-
Kolekcja:
-
Dłuższy bok:
-
Krótszy bok:
-
Stronność:
Lewa
-
Materiał:
-
EAN:
8714148312988
Seria: Geta
Kod produktu: BA87
Kolor: biały
Lewa
Materiał: akryl
Pojemność: ok. 220litrów (z 1 os.)
Długość: 160cm
Szerokość: 90cm
Gwarancja producenta
W zestawie:
- nóżki 09
- syfon automatyczny Viega 495121
Wanna Geta to unikatowe rozwiązanie dla każdej łazienki.Połączenie nowoczesnego designu wraz solidną jakością wykonania pozwoli cieszyć się komfortem kąpieli przez długie lata.Wanny Riho charakteryzują się dużą trwałością, Geta to obszerna wanna firmy Riho, wykonana z dobrej jakości grubego akrylu.Jej asymetryczny kształt sprawi, że Geta będzie ozdobą każdej łazienki. Pokaźne rozmiary (170x90) zapewnią wyjątkowy komfort i wygodę.Wszystkie wanny marki Riho objęte są 10cio-letnią gwarancją producenta.
Powierzchnia wanny jest gładka oraz nieporowata dzięki czemu |
|
Dzięki zastosowaniu wysokiej jakości płyty akrylowej sanitarnej wanna jest odporna na działanie promieniowania UV. Oznacza to, że jeśli będzie miała kontakt ze światłem słonecznym – nie zmieni swojego odcienia. |
|
Wannę wzmocniono włóknem szklanym co sprawia, że jest trwała, odporna na zarysowania, a zarazem lekka. |
|
Materiał akrylowy jest przyjemny w dotyku, dobrze izoluje ciepło oraz tłumi dźwięk spadającej wody podczas korzystania z natrysku. |
Okresy gwarancji na produkty Riho:
- wanny akrylowe i brodziki (na trwałość koloru i kształtu) – 10 lat
- brodziki i umywalki z marmuru syntetycznego – 5 lat
- wanny z hydromasażem (na poprawne działanie i powierzchnię widocznych elementów) – 2 lata
- kabiny prysznicowe, drzwi do wnęk, parawany nawannowe (na dobre wykonanie i materiały) – 5 lat
- kabiny prysznicowe z serii Lucena i Hamar (na dobre wykonanie i materiały) – 2 lata
- meble łazienkowe (wraz z wyposażeniem typu lustra, oświetlenie) – 5 lat
- akcesoria – 2 lata
Gwarancja nie obowiązuje w przypadku:
• niezastosowania się do instrukcji montażu
• zniszczenia lub uszkodzenia urządzenia spowodowanego siłą wyższą,
• zniszczenia lub uszkodzenia urządzenia w sposób mechaniczny lub termiczny
• zniszczenia lub uszkodzenia urządzenia w wyniku nieprzestrzegania zasad eksploatacji oraz montażu podanych w Instrukcji Obsługi i Montażu,
• zniszczenia lub uszkodzenia urządzenia z powodu przepięć lub spadku napięcia w sieci elektroenergetycznej
• stwierdzenia samodzielnych nieautoryzowanych napraw i przeróbek lub zastosowania nieoryginalnych części,
• zabudowy wanny w sposób uniemożliwiający wentylację oraz swobodny dostęp do urządzeń zainstalowanych pod wanną
• montażu na wannie innych urządzeń (za wyjątkiem baterii nawannowych i parawanów w miejscach do tego przeznaczonych)
• zużycia towaru wynikającego z normalnej jego eksploatacji
• uszkodzenia produktu wynikłego na skutek osadzania się kamienia oraz stosowania środków czyszczących i konserwujących o właściwościach ściernych lub szkodliwym składzie.
• gwarancją nie są ponadto objęte materiały eksploatacyjne (np. żarówki, uszczelki itp.)
• gwarancja na wanny i brodziki ważna jest tylko przy montażu na oryginalnych nóżkach/stelażu.
• reklamacje uszkodzeń zewnętrznych powierzchni, zgłoszone po odebraniu lub zamontowaniu towaru, nie będą uznawane.