-
Kolekcja:
-
Dłuższy bok:
-
Krótszy bok:
-
Materiał:
-
Kształt:
-
Kolor:
-
Styl:
-
EAN:
5907213013078
ScandiBath Mandal wanna wolnostojąca/przyścienna
Kod produktu: Q360S-1501OEMBL
Wymiar: 150x77 cm
Wysokość: 60 cm
Pojemność do przelewu: ok. 210 L
Kolor: biały
Kształt: owalna
Z przelewem i korkiem klik klak w kolorze czarnym
Zintegrowana obudowa
Ergonomiczne kształty gwarantują wygodną kąpiel
Wykonana z ciepłego w dotyku akrylu sanitarnego. Materiał ten jest bardzo trwały i nie żółknie nawet po dłuższym użytkowaniu
Akryl sanitarny zapewnia śnieżną biel i niesamowity połysk
Idealnie komponuje się z bateriami wolnostojącymi i nawannowymi.
Nóżki w zestawie
Dno gładkie wzmocnione żywicą
Powłoka antybakteryjna ułatwia utrzymać wannę w czystości
Rant przystosowany do zamontowania baterii nawannowej ( otwory należy wywiercić we własnym zakresie )
Bateria do zakupienia oddzielnie
Ze względu na wycięcie w tylnej ściance wanny należy montować ją przy ścianie
U dołu wanna nie dolega do ściany. Pozwala to np. zastosowanie listew lub cokołów przypodłogowych
Gwarancja producenta.
|
|
|
|
Producent ScandiBath udziela 5-letniej gwarancji na trwałość i barwę akrylu, na syfon, korek i elementy 2 lata gwarancji. Na baterię producent udziela 2-letnią gwarancję. W przypadku niezastosowania się do instrukcji montażu reklamacja może zostać rozpatrzona negatywnie.
WARUNKI GWARANCJI:
• Zewnętrzne powierzchnie wyrobu powinny być przez Kupującego sprawdzone w miejscu dokonywania zakupu również, gdy są oryginalnie zapakowane. Po dokonaniu oceny wyrobu pod względem jakościowym, należy następnie ponownie zabezpieczyć wannę przed uszkodzeniami mechanicznymi, które mogą wystąpić podczas transportu lub montażu.
Reklamacje dotyczące widocznych wad produkcyjnych nie będą uwzględnione po zamontowaniu wanny.
• Okres gwarancji wynosi 5 lat na kształt i niezmienność barwy powierzchni wanien oraz 2 lata na pozostałe elementy. Na baterię okres gwarancji wynosi 2 lata.
• Zasięg ochrony gwarancyjnej obejmuje obszar Rzeczypospolitej Polskiej.
• Okres gwarancji rozpoczyna się z chwilą dokonania zakupu wyrobu. Karta gwarancyjna bez wpisanej daty sprzedaży, dokładnego określenia nazwy wyrobu, danych Kupującego, pieczęci i podpisu Sprzedawcy, podpisu Klienta oraz dołączonego dowodu zakupu (faktury lub paragonu) jest nieważna.
• Niniejsza gwarancja nie obejmuje zakupionych produktów, w których uszkodzenia powstały na skutek: zniszczenia lub uszkodzenia mechanicznego produktu; wad powstałych w wyniku montażu niezgodnego z załączoną do produktu instrukcją; niewłaściwej, niestarannej eksploatacji niezgodnej z przeznaczeniem i zaleceniami eksploatacyjnymi Producenta; oddziaływania wysokich temperatur; kontaktu z rozpuszczalnikami organicznymi, substancjami ściernymi i żrącymi; osadzania się kamienia kotłowego; ingerencji w produkt dokonanej przez Klienta; naturalnego zużycia produktu. Producent nie ponosi również odpowiedzialności za szkody spowodowane wytrącaniem się osadów z użytkowanej wody oraz nieodpowiednią pielęgnacją wyrobów, np. stosowaniem do czyszczenia niewłaściwych środków chemicznych (zawierających aceton, substancje ścierne lub żrące)
UWAGA. Producent nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikłe z montażu wanny niezgodnego z instrukcją ScandiBath, a przede wszystkim spowodowane montażem uniemożliwiającym łatwy i bezkolizyjny demontaż wyrobu. Producent nie ponosi kosztów demontażu lub uszkodzenia elementów utrudniających dostęp do wyrobu (np. glazury) ani kosztów przywrócenia tych elementów do stanu początkowego po naprawie gwarancyjnej.
• Gwarancja udzielana na sprzedawany towar nie wyłącza, nie ogranicza i nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.
• W przypadku zasadnego zgłoszenia reklamacji Producent zobowiązuje się do dokonania naprawy w możliwie najkrótszym terminie lub wymiany towaru na wolny od wad, jeżeli naprawa jest niemożliwa lub wymaga nadmiernych kosztów. Decyzję o sposobie usunięcia wady wyrobu podejmuje wyłącznie Producent.
• Wyrób zgłoszony do reklamacji powinien odpowiadać podstawowym wymaganiom higieny.
• Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty zgłoszenia reklamacji. Termin ten obowiązuje od momentu przesłania kompletu potrzebnych dokumentów. W przypadku szczególnej potrzeby Producent może zażądać uzupełnienia dokumentacji o zdjęcia.
• Nieuzasadnione reklamowanie wyrobu upoważnia Producenta do żądania zwrotu poniesionych w związku z tym kosztów.
• Tolerancja krzywizny bocznej dla produktów akrylowych wynosi do 8 mm. Proces technologiczny produkcji wanien uniemożliwia uzyskanie kąta prostego przy podstawie produktu.
• Powierzchnie wanien są łatwe w utrzymaniu czystości. Wyroby należy myć z użyciem delikatnych płynów nie zawierających substancji ściernych, rozpuszczalników organicznych oraz substancji żrących. Do codziennej pielęgnacji oraz czyszczenia powierzchni akrylowej wanny najlepiej używać miękkiej ściereczki lub gąbki nasączonej płynnym środkiem czyszczącym.