-
Kolekcja:
-
Rodzaj:
Do wnęki
-
Szerokość wnęki:
130 cm
-
Wysokość:
200 cm
-
Wejście:
Przesuwne
-
Strona:
Uniwersalne
-
Kolor profili - okuć:
Czarny matowy
-
Powłoka:
-
Kolor szkła:
Przejrzyste
-
Wypełnienie:
Szkło hartowane
-
EAN:
5907805450205
Sanplast Exa Line D2/EXA LINE drzwi przesuwne 130-140x200 cm czarny matowy 600-540-2540-59-401
Kod produktu: 600-540-2540-59-401
Typ: D2/EXA LINE
Seria: Exa Line
Rodzaj: drzwi przesuwne
Kolor profili: czarny matowy
Wzór szyby przejrzyste
Powłoka: Glass Protect
Szkło hartowane o grubości: 6 mm
Stronność: Uniwersalna
Wysokość: 2000 mm
Zakres regulacji: 1300-1430 mm
Szerokość wejścia X: 433-563 mm
W standardzie:
- drzwi przesuwne,
- zestaw montażowy,
- instrukcja montażu
Montaż na posadzce: Tak
Montaż na brodziku: Tak
Brodzik w komplecie: Nie
Rodzaj drzwi: 2-częściowe
Otwieranie drzwi: przesuwne
Rodzaj uchwytu: dwupunktowy
Umiejscowienie: Wnęka
System jezdny górny: rolka pojedyncza
Wyposażone w innowacyjny mechanizm cichego domykania oraz możliwość indywidualnego dopasowania wymiaru, drzwi przesuwne D2/Exa Line oferują nie tylko maksymalny komfort użytkowania, ale także elastyczność w projektowaniu przestrzeni kąpielowej. Wymiary drzwi podane z 10cm zakresem pozwalają na łatwe dopasowanie produktu do Twoich potrzeb. Jeśli wymiar Twojej wnęki prysznicowej jest mniejszy niż maksymalny podany w specyfikacji, możesz bez problemu przyciąć bieżnię i dostosować produkt do wymiarów swojej łazienki. Ta elastyczność sprawia, że drzwi przesuwne D2/Exa Line są idealnym rozwiązaniem nawet dla najbardziej nietypowych układów przestrzennych. Wykonane z 6mm szkła z modyfikacją powierzchni Glass Protect, ułatwiającą utrzymanie czystości, drzwi przesuwne Exa Line nie tylko zachwycają swoim nowoczesnym wyglądem, ale są łatwe w utrzymaniu w czystości. Dzięki temu Twoja łazienka zawsze będzie prezentować się świeżo i elegancko.
Glass protect to innowacyjny system modyfikujący chemiczno-fizyczne właściwości powierzchni szkła, wpływający na obniżenie wartości jego energii. W rezultacie krople wody spływają natychmiast z powierzchni szkła, pozostawiając minimalną ilość osadu. |
Okres gwarancji:
- na niezmienność barwy akrylu oraz inne wady powierzchni akrylu wynosi 84 miesiące
- na pozostałe elementy okres gwarancji wynosi 24 miesiące
- reklamacje wyrobów produkowanych przez producenta należy zgłaszać bezpośrednio u sprzedawcy towaru
- w przypadku niezastosowania się do instrukcji montażu reklamacja może zostać rozpatrzona negatywnie.
Warunki gwarancji (dla towarów zakupionych od 25.12.2014 roku):
1. Okres gwarancji na niezmienność barwy akrylu oraz inne wady powierzchni akrylu wynosi 84 miesiące. Na pozostałe elementy okres gwarancji wynosi 24 miesiące.
2. Zasięg ochrony gwarancyjnej obejmuje obszar Rzeczypospolitej Polskiej.
3. Okres gwarancji rozpoczyna się z chwilą dokonania zakupu wyrobu.
4. Gwarancja nie obejmuje:
a) wyrobów używanych, ekspozycyjnych, (widocznie naruszonych).
b) uszkodzeń mechanicznych i termicznych wyrobów (otarcia, wygięcia, pęknięcia, zarysowania itp.) powstałych na skutek niewłaściwego obchodzenia się z produktem.
c) części ulegających naturalnemu zużyciu podczas użytkowania (w szczególności elementy jezdne produktów, uszczelki itp.)
d) czynności związanych z konserwacją, czyszczeniem i regulacją produktu opisanych w instrukcji obsługi
e) wad i uszkodzeń spowodowanych:
- montażem niezgodnym z instrukcją montażu i użytkowania załączoną przez producenta do wyrobu
- dokonaniem samodzielnych napraw i przeróbek
- wytrącaniem się osadów z użytkowanej wody (zaleca się stosowanie odpowiednich filtrów)
- nieodpowiednią pielęgnacją wyrobów np. stosowaniem do czyszczenia niewłaściwych środków chemicznych
- niewłaściwą eksploatacją wyrobu tj. niezgodną z instrukcją użytkowania i przeznaczeniem produktu.
5. W przypadku stwierdzenia wady należy zaprzestać użytkowania wyrobu w celu uniknięcia powstania większych szkód.
6. Towar będący przedmiotem reklamacji należy udostępnić do dyspozycji serwisu „Sanplast” SA. Nie udostępnienie towaru będącego przedmiotem reklamacji upoważnia firmę „Sanplast” SA do odmowy uznania reklamacji.
7. W każdym przypadku wyrób udostępniony do naprawy musi być czysty i zgodny z podstawowymi wymaganiami higienicznymi.
8. W przypadku zasadnego zgłoszenia reklamacji firma „Sanplast” SA zobowiązuje się do:
a) dokonania naprawy w możliwie najkrótszym, uzgodnionym z klientem terminie,
b) wymiany towaru na wolny od wad, jeżeli naprawa jest niemożliwa lub wymaga nadmiernych kosztów.
9. Producent nie ponosi kosztów demontażu lub uszkodzenia elementów utrudniających dostęp do wyrobu (np. glazury, czy innych materiałów zastosowanych do obudowy wyrobu).
10. Ingerencja lub dokonanie zmian konstrukcyjnych wyrobu przez osoby nieupoważnione przez firmę producenta powodują wygaśnięcie gwarancji.
11. Reklamacje wyrobów produkowanych przez producenta należy zgłaszać na adres mailowy serwis@sanplast.pl, lub pisemnie na adres Sanplast S.A. Wymysłowice 1 88-320 Strzelno.