Wczytuję dane...
Gwarancja: 5 lat
Realizacja zamówienia: od 5 do 15 dni
Producent: Excellent
Cena:
367,00 PLN
Dostępność: od 5 do 15 dni
Koszt wysyłki od: 19.00 PLN
Informacje o produkcie:
  • Kolekcja: 

    Glad Black

  • Montaż: 

    Stojąca

  • Typ: 

    Jednouchwytowa

  • Rodzaj: 

    Zwykła

  • Korek: 

    Nie

  • Kolor: 

    Black

  • EAN: 

    5903357240714

Symulator rat:

Excellent Glad bateria umywalkowa wysoka stojąca, czarny soft 
Kod produktu: ARNL.1102BS
Kolor: czarny soft
Wysokość: 265 mm
Długość wylewki: 207 mm
Materiał: mosiądz
Głowica ceramiczna Sedal
Montaż sztorcowy
Perlator Neoperl Slim
Typ: stojąca wysoka
Technologia wykończenia powierzchni: PVD



Glad to linia armatury, która z powodzeniem łączy okrągły korpus baterii oraz płaską cienką wylewkę. Zastosowano w niej głowice ceramiczne Sedal oraz perlatory Neoperl – dla baterii umywalkowych w wersji Slim.

Bateria umywalkowa niska posiada wylewkę o zasięgu 115mm i wysokości 99mm. Dzięki temu z powodzeniem może być stosowana do większości umywalek. Jej idealnym uzupełnieniem będą korki umywalkowo-bidetowe w kolorze chrom lub białym (dopasowanym do koloru ceramiki).

 

 

Excellent S.A udziela następujących gwarancji na swoje produkty:
WANNY, OBUDOWY DO WANIEN:
- 20 lat- trwałość barwy powłoki akrylowej wanien Excellent (za wyjątkiem wanien wolnostojących)
- 2 lata- wanny wolnostojące Excellent
- 5 lat- trwałość barwy powłoki akrylowej wanien Actima
- 2 lata- pozostałe elementy (w tym obudowy Excellent i Actima)
HYDROMASAŻ, KABINY NATRYSKOWE, BRODZIKI:
- 2 lata- wszystkie elementy (Excellent i Actima)
CERAMIKA:
- 5 lat- ceramiczne elementy Actima
- 2 lata- deski sedesowe
ARMATURA:
- 5 lat- gwarancja ogólna
- 2 lata- panele prysznicowe, zestawy prysznicowe, deszczownice, dodatki, głowice ceramiczne, głowice termostatyczne, perlatory, przełączniki, odpływy z korkami, węże, słuchawki prysznicowe
- w przypadku niezastosowania się do instrukcji montażu reklamacja może zostać rozpatrzona negatywnie. 
Warunki gwarancji Excellent SA
Producent udziela gwarancji na prawidłowo zainstalowany, eksploatowany, konserwowany i serwisowany produkt. Jedynym dokumentem uprawniającym do zgłoszenia reklamacji jest dowód zakupu (faktura, rachunek lub paragon). Warunkiem uznania reklamacji na produkt jest jego użytkowanie zgodne z przeznaczeniem, określone przez aktualnie obowiązującą normę, oraz okresowe czyszczenie (min. raz na kwartał) oraz konserwacja zgodnie z instrukcją. Stwierdzenie zanieczyszczeń spowodowanych nieprawidłowym użytkowaniem oraz konserwacją będzie skutkować odrzuceniem ewentualnej reklamacji.
Gwarancja nie obejmuje:
- skutków samowolnych, dokonywanych przez użytkownika lub inne nieupoważnione osoby, napraw, przeróbek lub zmian konstrukcyjnych
- uszkodzeń mechanicznych oraz chemicznych powłoki, w tym wynikających z zastosowania środków żrących oraz ściernych,
- skutków nie stosowania się do instrukcji obsługi, ze szczególnym uwzględnieniem ostrzeżeń dotyczących instalacji, użytkowania i serwisowania produktu
- uszkodzeń powstałych w wyniku zastosowania niezgodnego z przeznaczeniem
- uszkodzeń i niepoprawnego działania produktu, wynikających z braku wymaganej konserwacji i pielęgnacji produktu.
Szczegółowe informacje zawarte są w kartach gwarancyjnych oraz instrukcjach montażu produktów.

Możesz jeszcze potrzebować:
TELEFON:
67 263 21 71
OBSŁUGA SKLEPU:
sklep@plytki-lazienki.pl
DZIAŁ PŁYTEK:
plytki@plytki-lazienki.pl

Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 19:00
W sobote w godz. 9:00 - 13:00

KLAUZULA INFORMACYJNA