Wczytuję dane...
Gwarancja: 2 lat
Realizacja zamówienia: do 30 dni
Producent: Riho
Cena:
16027,00 PLN
Dostępność: do 30 dni
Wysyłka gratis!
Informacje o produkcie:
  • Kolekcja: 

    Lima

  • Kształt: 

    Prostokątna

  • Dłuższy bok: 

    200 cm

  • Krótszy bok: 

    90 cm

  • System hydromasażu: 

    Wodno-powietrzny

  • EAN: 

    8714148582695

Symulator rat:

Riho Lima wanna z hydromasażem
riho_hydro_montażKod produktu: B054004005
Długość: 200 cm
Szerokość: 90 cm
Pojemność ok. 270 litrów (z 1 os.)
Kolor: biały
Materiał: akryl sanitarny
W komplecie zamontowany syfon oraz nóżki 
Zakres regulacji wysokości nóżek: 12-17 cm
Solidna konstrukcja ze wzmocnionym dnem
Powierzchnia odporna na zarysowania oraz przebarwienia
Strona: prawa (układ na rysunku poniżej)

Hydromasaż:
System: Bliss
4 dysz hydro Mini na plecy, 6 dysz hydro LUX po bokach i 2 dysze hydro Mini na stopy
16 dysz aero

Strona: lewa (układ na rysunku poniżej)
5 ustawień intensywności masażu dyszami aero
1 chromoterapia (światło kolorowe)

Sterownik elektroniczny 10 przyciskowy
Funkcja automatycznego osuszania, możliwość ręcznego włączania osuszania
Funkcja bluetooth / muzyka / radio
System dezynfekcji
Podgrzewanie wody
Funkcja blokady rodzicielskiej

 

 

Bliss- system ten jest kombinacją systemów Hydro i Aero. Odświeżające działanie systemu Aero połączone z efektywnym masażem systemu Hydro zapewnia optymalne odprężenie. System Hydro ten od pozostałych systemów Hydro odróżniają dysze. W dłuższych ścianach wanny zamontowano 6 mocnych maxi-dysz, przez które pompowane są woda i powietrze. Ich przepustowość można regulować w zakresie 20-100%, co ma wpływ na ciśnienie wody w pozostałych nie zamkniętych dyszach. Maxi-dysze wspomagane są przez zestaw 8 mini-dysz na plecy oraz 8 mini-dysz na stopy, które można skierować w dowolną stronę (dysze typu Eye-ball). Intensywność masażu można regulować poprzez zwiększanie lub zmniejszanie mocy pomp. Osuszanie dysz i przewodów systemu Aero następuje automatycznie po wypuszczeniu wody z wanny lub manualnie.


Hydromasaż z systemem Bliss jest sterowany przy pomocy 10 przycisków z wyświetlaczem LCD:

- włączanie i wyłączanie chromoterapii, możliwość programowania wybranej sekwencji kolorów
- włączanie i wyłączanie dysz aero ustawianie poziomu intensywności masażu aero (5 stopniowa skala)
- włączanie i wyłączanie dysz hydro skierowanych na plecy, boki i stopy
- włączanie i wyłączanie funkcji bluetooth do słuchania muzyki z zewnętrznego nośnika oraz możliwość uruchomienia radia
- funkcja podgrzewania wody – utrzymuje dłużej ciepłą wodę w wannie
- system dezynfekcji – umożliwia bezpieczną, automatyczną dezynfekcję układu węży, rur i dysz
- blokada rodzicielska oraz nawigacja między opcjami: stacje radiowe, głośność dźwięku
- wybór kanałów muzycznych, regulacja głośności oraz przełączanie między utworami


riho_oswietlenie

Wanna posiada chromoterapie czyli kolorowe oświetlenie LED, które znacznie wpływa na komfort użytkowania.




CZYSZCZENIE SYSTEMU HYDROMASAŻU

W pełni automatyczny system RIHO Clean instalowany jest w wannach z systemem BLISS.
To najbardziej komfortowe rozwiązanie do dezynfekcji instalacji hydromasażu. Środek czyszczący
umieszczony jest w zbiorniku pod krawędzią wanny i wystarcza na 6-8 cyklów.
Przed procesem oczyszczania wanna musi być całkowicie napełniona wodą. Proces dezynfekcji
rozpoczyna się po około 15 sekundach od uruchomienia funkcji i trwa 200 sekund. Po zakończeniu
dezynfekcji należy opróżnić wannę i przemyć zimną wodą.

Okresy gwarancji na produkty Riho:
- wanny akrylowe i brodziki (na trwałość koloru i kształtu) – 10 lat
- brodziki i umywalki z marmuru syntetycznego – 5 lat
- wanny z hydromasażem (na poprawne działanie i powierzchnię widocznych elementów) – 2 lata
- kabiny prysznicowe, drzwi do wnęk, parawany nawannowe (na dobre wykonanie i materiały) – 5 lat
- kabiny prysznicowe z serii Lucena i Hamar (na dobre wykonanie i materiały) – 2 lata
- meble łazienkowe (wraz z wyposażeniem typu lustra, oświetlenie) – 5 lat
- akcesoria – 2 lata
Gwarancja nie obowiązuje w przypadku:
• niezastosowania się do instrukcji montażu
• zniszczenia lub uszkodzenia urządzenia spowodowanego siłą wyższą,
• zniszczenia lub uszkodzenia urządzenia w sposób mechaniczny lub termiczny
• zniszczenia lub uszkodzenia urządzenia w wyniku nieprzestrzegania zasad eksploatacji oraz montażu podanych w Instrukcji Obsługi i Montażu,
• zniszczenia lub uszkodzenia urządzenia z powodu przepięć lub spadku napięcia w sieci elektroenergetycznej
• stwierdzenia samodzielnych nieautoryzowanych napraw i przeróbek lub zastosowania nieoryginalnych części,
• zabudowy wanny w sposób uniemożliwiający wentylację oraz swobodny dostęp do urządzeń zainstalowanych pod wanną
• montażu na wannie innych urządzeń (za wyjątkiem baterii nawannowych i parawanów w miejscach do tego przeznaczonych)
• zużycia towaru wynikającego z normalnej jego eksploatacji
• uszkodzenia produktu wynikłego na skutek osadzania się kamienia oraz stosowania środków czyszczących i konserwujących o właściwościach ściernych lub szkodliwym składzie.
• gwarancją nie są ponadto objęte materiały eksploatacyjne (np. żarówki, uszczelki itp.)
• gwarancja na wanny i brodziki ważna jest tylko przy montażu na oryginalnych nóżkach/stelażu. 
• reklamacje uszkodzeń zewnętrznych powierzchni, zgłoszone po odebraniu lub zamontowaniu towaru, nie będą uznawane.

TELEFON:
67 263 21 71
OBSŁUGA SKLEPU:
sklep@plytki-lazienki.pl
DZIAŁ PŁYTEK:
plytki@plytki-lazienki.pl

Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 19:00
W sobote w godz. 9:00 - 13:00

KLAUZULA INFORMACYJNA