Wczytuję dane...
Gwarancja: 7 lat
Realizacja zamówienia: od 5 do 21 dni
Producent: Sanplast
Cena:
1282,00 PLN
Dostępność: od 5 do 21 dni
Koszt wysyłki od: 159.00 PLN
Informacje o produkcie:
  • Kolekcja: 

    Free Zone

  • Wymiar: 

    90x90 cm

  • Wysokość: 

    190 cm

  • Wejście: 

    Drzwi przesuwne

  • Strona: 

    Dwuskrzydłowa

  • Kolor profili - okuć: 

    Czarny matowy

  • Powłoka: 

    Tak

  • Kolor szkła: 

    Przejrzyste

  • EAN: 

Symulator rat:

Sanplast Free Zone KNL(P)/FREEZONE kabina kwadratowa 90x90x190 cm czarny matowy 600-271-3510-59-401
Kod produktu: 600-271-3510-59-401
Typ: KNL(P)/FREEZONE
Seria: Free Zone
Rodzaj: kabina kwadratowa
Kolor profili: czarny matowy
Wzór szyby przejrzyste
Powłoka: Glass Protect
Szkło hartowane o grubości: 5 mm
Wersja: Uniwersalna Lewa/Prawa
Wysokość A: 1900 mm
Zakres regulacji B=Cmin-max: 887-904 mm
Szerokość wejścia X: 410 mm
Wymiar Dmin-max: 427-445 mm
W standardzie:
- kabina kwadratowa,
- zestaw montażowy,
- instrukcja montażu
Montaż na posadzce: Tak
Montaż na brodziku: Tak
Brodzik w komplecie: Nie
Rodzaj drzwi: 2-częściowe
Otwieranie drzwi: przesuwne
Rodzaj uchwytu: dwupunktowy
System jezdny górny zespół rolek
System jezdny dolny mechanizm wypinany
Umiejscowienie: Narożne


Cechą charakterystyczną tego modelu jest brak profilu dolnego, co pozwala połączyć wizualnie ją z resztą łazienki. Bezprogowe wejście pod prysznic zwiększa nie tylko komfort użytkowania, ale też bezpieczeństwo osób korzystających z niego. Jest to dobre rozwiązanie dla użytkowników, zwłaszcza osób starszych. Warto zwrócić uwagę na drzwi kabiny, które wyposażone są w rolki łożyskowe. Zastosowane rozwiązanie pozwala na bezproblemowe i ciche otwieranie i zamykanie kabiny. Nie bez znaczenia jest także możliwość utrzymania kabiny w jak najlepszej czystości, a umożliwia to modyfikacja powierzchni Glass Protect. W serii FREEZONE znajdują się modele o zróżnicowanych wymiarach, dzięki czemu można wybrać kabinę spełniającą nasze oczekiwania i idealnie współgrającą z przestrzenią łazienki.


Glass protect to innowacyjny system modyfikujący chemiczno-fizyczne właściwości powierzchni szkła, wpływający na obniżenie wartości jego energii. W rezultacie krople wody spływają natychmiast z powierzchni szkła, pozostawiając minimalną ilość osadu.

Okres gwarancji:
- na niezmienność barwy akrylu oraz inne wady powierzchni akrylu wynosi 84 miesiące
- na pozostałe elementy okres gwarancji wynosi 24 miesiące
- reklamacje wyrobów produkowanych przez producenta należy zgłaszać bezpośrednio u sprzedawcy towaru
- w przypadku niezastosowania się do instrukcji montażu reklamacja może zostać rozpatrzona negatywnie. 
Warunki gwarancji (dla towarów zakupionych od 25.12.2014 roku):
1. Okres gwarancji na niezmienność barwy akrylu oraz inne wady powierzchni akrylu wynosi 84 miesiące. Na pozostałe elementy okres gwarancji wynosi 24 miesiące.
2. Zasięg ochrony gwarancyjnej obejmuje obszar Rzeczypospolitej Polskiej.
3. Okres gwarancji rozpoczyna się z chwilą dokonania zakupu wyrobu. 
4. Gwarancja nie obejmuje:
a) wyrobów używanych, ekspozycyjnych, (widocznie naruszonych).
b) uszkodzeń mechanicznych i termicznych wyrobów (otarcia, wygięcia, pęknięcia, zarysowania itp.) powstałych na skutek niewłaściwego obchodzenia się z produktem.
c) części ulegających naturalnemu zużyciu podczas użytkowania (w szczególności elementy jezdne produktów, uszczelki itp.)
d) czynności związanych z konserwacją, czyszczeniem i regulacją produktu opisanych w instrukcji obsługi
e) wad i uszkodzeń spowodowanych:
- montażem niezgodnym z instrukcją montażu i użytkowania załączoną przez producenta do wyrobu
- dokonaniem samodzielnych napraw i przeróbek
- wytrącaniem się osadów z użytkowanej wody (zaleca się stosowanie odpowiednich filtrów)
- nieodpowiednią pielęgnacją wyrobów np. stosowaniem do czyszczenia niewłaściwych środków chemicznych
- niewłaściwą eksploatacją wyrobu tj. niezgodną z instrukcją użytkowania i przeznaczeniem produktu.
5. W przypadku stwierdzenia wady należy zaprzestać użytkowania wyrobu w celu uniknięcia powstania większych szkód.
6. Towar będący przedmiotem reklamacji należy udostępnić do dyspozycji serwisu „Sanplast” SA. Nie udostępnienie towaru będącego przedmiotem reklamacji upoważnia firmę „Sanplast” SA do odmowy uznania reklamacji.
7. W każdym przypadku wyrób udostępniony do naprawy musi być czysty i zgodny z podstawowymi wymaganiami higienicznymi.
8. W przypadku zasadnego zgłoszenia reklamacji firma „Sanplast” SA zobowiązuje się do:
a) dokonania naprawy w możliwie najkrótszym, uzgodnionym z klientem terminie,
b) wymiany towaru na wolny od wad, jeżeli naprawa jest niemożliwa lub wymaga nadmiernych kosztów.
9. Producent nie ponosi kosztów demontażu lub uszkodzenia elementów utrudniających dostęp do wyrobu (np. glazury, czy innych materiałów zastosowanych do obudowy wyrobu).
10. Ingerencja lub dokonanie zmian konstrukcyjnych wyrobu przez osoby nieupoważnione przez firmę producenta powodują wygaśnięcie gwarancji.
11. Reklamacje wyrobów produkowanych przez producenta należy zgłaszać na adres mailowy serwis@sanplast.pl, lub pisemnie na adres Sanplast S.A. Wymysłowice 1 88-320 Strzelno.

Możesz jeszcze potrzebować:
TELEFON:
67 263 21 71
OBSŁUGA SKLEPU:
sklep@plytki-lazienki.pl
DZIAŁ PŁYTEK:
plytki@plytki-lazienki.pl

Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 19:00
W sobote w godz. 9:00 - 13:00

KLAUZULA INFORMACYJNA