Wczytuję dane...
Gwarancja: 10 lat
Realizacja zamówienia: od 5 do 15 dni
Producent: Excellent
Cena:
215,00 PLN
Dostępność: od 5 do 15 dni
Wysyłka gratis!
Informacje o produkcie:
  • Kolekcja: 

    Glad Chrom

  • Rodzaj: 

    Zwykła

  • Typ: 

    Jednouchwytowa

  • Z zestawem natryskowym: 

    Nie

  • Kolor: 

    Chrom

  • EAN: 

    5903357240738

Symulator rat:

Excellent Glad bateria prysznicowa, chrom 
Kod produktu: ARNL.1108CR
Kolor: chrom
Materiał: mosiądz
Głowica ceramiczna Sedal
Montaż natynkowy
Technologia wykończenia powierzchni: chromowanie
Typ: natynkowa

Glad to linia armatury, która z powodzeniem łączy okrągły korpus baterii oraz płaską cienką wylewkę. Zastosowano w niej głowice ceramiczne Sedal.

Bateria prysznicowa ścienna posiada standardowy rozstaw mocowań (150mm) oraz komplet krzywek montażowych, która zapewniają 15mm zakres regulacji. Dzięki temu bateria może być instalowana do każdej prawidłowo wykonanej instalacji pod baterię prysznicową.  Posiada dolne przyłącze węża prysznicowego oraz uchwyt mieszacza skierowany w dół. Jej idealnym uzupełnieniem będą zestawy prysznicowe z drążkiem.

 

Excellent S.A udziela następujących gwarancji na swoje produkty:
WANNY, OBUDOWY DO WANIEN:
- 20 lat- trwałość barwy powłoki akrylowej wanien Excellent (za wyjątkiem wanien wolnostojących)
- 2 lata- wanny wolnostojące Excellent
- 5 lat- trwałość barwy powłoki akrylowej wanien Actima
- 2 lata- pozostałe elementy (w tym obudowy Excellent i Actima)
HYDROMASAŻ, KABINY NATRYSKOWE, BRODZIKI:
- 2 lata- wszystkie elementy (Excellent i Actima)
CERAMIKA:
- 5 lat- ceramiczne elementy Actima
- 2 lata- deski sedesowe
ARMATURA:
- 5 lat- gwarancja ogólna
- 2 lata- panele prysznicowe, zestawy prysznicowe, deszczownice, dodatki, głowice ceramiczne, głowice termostatyczne, perlatory, przełączniki, odpływy z korkami, węże, słuchawki prysznicowe
- w przypadku niezastosowania się do instrukcji montażu reklamacja może zostać rozpatrzona negatywnie. 
Warunki gwarancji Excellent SA
Producent udziela gwarancji na prawidłowo zainstalowany, eksploatowany, konserwowany i serwisowany produkt. Jedynym dokumentem uprawniającym do zgłoszenia reklamacji jest dowód zakupu (faktura, rachunek lub paragon). Warunkiem uznania reklamacji na produkt jest jego użytkowanie zgodne z przeznaczeniem, określone przez aktualnie obowiązującą normę, oraz okresowe czyszczenie (min. raz na kwartał) oraz konserwacja zgodnie z instrukcją. Stwierdzenie zanieczyszczeń spowodowanych nieprawidłowym użytkowaniem oraz konserwacją będzie skutkować odrzuceniem ewentualnej reklamacji.
Gwarancja nie obejmuje:
- skutków samowolnych, dokonywanych przez użytkownika lub inne nieupoważnione osoby, napraw, przeróbek lub zmian konstrukcyjnych
- uszkodzeń mechanicznych oraz chemicznych powłoki, w tym wynikających z zastosowania środków żrących oraz ściernych,
- skutków nie stosowania się do instrukcji obsługi, ze szczególnym uwzględnieniem ostrzeżeń dotyczących instalacji, użytkowania i serwisowania produktu
- uszkodzeń powstałych w wyniku zastosowania niezgodnego z przeznaczeniem
- uszkodzeń i niepoprawnego działania produktu, wynikających z braku wymaganej konserwacji i pielęgnacji produktu.
Szczegółowe informacje zawarte są w kartach gwarancyjnych oraz instrukcjach montażu produktów.

Możesz jeszcze potrzebować:
TELEFON:
67 263 21 71
OBSŁUGA SKLEPU:
sklep@plytki-lazienki.pl
DZIAŁ PŁYTEK:
plytki@plytki-lazienki.pl

Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 19:00
W sobote w godz. 9:00 - 13:00

KLAUZULA INFORMACYJNA