-
Załączniki bezpieczeństwa
Załczniki do produktuZałączniki dotyczące bezpieczeństwa produktu zawierają informacje o opakowaniu produktu i mogą dostarczać kluczowych informacji dotyczących bezpieczeństwa konkretnego produktu
-
Informacje o producencie
Informacje o producencieInformacje dotyczące produktu obejmują adres i powiązane dane producenta produktu.
-
Osoba odpowiedzialna w UE
Osoba odpowiedzialna w UEPodmiot gospodarczy z siedzibą w UE zapewniający zgodność produktu z wymaganymi przepisami.
-
Kolekcja:
-
Wymiar:
-
Wysokość:
-
Strona:
-
Wejście:
-
Kolor profili - okuć:
Czarny matowy
-
Powłoka:
-
Kolor szkła:
Przejrzyste
-
EAN:
5907805433772
Sanplast Fris kpl-KP4/FRIS-b-M Kabina półokrągła + brodzik mineralny 80x80x200 cm czarny matowy 602-331-3250-59-400
Kod produktu: 602-331-3250-59-400
Typ: kpl-KP4/FRIS-b-M
Seria: Fris
Rodzaj: Kabiny prysznicowe
Kolor profili: czarny matowy
Wzór szyby przejrzyste
Powłoka Glass Protect: Nie
Szkło hartowane o grubości: 4/5 mm
Stronność: Dwuskrzydłowa
Wysokość kabiny i brodzika: 1997 mm
Wysokość kabiny: 1900 mm
Zakres regulacji: 775-790 mm
Szerokość wejścia X: 480 mm
W standardzie:
- kabina,
- zestaw montażowy,
- brodzik mineralny ze strukturalna powierzchnią o właściwościach antypoślizgowych,
- obudowa aluminiowa,
- nóżki do brodzika,
- syfon,
- instrukcja montażu
Kształt: półokrągła
Brodzik w komplecie: Tak
Rodzaj drzwi: 2-częściowe
Otwieranie drzwi: Przesuwne
Rodzaj uchwytu: dwupunktowy
System jezdny górny zespół rolek
System jezdny dolny rolka pojedyncza wypinana.
Kabiny prysznicowe FRIS z brodzikiem wykonanym z odlewu mineralnego, które stanowią doskonałe połączenie funkcjonalności i elegancji. Brodzik mineralny, w połączeniu z wydajnym syfonem, gwarantuje komfortowe i bezproblemowe użytkowanie na długie lata. Dzięki dbałości o detale i wysoką jakość materiałów, modele te doskonale komponują się w każdej łazience, podkreślając jej unikalny charakter. Co więcej, kabiny FRIS w wersji kompletnej są wyposażone w aluminiową obudowę oraz nóżki do brodzika, co sprawia, że otrzymujesz kompletny produkt, gotowy do montażu.
Okres gwarancji:
- na niezmienność barwy akrylu oraz inne wady powierzchni akrylu wynosi 84 miesiące
- na pozostałe elementy okres gwarancji wynosi 24 miesiące
- reklamacje wyrobów produkowanych przez producenta należy zgłaszać bezpośrednio u sprzedawcy towaru
- w przypadku niezastosowania się do instrukcji montażu reklamacja może zostać rozpatrzona negatywnie.
Warunki gwarancji (dla towarów zakupionych od 25.12.2014 roku):
1. Okres gwarancji na niezmienność barwy akrylu oraz inne wady powierzchni akrylu wynosi 84 miesiące. Na pozostałe elementy okres gwarancji wynosi 24 miesiące.
2. Zasięg ochrony gwarancyjnej obejmuje obszar Rzeczypospolitej Polskiej.
3. Okres gwarancji rozpoczyna się z chwilą dokonania zakupu wyrobu.
4. Gwarancja nie obejmuje:
a) wyrobów używanych, ekspozycyjnych, (widocznie naruszonych).
b) uszkodzeń mechanicznych i termicznych wyrobów (otarcia, wygięcia, pęknięcia, zarysowania itp.) powstałych na skutek niewłaściwego obchodzenia się z produktem.
c) części ulegających naturalnemu zużyciu podczas użytkowania (w szczególności elementy jezdne produktów, uszczelki itp.)
d) czynności związanych z konserwacją, czyszczeniem i regulacją produktu opisanych w instrukcji obsługi
e) wad i uszkodzeń spowodowanych:
- montażem niezgodnym z instrukcją montażu i użytkowania załączoną przez producenta do wyrobu
- dokonaniem samodzielnych napraw i przeróbek
- wytrącaniem się osadów z użytkowanej wody (zaleca się stosowanie odpowiednich filtrów)
- nieodpowiednią pielęgnacją wyrobów np. stosowaniem do czyszczenia niewłaściwych środków chemicznych
- niewłaściwą eksploatacją wyrobu tj. niezgodną z instrukcją użytkowania i przeznaczeniem produktu.
5. W przypadku stwierdzenia wady należy zaprzestać użytkowania wyrobu w celu uniknięcia powstania większych szkód.
6. Towar będący przedmiotem reklamacji należy udostępnić do dyspozycji serwisu „Sanplast” SA. Nie udostępnienie towaru będącego przedmiotem reklamacji upoważnia firmę „Sanplast” SA do odmowy uznania reklamacji.
7. W każdym przypadku wyrób udostępniony do naprawy musi być czysty i zgodny z podstawowymi wymaganiami higienicznymi.
8. W przypadku zasadnego zgłoszenia reklamacji firma „Sanplast” SA zobowiązuje się do:
a) dokonania naprawy w możliwie najkrótszym, uzgodnionym z klientem terminie,
b) wymiany towaru na wolny od wad, jeżeli naprawa jest niemożliwa lub wymaga nadmiernych kosztów.
9. Producent nie ponosi kosztów demontażu lub uszkodzenia elementów utrudniających dostęp do wyrobu (np. glazury, czy innych materiałów zastosowanych do obudowy wyrobu).
10. Ingerencja lub dokonanie zmian konstrukcyjnych wyrobu przez osoby nieupoważnione przez firmę producenta powodują wygaśnięcie gwarancji.
11. Reklamacje wyrobów produkowanych przez producenta należy zgłaszać na adres mailowy serwis@sanplast.pl, lub pisemnie na adres Sanplast S.A. Wymysłowice 1 88-320 Strzelno.