Wczytuję dane...
Gwarancja: 5 lat
Realizacja zamówienia: od 5 do 21 dni
Producent: Excellent
Cena:
3714,50 PLN
3910,00 PLN
Najniższa cena produktu z ostatnich 30 dni: 3519.00 PLN
Dostępność: od 5 do 21 dni
Wysyłka gratis!
Informacje o produkcie:
  • Kołnierz: 

    NIe

  • Montaż: 

    Wiszący

  • EAN: 

    5903357229702

Symulator rat:

Excellent Dakota 2.0 Toaleta myjąca wisząca CEEX.4024.593.D2.WH
Seria Dakota 2.0
Kod produktu: CEEX.4024.593.D2.WH
Rodzaj: miska wisząca
Długość: 59,3 cm
Szerokość : 39,6 cm
Kolor miski biały
Miska bez kołnierzowa: bezrantowy system spłukiwania CLEAN-ME

Materiał miski: ceramika sanitarna
W komplecie z deska myjącą wolnoopadającą 
W opakowaniu dołączony jest tester stopnia twardości wody oraz filtr do wody 1 szt.

Uwaga Sterownik do toalety myjącej do zakupienia oddzielnie
Toaleta posiada funkcję mycia damskiego oraz mycia tylnego, które można włączyć i wyłączyć w każdej chwili
Tryb nocny, czyli podświetlenie LED
Automatyczny system odkamieniania

Toaleta myjąca Dakota D2 ma możliwość sterowania pilotem. Pilot sprzedawany oddzielnie.

Idealne rozwiązanie, by oszczędzić miejsce w każdej łazience. Nowoczesny produkt z funkcją bidetu, które można obsłużyć w bardzo intuicyjny i prosty sposób. Pokrętła sterowania dostępne są w 3 modnych kolorach: chrom, czarny i złoty.

Za pomocą wygodnego pokrętła sterowania lub pilota (opcja) użytkownik jest w stanie zmienić temperaturę wody, siłę natrysku oraz położenie dyszy. Toaleta posiada funkcję mycia damskiego oraz mycia tylnego, które można włączyć i wyłączyć w każdej chwili. Urządzenie posiada deskę z mechanizmem wolnego opadania oraz tryb nocny, czyli podświetlenie LED.

Długą niezawodność zapewni automatyczny system odkamieniania.

W ofercie marki Excellent znajdują się dwa modele toalety Dakota: w kształcie litery D Dakota D2 lub o bardziej wyrazistych krawędziach Dakota S2. Obie posiadają bezrantowy system spłukiwania CLEAN-ME.

Do jakich stelaży pasują miski Excellent?

Miski Excellent pasują do stelaży marki Grohe, Geberit, Tece, Excellent i innych dostępnych na stronie naszego sklepu.



Excellent S.A udziela następujących gwarancji na swoje produkty:
WANNY, OBUDOWY DO WANIEN:
- 20 lat- trwałość barwy powłoki akrylowej wanien Excellent (za wyjątkiem wanien wolnostojących)
- 2 lata- wanny wolnostojące Excellent
- 5 lat- trwałość barwy powłoki akrylowej wanien Actima
- 2 lata- pozostałe elementy (w tym obudowy Excellent i Actima)
HYDROMASAŻ, KABINY NATRYSKOWE, BRODZIKI:
- 2 lata- wszystkie elementy (Excellent i Actima)
CERAMIKA:
- 5 lat- ceramiczne elementy Actima
- 2 lata- deski sedesowe
ARMATURA:
- 5 lat- gwarancja ogólna
- 2 lata- panele prysznicowe, zestawy prysznicowe, deszczownice, dodatki, głowice ceramiczne, głowice termostatyczne, perlatory, przełączniki, odpływy z korkami, węże, słuchawki prysznicowe
- w przypadku niezastosowania się do instrukcji montażu reklamacja może zostać rozpatrzona negatywnie. 
Warunki gwarancji Excellent SA
Producent udziela gwarancji na prawidłowo zainstalowany, eksploatowany, konserwowany i serwisowany produkt. Jedynym dokumentem uprawniającym do zgłoszenia reklamacji jest dowód zakupu (faktura, rachunek lub paragon). Warunkiem uznania reklamacji na produkt jest jego użytkowanie zgodne z przeznaczeniem, określone przez aktualnie obowiązującą normę, oraz okresowe czyszczenie (min. raz na kwartał) oraz konserwacja zgodnie z instrukcją. Stwierdzenie zanieczyszczeń spowodowanych nieprawidłowym użytkowaniem oraz konserwacją będzie skutkować odrzuceniem ewentualnej reklamacji.
Gwarancja nie obejmuje:
- skutków samowolnych, dokonywanych przez użytkownika lub inne nieupoważnione osoby, napraw, przeróbek lub zmian konstrukcyjnych
- uszkodzeń mechanicznych oraz chemicznych powłoki, w tym wynikających z zastosowania środków żrących oraz ściernych,
- skutków nie stosowania się do instrukcji obsługi, ze szczególnym uwzględnieniem ostrzeżeń dotyczących instalacji, użytkowania i serwisowania produktu
- uszkodzeń powstałych w wyniku zastosowania niezgodnego z przeznaczeniem
- uszkodzeń i niepoprawnego działania produktu, wynikających z braku wymaganej konserwacji i pielęgnacji produktu.
Szczegółowe informacje zawarte są w kartach gwarancyjnych oraz instrukcjach montażu produktów.

Możesz jeszcze potrzebować:
TELEFON:
67 263 21 71
OBSŁUGA SKLEPU:
sklep@plytki-lazienki.pl
DZIAŁ PŁYTEK:
plytki@plytki-lazienki.pl

Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 19:00
W sobote w godz. 9:00 - 13:00

KLAUZULA INFORMACYJNA