-
Załączniki bezpieczeństwa
Załczniki do produktuZałączniki dotyczące bezpieczeństwa produktu zawierają informacje o opakowaniu produktu i mogą dostarczać kluczowych informacji dotyczących bezpieczeństwa konkretnego produktu
-
Informacje o producencie
Informacje o producencieInformacje dotyczące produktu obejmują adres i powiązane dane producenta produktu.
-
Osoba odpowiedzialna w UE
Osoba odpowiedzialna w UEPodmiot gospodarczy z siedzibą w UE zapewniający zgodność produktu z wymaganymi przepisami.Plytki-Lazienki.pl Sp.z.o.oUl. Złotowska 62Krajenka,77-430Polska
The North Bath Calia wanna wolnostojąca
Kod produktu: 6845-1501L
Wymiar: 150x75 cm
Wysokość: 58 cm
Pojemność około 215 L
Strona: lewa
Kolor: biały
Z przelewem
Zintegrowana obudowa
Ergonomiczne kształty gwarantują wygodną kąpiel
Wykonana z ciepłego w dotyku akrylu sanitarnego. Materiał ten jest bardzo trwały i nie żółknie nawet po dłuższym użytkowaniu
Akryl sanitarny zapewnia śnieżną biel i niesamowity połysk
Przelew wykończony elegancką dekoracyjną płytką
W zestawie syfon niemieckiego producenta Viega 106263
Korek KLIK-KLAK
Nóżki w zestawie
Dno gładkie wzmocnione żywicą
Powłoka antybakteryjna ułatwia utrzymać wannę w czystości
Idealnie komponuje się z bateriami wolnostojącymi
Bateria do zakupienia oddzielnie
|
|
|
|
Producent The North Bath udziela 5-letniej gwarancji na trwałość i barwę akrylu, na syfon, korek i elementy 2 lata gwarancji. W przypadku niezastosowania się do instrukcji montażu reklamacja może zostać rozpatrzona negatywnie.
WARUNKI GWARANCJI:
• Zewnętrzne powierzchnie wyrobu powinny być przez Kupującego sprawdzone w miejscu dokonywania zakupu również, gdy są oryginalnie zapakowane. Po dokonaniu oceny wyrobu pod względem jakościowym, należy następnie ponownie zabezpieczyć wannę przed uszkodzeniami mechanicznymi, które mogą wystąpić podczas transportu lub montażu.
Reklamacje dotyczące widocznych wad produkcyjnych nie będą uwzględnione po zamontowaniu wanny.
• Okres gwarancji wynosi 5 lat na kształt i niezmienność barwy powierzchni wanien oraz 2 lata na pozostałe elementy.
• Zasięg ochrony gwarancyjnej obejmuje obszar Rzeczypospolitej Polskiej.
• Okres gwarancji rozpoczyna się z chwilą dokonania zakupu wyrobu. Karta gwarancyjna bez wpisanej daty sprzedaży, dokładnego określenia nazwy wyrobu, danych Kupującego, pieczęci i podpisu Sprzedawcy, podpisu Klienta oraz dołączonego dowodu zakupu (faktury lub paragonu) jest nieważna.
• Niniejsza gwarancja nie obejmuje zakupionych produktów, w których uszkodzenia powstały na skutek: zniszczenia lub uszkodzenia mechanicznego produktu; wad powstałych w wyniku montażu niezgodnego z załączoną do produktu instrukcją; niewłaściwej, niestarannej eksploatacji niezgodnej z przeznaczeniem i zaleceniami eksploatacyjnymi Producenta; oddziaływania wysokich temperatur; kontaktu z rozpuszczalnikami organicznymi, substancjami ściernymi i żrącymi; osadzania się kamienia kotłowego; ingerencji w produkt dokonanej przez Klienta; naturalnego zużycia produktu. Producent nie ponosi również odpowiedzialności za szkody spowodowane wytrącaniem się osadów z użytkowanej wody oraz nieodpowiednią pielęgnacją wyrobów, np. stosowaniem do czyszczenia niewłaściwych środków chemicznych (zawierających aceton, substancje ścierne lub żrące)
UWAGA. Producent nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikłe z montażu wanny niezgodnego z instrukcją The North Bath, a przede wszystkim spowodowane montażem uniemożliwiającym łatwy i bezkolizyjny demontaż wyrobu. Producent nie ponosi kosztów demontażu lub uszkodzenia elementów utrudniających dostęp do wyrobu (np. glazury) ani kosztów przywrócenia tych elementów do stanu początkowego po naprawie gwarancyjnej.
• Gwarancja udzielana na sprzedawany towar nie wyłącza, nie ogranicza i nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.
• W przypadku zasadnego zgłoszenia reklamacji Producent zobowiązuje się do dokonania naprawy w możliwie najkrótszym terminie lub wymiany towaru na wolny od wad, jeżeli naprawa jest niemożliwa lub wymaga nadmiernych kosztów. Decyzję o sposobie usunięcia wady wyrobu podejmuje wyłącznie Producent.
• Wyrób zgłoszony do reklamacji powinien odpowiadać podstawowym wymaganiom higieny.
• Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty zgłoszenia reklamacji. Termin ten obowiązuje od momentu przesłania kompletu potrzebnych dokumentów. W przypadku szczególnej potrzeby Producent może zażądać uzupełnienia dokumentacji o zdjęcia.
• Nieuzasadnione reklamowanie wyrobu upoważnia Producenta do żądania zwrotu poniesionych w związku z tym kosztów.
• Tolerancja krzywizny bocznej dla produktów akrylowych wynosi do 8 mm. Proces technologiczny produkcji wanien uniemożliwia uzyskanie kąta prostego przy podstawie produktu.
• Powierzchnie wanien są łatwe w utrzymaniu czystości. Wyroby należy myć z użyciem delikatnych płynów nie zawierających substancji ściernych, rozpuszczalników organicznych oraz substancji żrących. Do codziennej pielęgnacji oraz czyszczenia powierzchni akrylowej wanny najlepiej używać miękkiej ściereczki lub gąbki nasączonej płynnym środkiem czyszczącym.