-
Kolekcja:
-
Kołnierz:
Nie
-
Montaż:
Wiszący
-
EAN:
4025416523697
Geberit Selnova Square Miska wisząca, lejowa Rimfree
Kod produktu miski: 500275011
Rodzaj: miska wisząca
Bezkrawędziowa miska ustępowa z techniką spłukiwania Rimfree
Materiał miski: ceramika sanitarna
Długość: 53 cm
Szerokość: 35 cm
Wysokość: 34 cm
Kolor miski biały
Spłukuje ilością 4 l
Bez deski sedesowej
Producent Geberit Sp. z o.o. na swoje produkty udziela następującej gwarancji:
- Geberit Mepla, HDPE (rury i kształtki do instalacji wodnych)- 10 lat
- Geberit Mapress (rury i kształtki do instalacji wodnych)- 5 lat
- Geberit Kombifix, DuofixBasic/Unifix, Duofix (elementy montażowe do przyborów sanitarnych)- 10 lat
- Geberit GIS (system ścianek instalacyjnych)- 10 lat
- Przyciski i akcesoria do spłuczek podtynkowych- 2 lata
- Spłuczki natynkowe- 2 lata
- Wyroby akrylowe- 10 lat
- Syfony i zestawy odpływowe- 2 lata
- Geberit Hy: systemy armatury spłukującej do pisuarów:HyTronic, HyTouch i HyBasic- 2 lata
systemy armatury spłukującej do WC:HyTronic i HyTouch- 2 lata
baterie samozamykające: HyTronic60 i HyTouch26- 2 lata
- Geberit Hy/Geberit Public - pozostałe wyroby- 1 rok
- Geberit AquaClean (urządzenia do higieny intymnej)- 2 lata
- Pozostałe wyroby 1 rok
- W przypadku niezastosowania się do instrukcji montażu reklamacja może zostać rozpatrzona negatywnie.
Warunki gwarancji:
1. Geberit Sp. z o.o. udziela gwarancji na bezawaryjną pracę produktu na okres z powyższą tabelą.
2. Gwarancja obowiązuje na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
3. Gwarancją objęte są wady, które ujawnione zostaną w okresie gwarancji, a wynikają z przyczyn tkwiących w produkcie.
4. Pojedyncze, małe pory w powierzchni przycisków (szczególnie w kolorach armatury: złoto, mosiądz, aranja, satinox, palladium) są dopuszczalne i typowe dla tego rodzaju powierzchni.
5. Gwarancją nie są objęte uszkodzenia powstałe wskutek nieprawidłowego montażu, użytkowania, konserwacji, samodzielnych przeróbek, jak również przez zanieczyszczenia wody lub przewodów sieci wodociągowej.
6. Gwarancja nie obejmuje wad montażu produktu.
7. Reklamacja powinna być zgłoszona w miejscu dokonania zakupu.
8. Gwarant zobowiązuje się rozpoznać każde zgłoszenie reklamacyjne w terminie 14 dni od dnia dostarczenia reklamowanego produktu lub od dnia dokonania oględzin produktu u Reklamującego. Gwarant zastrzega sobie prawo wyboru sposobu usunięcia usterki lub wady.
9. Gwarant zobowiązuje się dokonać oględzin produktu u Reklamującego w terminie 7 dni, jeżeli produkt ten został wbudowany lub zainstalowany na stałe.
10. Uprawnienia z tytułu gwarancji przysługują po przedłożeniu karty gwarancyjnej wraz z dowodem zakupu.
11. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową sprzedaży