Wczytuję dane...
Gwarancja: 7 lat
Realizacja zamówienia: od 5 do 21 dni
Producent: Sanplast
Cena:
1482,00 PLN
Dostępność: od 5 do 21 dni
Koszt wysyłki od: 159.00 PLN
Informacje o produkcie:
  • Kolekcja: 

    Space Mineral

  • Wymiar: 

    100x100 cm

  • Materiał: 

    Odlew mineralny

  • Kolor: 

    Biały

  • Wykończenie przeciwpoślizgowe: 

    Tak

  • EAN: 

    5907805386566

Symulator rat:

Sanplast Space Mineral B-M/SPACE brodzik kwadratowy z powłoką 100x100x1,5 cm biały 645-290-0041-01-002
Seria: Space Mineral
Kod produktu: 645-290-0041-01-002
Kolor: biały
Kształt brodzika: Kwadratowy
Materiał wypełnienia: odlew mineralny
Średnica odpływu (mm) 90
Modyfikacja powierzchni ProSafeSystem: Tak
W standardzie:
- Brodzik,
- Syfon z pokrywką Białą
- Instrukcja montażu
- powierzchnia antypoślizgowa ProSafeSystem
Wymiary podstawowe: 1000x1000 mm
Głębokość: 15 mm
Wymiar A: 1000 mm
Wymiar B: 1000 mm


Pro Safe System to specjalna powłoka antypoślizgowa. Zapewnia ona maksymalne bezpieczeństwo oraz komfort podczas kąpieli. Estetyczny transparenty wzór o delikatnej strukturze tworzy nowy efekt wizualny w łazience. Powłoka jest płaska, dzięki czemu łatwo utrzymać brodzik w czystości. Kąpiel staje się jeszcze bardziej przyjemna i bezpieczna dla użytkownika


Brodziki o głębokości 1,5 cm, o gładkiej powierzchni z płaskim dnem i niewielkiej wysokości są łatwe w montażu zarówno na posadzce, jak i w przypadku wpuszczenia brodzików w posadzkę, co pozwala stworzyć bezbarierowe wejście. Brodziki Space Mineral wykonane z odlewu mineralnego, charakteryzują się znakomitymi właściwościami użytkowymi oraz walorami estetycznymi. Materiał, z którego wykonane są brodziki jest łatwy w utrzymaniu czystości, odporny na różnego rodzaju plamy, odbarwienia oraz ścieranie. Brodziki Space Mineral wpisują się w aktualne trendy wzornicze. Wychodząc na przeciw potrzebom oferujemy te brodziki w komplecie z syfonem oraz z pokrywką. Białe brodziki skompletowane są z syfonem z białą pokrywką natomiast te w kolorze, uzupełniane są chromowaną pokrywką syfonu. Tak przygotowana oferta zapewnia najlepsze dopasowanie do siebie elementów, jak również doskonałe wpasowanie się brodzików w aranżacje wnętrza łazienki. Opcjonalnie brodziki mogą być doposażone w stelaż, obudowę lub powłokę antypoślizgową ProSafeSystem.

Okres gwarancji:
- na niezmienność barwy akrylu oraz inne wady powierzchni akrylu wynosi 84 miesiące
- na pozostałe elementy okres gwarancji wynosi 24 miesiące
- reklamacje wyrobów produkowanych przez producenta należy zgłaszać bezpośrednio u sprzedawcy towaru
- w przypadku niezastosowania się do instrukcji montażu reklamacja może zostać rozpatrzona negatywnie. 
Warunki gwarancji (dla towarów zakupionych od 25.12.2014 roku):
1. Okres gwarancji na niezmienność barwy akrylu oraz inne wady powierzchni akrylu wynosi 84 miesiące. Na pozostałe elementy okres gwarancji wynosi 24 miesiące.
2. Zasięg ochrony gwarancyjnej obejmuje obszar Rzeczypospolitej Polskiej.
3. Okres gwarancji rozpoczyna się z chwilą dokonania zakupu wyrobu. 
4. Gwarancja nie obejmuje:
a) wyrobów używanych, ekspozycyjnych, (widocznie naruszonych).
b) uszkodzeń mechanicznych i termicznych wyrobów (otarcia, wygięcia, pęknięcia, zarysowania itp.) powstałych na skutek niewłaściwego obchodzenia się z produktem.
c) części ulegających naturalnemu zużyciu podczas użytkowania (w szczególności elementy jezdne produktów, uszczelki itp.)
d) czynności związanych z konserwacją, czyszczeniem i regulacją produktu opisanych w instrukcji obsługi
e) wad i uszkodzeń spowodowanych:
- montażem niezgodnym z instrukcją montażu i użytkowania załączoną przez producenta do wyrobu
- dokonaniem samodzielnych napraw i przeróbek
- wytrącaniem się osadów z użytkowanej wody (zaleca się stosowanie odpowiednich filtrów)
- nieodpowiednią pielęgnacją wyrobów np. stosowaniem do czyszczenia niewłaściwych środków chemicznych
- niewłaściwą eksploatacją wyrobu tj. niezgodną z instrukcją użytkowania i przeznaczeniem produktu.
5. W przypadku stwierdzenia wady należy zaprzestać użytkowania wyrobu w celu uniknięcia powstania większych szkód.
6. Towar będący przedmiotem reklamacji należy udostępnić do dyspozycji serwisu „Sanplast” SA. Nie udostępnienie towaru będącego przedmiotem reklamacji upoważnia firmę „Sanplast” SA do odmowy uznania reklamacji.
7. W każdym przypadku wyrób udostępniony do naprawy musi być czysty i zgodny z podstawowymi wymaganiami higienicznymi.
8. W przypadku zasadnego zgłoszenia reklamacji firma „Sanplast” SA zobowiązuje się do:
a) dokonania naprawy w możliwie najkrótszym, uzgodnionym z klientem terminie,
b) wymiany towaru na wolny od wad, jeżeli naprawa jest niemożliwa lub wymaga nadmiernych kosztów.
9. Producent nie ponosi kosztów demontażu lub uszkodzenia elementów utrudniających dostęp do wyrobu (np. glazury, czy innych materiałów zastosowanych do obudowy wyrobu).
10. Ingerencja lub dokonanie zmian konstrukcyjnych wyrobu przez osoby nieupoważnione przez firmę producenta powodują wygaśnięcie gwarancji.
11. Reklamacje wyrobów produkowanych przez producenta należy zgłaszać na adres mailowy serwis@sanplast.pl, lub pisemnie na adres Sanplast S.A. Wymysłowice 1 88-320 Strzelno.

Możesz jeszcze potrzebować:
TELEFON:
67 263 21 71
OBSŁUGA SKLEPU:
sklep@plytki-lazienki.pl
DZIAŁ PŁYTEK:
plytki@plytki-lazienki.pl

Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 19:00
W sobote w godz. 9:00 - 13:00

KLAUZULA INFORMACYJNA