków czyszczących zawierających materiały ścierne lub substancje do usuwania kamienia, wybielania lub odplamiania.
10. Gwarancja nie dotyczy uszkodzeń mechanicznych.
11. Gwarancja obejmuje wyłącznie naprawę produktu lub wymianę produktu lub części zamiennej wolnej od wad.
Sposób usunięcia wady zależy od decyzji producenta. Jeżeli jednak będzie konieczna wizyta naszego serwisu taka usługa będzie udostępniona przez 2 lata od daty zakupu , pod warunkiem, że zgłaszana wada powstała podczas procesu produkcyjnego. Wizyta serwisu nie jest dostępna w przypadku kolekcji z grup występujących w katalogu jako ”Ekonomiczne”, akcesoriów, dodatków łazienkowych.
Karta gwarancyjna została załączona do każdego modelu produktu. Aby gwarancja była ważna, za każdym razem konieczna jest akceptacja wady przez dział techniczny producenta. Gwarancja obejmuje wyłącznie wymianę lub naprawę produktu.